[ed2k] Maniàtics 1ª i 2ª Temporada [CableRip]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
MakiNavaja
Entrades: 19
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 10:46
Status: Desconnectat

[ed2k] Maniàtics 1ª i 2ª Temporada [CableRip]

Entrada Autor: MakiNavaja » dv. feb. 02, 2007 11:40

Imatge

SINOPSIS

S'emet per Canal 9 i TVVi divendres a les 21.30 hores.
La sèrie es basa en les relacions enrevessades que s'estableixen entre diferents personatges, cada un amb les seues esperances i frustracions darrere. A través del prisma de l'humor, l'espectador assisteix a les peripècies dels protagonistas. Maniàtics retrata amb humor els esforços, patètics i entranyables alhora, d'estos huit personatges a la recerca de la seua felicitat.

Els protagonistes son els actors de "Albena Teatre", el mateixos que protagonitzen el programa de sketchs "Auto in-definits"

La serie de moment consta de 3 temporades de 13 capìtols cada una.

REPART

Inés Díaz (Raquel)
Carles Alberola (Andréu)
Cristina García (Marta)
Cristina Fenollar (Carol)
Alfred Picó (Ximo)
Albert Forner (Miquel)
Sergi Caballero (Oscar)
Sandra Cervera (Vanessa)
Idoya Rossi (Trini)
Manolo Ochoa (Santi)

Fitxa tècnica del rippeig:

Temporades: 1
Capítols: 13
Duració: 50-55 minuts per capítol
Tamany: 445 MB per capítol (10 capítols per DVD)
Font: CableRip
Idioma: Valencià
Video: XviD 640x480 1100 kbps
Audio: mp3 128 kbps

ELINKS

Maniàtics 1x01 Sexe, mentides i infarts Emés el 12-01-07

Andreu ha aconseguit, després de molts intents, una cita amb una clienta de la llibreria. La seua filla Vanessa decidix que necessita un canvi de look per a impressionar la víctima, i no tindre-la avorrida des de la primera impressió. Mentrestant, a l'altre costat de l'escala, Marta intenta conviure amb Miquel, son pare, que s'ha instal.lat després d'eixir (sortir) de l'hospital en què estava recuperant-se del tercer atac de cor. Ximo, l'amo del bar, invertix els diners que ha estalviat la seua dona, Raquel, en un strany negoci de troncs brasilers que es convertix en una inversió ruïnosa quan arriba el moment de pagar una cafetera nova.

Maniàtics 1x02 Mentides arriscades Emés el 19-01-07

Andreu es desperta a les dos del matí i troba a Vanessa en la cuina, que ha arribat molt més tard del que son pare esperava. En teoria estava estudiant un examen amb unes amigues, però al matí un missatger li demostra que coneix la seua filla menys del que pensava. En el pis de davant. Miquel eludix el contorl alimentari a què el té sotmés Marta menjant d'amagat tot el que Trini li porta del bar. Inclús modifica la bàscula per a fer-li creure la seua filla que no ha aumentat de pes. Mentres Óscar es veu obligat a torejar amb una gossada de xiquets en una festa d'aniversari, Raquel i Ximo continuen amb la seua vida rutinària en el bar, una cosa que l'amo del local està disposat a canviar proposant-li a la seua esposa una nit de marxa... per separat.

Maniàtics 1x03 Doctor Jekyll i Raquel Hyde Emés el 26-01-07

Ximo li ha organitzat una xicoteta (petita) sorpresa a Raquel el dia d'abans del seu aniversari, amb la intenció d'estalviar-se el mal humor que li entra a la seua esposa cada any en eixa data. Trini està tan convençuda que l'ama del bar estarà de morros que inclús accepta l'aposta de 100 € que li proposa Ximo. El mòbil de Marta ha estat sonant tot el dia, i ho seguirà fent perquè es nega a parlar amb el seu exmarit; però a l'arribar a casa, miquel li dóna l'encàrrec que acaba de deixar Ferran. I en el pis de davant, el tema de discussió del dia entre Andreu i la seua filla és la factura del telèfon, al què Vanessa pareix preocupantment enganxada.

Maniàtics 1x04 Com gats i gossos Emés el 02-02-07

Andreu està molt preocupat perquè la llibreria no funciona massa bé, repassa les factures acumulades i intenta esbrinar la manera d'arribar a final de mes. A Vanessa se li ocurreix que una bona forma de traure el negoci avant és especializant-se... en poesia. Mentrestant, Marta no comprén l'afició que té el son pare (el seu pare) per fer forats en la paret de sa casa (la seua casa), ja que Miquel es dedica a penjar en cada buit possible una fotografia de la seua volguda Catarroja. En el bar, Ximo està inquiet perquè Trini arriba tard, davant l'estranyesa de Raquel, que no comprén el motiu. I és que el seu marit s'ha oblidat d'arreplegar a Trini, a la que va deixar malparada el dia anterior al deixar caure una caixa sobre el seu peu.

Maniàtics 1x05 Endevina qui ve a robar esta nit (INCOMPLETO) Emés el 09-02-07

Maniàtics 1x06 Quasi tots diuen I love you Emés el 16-02-07

Maniàtics 1x07 A mi la legió Emés el 23-02-07

Maniàtics 1x08 Al matí següent Emés el 02-03-07

Maniàtics 1x09 La temptació viu davant Emés el 09-03-07

Maniàtics 1x10 Falles explosives Emés el 16-03-07

Maniàtics 1x11 La llavor del diable Emés el 23-03-07

Maniàtics 1x12 Amb elles arribà l'escandol Emés el 30-03-07

Maniàtics 1x13 Horitzons perduts Emés el 06-04-07

Maniàtics 2x01 [14] El dia dels tramposos

Maniàtics 2x02 [15] La costella de latex d'Andreu

Maniàtics 2x03 [16] Delictes i faldes

Maniàtics 2x04 [17] Aracnofobia

Maniàtics 2x05 [18] Carol diario
MakiNavaja l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 16, 2008 17:18, en total s’ha editat 15 vegades.

Autor del tema
MakiNavaja

Entrada Autor: MakiNavaja » dv. feb. 02, 2007 11:41

Hola, vaig a presentar-me. Sòc MakiNavaja, moderador i col.laborador en un conegut fòrum de sèries. He penjat aquesta sèrie a totsrucs a petició de un moderador del fòrum, encara que la sèrie és en valencià.
Perdoneu-me si no escrig molt bè, pèro es que jo sòc castellá-parlant, i mai no he pogut estudiar en valencià ni en català, encara que sòc nascut a València y fill de mare catalana. Pèro aixó sí, intente a diari aprendre i llig tot el que pug en valencià per a millorar.

Si no pasa res, penjaré un nou capítol cada setmana, al mateix ritme que s'emiteix per canal 9. Esta setmana vaig retrasat per que he tingut problemes amb el PC.

Altra cosa, no he aconseguit possar bè els enllaços. A veure si algun moderador me ho arregla, per favor.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dv. feb. 02, 2007 12:41

Bienvenido MakiNavaja!

Tornar-te a donar les gràcies per la sèrie, i així de pas dic que ja tinc el primer baixat i compartint-se!

No et preocupis sobre la llengua!

Sobre els enllaços ja ho he arreglat, esq el fòrum no accepta els "[]" dins els elinks, ja que es pensa que es un bbcode, suposo q hi deu haver algun plugin que ho arregli ho haurem de buscar.

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38

Entrada Autor: amirro » dv. feb. 02, 2007 15:23

Molt bones Makinavaja i benvingut per aquests fòrums! 8)
Bé, t'he de fer una "proposta"... Mira, cada setmana Punt 2 emet a les 22:00 del dissabte pel·lis en valencià, i algunes d'elles són força interessants. Bé, doncs si poguessis i et semblés bé, podries capturan-ne algunes o podries passar-ne l'àudio a algun interessat a muntar-la, o simplement en podries fer un CableRip. En fi, mercès adelantades!

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dv. feb. 02, 2007 17:25

Primer de tot, benvigut Makinavaja! A veure si ens portes coses en valencià, que nosaltres no rebem el senyal de Canal 9.
xordi ha escrit: Sobre els enllaços ja ho he arreglat, esq el fòrum no accepta els "[]" dins els elinks, ja que es pensa que es un bbcode, suposo q hi deu haver algun plugin que ho arregli ho haurem de buscar.
Sobre això, jo crec que activant l'html als missatges (crec que això es pot fer) potser ja estaria arreglat, llavors hauriem de posar els e-links aixi: "<a href="ed2k://......>Nom </a>" . Nosé si m'equivoco.
Imatge

Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona

Entrada Autor: Cloud » ds. feb. 03, 2007 1:10

Per posar [ i ] als elinks correctament, podeu fer la següent substitució:
[ = %5B
] = %5D
D'aquesta manera us sortirà l'elink amb els [ i ] ben posats.

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 04, 2007 17:24

Hola MakiNavaja. Sóc un fan d'Autoindefinits, sèrie que segurament deus conèixer. M'agradaria, si pot ser, si podries capturar quan poguéssis tots els capítols possibles d'Autoindefinits.
Si vols, crea un post especial per la sèrie, ja que per mi és una de les millors sèries valencianes, i no tinc accés a capturar-la.
Benvingut i gràcies!

Autor del tema
MakiNavaja

Entrada Autor: MakiNavaja » dg. feb. 04, 2007 19:26

a.xaus ha escrit:Hola MakiNavaja. Sóc un fan d'Autoindefinits, sèrie que segurament deus conèixer. M'agradaria, si pot ser, si podries capturar quan poguéssis tots els capítols possibles d'Autoindefinits.
Si vols, crea un post especial per la sèrie, ja que per mi és una de les millors sèries valencianes, i no tinc accés a capturar-la.
Benvingut i gràcies!
Hola. A mi també m'agrada molt, però no aquesta temporada que estant fent ara, la 6ª, per que ara mateix no sorten els actors habituals, per falta de temps ja que estan de gira per els teatres de la Comunitat Valenciana i al mateix temps tenen que rodar Maniàtics, i sincerament, ja no és el mateix. Estig esperand a veure si Canal 9 torna a posar les temporades anteriors.
A més a més, l'hora de emissió coincideix amb la de una serie infantil que capture per als nens del Toon Disney. Com a molt podria capturar el resum dels diumenges, el que anomenen Pòdium, que es fa amb els sketchs mès votats per SMS durant la setmana.

Per altra banda, tinc que dir-os que el audio dels 2 primers capìtols están malament. El canal deret no es sen gaira, i el poc que es sen es sen mal.
Me n'ha donat conte al ripejar el capìtol 3. Ara mateix estig arregland-lo, fent un fals estéreo a partir del canal esquerre. No més acabe, faré el mateix en els 2 primers capìtols, i a més de compartir els capìtols de nou, compartiré també els audios per separat, per si algú vol i sap canviar-los ell mateix.
El capìtol 4 el tinc capturat de la mateixa manera, pareix que és culpa de la senyal que arriva pel cable. Demá probaré a capturar-lo del canal TVV internacional, i per al divendres que vé, com aquesta setmana ja m'adapten l'antena a la TDT el capturaré de ahí.

Ho sent molt.

Linus

Entrada Autor: Linus » dl. feb. 05, 2007 21:31

OK MakiNavaja; ja em va bé la idea de capturar el podi dels diumenges. Si vols obrir un post per la sèrie millor.
Per cert, per Nadal, la web d'Autoindefinits va treure les dues primeres temporades en DVD perquè qui les volgués les reservés. Jo ho vaig fer però no vaig rebre cap resposta. Tu tens els DVD's?

Gràcies i tranquil, mentre capturis quelcom d'Autoindefinits, ja em va bé. A més, tens raó quan dius que els actors no són els mateixos. Eren molt millors els creadors.

Linus

Entrada Autor: Linus » dg. feb. 11, 2007 16:34

MakiNavaja ???

Autor del tema
MakiNavaja

Entrada Autor: MakiNavaja » dc. feb. 21, 2007 10:54

Os demane perdó per la tardança.
Ja teniu dalt el capítol 3. Al final l'he fet amb l'audio mono.
Els que volgau arreglar els 2 primers capítols, no mès teniu que desmultiplexar, passar l'audio a mono, i tornar a multiplexar, ja que el defecte está en el canal deret.
No més puga, tornaré a compartir-los amb l'audio en mono per als que no sapigau fer-lo vosaltres mateixos.

A veure si em posse al dia rápid, que ja han emés el capítol 6 i se me están amontonant.

Salutacions des de la Comunitat Valenciana.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dc. feb. 21, 2007 11:03

MakiNavaja ha escrit:Os demane perdó per la tardança.
Ja teniu dalt el capítol 3. Al final l'he fet amb l'audio mono.
Els que volgau arreglar els 2 primers capítols, no mès teniu que desmultiplexar, passar l'audio a mono, i tornar a multiplexar, ja que el defecte está en el canal deret.
No més puga, tornaré a compartir-los amb l'audio en mono per als que no sapigau fer-lo vosaltres mateixos.

A veure si em posse al dia rápid, que ja han emés el capítol 6 i se me están amontonant.

Salutacions des de la Comunitat Valenciana.
Merci per 3er MakiNavaja! No et preocupis per tardar, jejej, nosaltres tenim sèries que també tardem a treure episodis!

Si necessites que t'ajudem en pujar capítols només cal q o diguis!

Autor del tema
MakiNavaja

Entrada Autor: MakiNavaja » dc. feb. 21, 2007 12:51

Doncs ja que ho dius, no em vindria gens mal una mica d'ajuda.
Si algú vol ajudar-me, puc pujar els capítols a megaupload y passar-li els enllaços avans de publicar-los.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. feb. 21, 2007 12:58

MakiNavaja, si et sembla be t'afegeixo al grup de "ripejadors", d'aquesta manera tindràs accés a un subforum de "col·laboradors" on pots penjar els links del megaupload per que els col·laboradors s'ho baixin i ajudin a distribuir.

I tranquil, que el fer d'afegir-te al grup no comporta res :-)

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
MakiNavaja

Entrada Autor: MakiNavaja » dc. feb. 21, 2007 13:35

Clar que em sembla be. Te ho agradeix molt.
Em vindrá molt be l'ajuda, per que a banda d'aquesta serie, comparteix unes altres series de dibuixos, i amb els 300 de pujada que dona ono no es poden fer miracles.
Ja em dirás el que tinc que fer.

Moltes gracies.

Respon