[ed2k] La Tata T3 [TDTrip dual] [4/27] | Nou: 3x04 CANCELADA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Bloquejat

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] La Tata T3 [TDTrip dual] [4/27] | Nou: 3x04 CANCELADA

Entrada Autor: xordi » dj. gen. 17, 2008 0:24

Imatge
Sinopsi: La tata explica l'història de Fran Fine, una ex venedora de vestits de núvia que, al ser despatxa, entra a treballar com a cangur a una casa d'un adinerat vidu.
El vidu en qüestió, que té tres fills ,es dedica a la producció d'obres de teatre amb la C.C. Babcock, que va darrera d'ell.
Completa el repartiment principal el majordom de la casa, que no tarda a fer-se amic de la Fran i que tampoc li té massa simpatia a la senyoreta Babcock.

Fitxa tècnica:
Títol: The Nanny
Any de producció: 1993 - 1999
Temporades: 6.
Duració: 30 minuts.
Pes en mb: 350 mb.
Capítols: 146. (T1 24 episodis)
Font vídeo: DVD.
Còdec vídeo: XviD 1.1
Bitrate vídeo: 1715 kbps.
Framerate: 25 fps.
Imatge: 4:3.
Font àudio: TDT (català) + DVD (anglès).
Repartiment: Ann Morgan Guilbert - Yetta Rosenberg
Fran Drescher - Fran Fine Sheffield
Charles Shaughnessy - Maxwell Sheffield
Lauren Lane - Chastity Claire "C.C." Babcock
Daniel Davis - Niles
Nicholle Tom - Margaret "Maggie" Sheffield
Benjamin Salisbury - Brighton Sheffield
Madeline Zima - Grace Sheffield (photos)
Rachel Chagall - Valerie "Val" Toriello
Renée Taylor - Sylvia Fine

Elinks:
3x01 A casa dels Fine (A Fine Family Feud)
Després que la Maggie arribi a la conclusió que el "Sweet Sixteen" que oferirà en Maxwell al museu Gugenheim serà avorrit, la Fran decideix portar-la a un club nocturn que regenta la seva tieta Freta. El problema: la Freta i la mare de la Fran no s'han parlat durant anys.

3x02 La Tata i el professor (The Nanny and the professor)
En Noel, el germà de la CC, aposta amb la CC que pot fer l'impossible, portar la Fran al Jeopardy; mentrestant, en Maxwell es sent molest quan sembla que no ha estat invitat al cap de setmana de la Renaixença.

3x03 Amics per carta (Pen Pals)
La Fran té l'oportunitat de coneixer el seu, per un llarg període de temps, amic per carta Lenny, i proposa a en Maxweel que l'acompanyi a la Sala de Te Rús per coneixe'l; mentrestant en Niles i la CC es queden sols a casa.

3x04 Diamant dopat (Dope diamond)
xordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2008 0:04, en total s’ha editat 1 vegada.

mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58

Entrada Autor: mayka22 » dc. gen. 23, 2008 20:57

Hola Xordi,

Vaig entrant de tant en tant i ja m'he baixat els capítols que has penjat nous de la Tata però crec que tornen a estar desordenats, el primer episodi és el de l'amic per correspondència i no correspon com tu ho has posat.

Et volia fer una pregunta més, que passa amb la 2a temporada, penjaràs els episodis? Els podrem aconseguir? com que veig que ja has passat a la 3a... estic amb l'ai al cor... jejeje

Ja et vaig dir que si hi ha algun episodi que no teniu audio i jo sí el tinc, el passo. Les coses es fan entre tots. La gravo cada cap de setmana que puc, per veure-la. Només m'ho has de dir.

Fins aviat

Mayka22

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. gen. 23, 2008 21:11

Hola Mayka!

Sobre el segon, com emetien la 2a desordenada respecte els dvdrips vam decidir que el Nava aniria muntant episodis quan li anés bé i jo aniria fent la T3 amb TDTrip.

Sobre l'ordre, he anat posant segons l'ordre d'emissió que han seguit aquí i als USA no segons l'ordre de producció.

mayka22

Entrada Autor: mayka22 » dc. gen. 23, 2008 23:56

Hola Xordi,

Mira respecte el que em dius de l'ordre d'emissió, ho he mirat en una pàgina, dóna-li tu una ullada.

http://www.tv.com/the-nanny/show/333/ep ... dropdown;2

Jo veig que el que tu has posat com a 1 episodi de la 3a t. crec que aquí el posen quart i el primer és el que tu has posat tercer.

Mira, una altra web amb l'ordre dels episodis: http://www.epguides.com/Nanny/

Només ho dic pq no us feu un lio dp a l'hora de penjar-los.

NANIT

MAYKA22

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. gen. 24, 2008 10:17

Si, vaig fer servir la numeració de l'Epguides segons la producció.

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dl. gen. 28, 2008 0:05

Dos notícies una bona i una dolenta:

La bona, afegit el 3x04 Diamant dopat.

La dolenta, han deixat d'emetre la sèrie per TV3 i ja no podrem posar més episodis.

mayka22

Emissió de la sèrie

Entrada Autor: mayka22 » dl. gen. 28, 2008 17:32

Hola als fans de La Tata,

Vaig enviar un mail a TV3 preguntant el pq del desordre i reducció de l'emissió de la sèrie. La seva resposta va ser la següent:

Gràcies pel seu missatge; Mayka. Els vídeos de les sèries i de tots els programes són revisats abans de ser emesos per tal que estiguin en bones condicions tècniques. Ara estem fent modificacions en la programació de La tata i encara no sabem quina serà la seva periodicitat definitiva, ho estem estudiant.

Esperem que això vulgui dir que més endavant continuarà però espero que avisin amb temps.

Tinguem ESPERANÇA.

MAYKA22

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 28, 2008 17:44

Em ... a mi em fa molt mala pinta ....... :-(

Adéu !
Imatge Imatge

mayka22

Entrada Autor: mayka22 » dj. gen. 31, 2008 21:03

Petiso, a mi tmb em donava molt mala espina que la deixin d'emetre. Així que he tornat a enviar un altre mail a TV3 preguntant que ha passat i mireu:

Hem deixat d'emetre la sèrie a causa d'un sensible descens de la seva audiència. Segur que la tornarem a emetre més endavant, però encara no sabem quan.

Quina pena, a tothom li agradava la sèrie i resulta que no tenia audiència, això sí que no ho entenc. Algú sap com funciona això de mesurar l'audiència? Com saben que jo la miro o no?

Snif! Potser si escrivim més gent dient que ens agradava la tornaran a emetre!!!

MAYKA22

kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant

Re: [ed2k] La Tata T3 [TDTrip dual] [4/27] | Nou: 3x04 CANCELADA

Entrada Autor: kivar » dg. març 23, 2008 12:57

Maika, Petiso...

EScric per dir-vos que a Punt 2 (Televisió Valenciana) estan emetent cada tarda 2 capítols de la sèrie. Des de fa dies que me'ls estic gravant en VHS. Si algú volgués les cintes per treure el so, i fer un muntatge o un TDT RIP podríem parlar de fer-vos arribar les cintes, i així completar la sèrie. Si voleu, clar... Espero que em digueu quelcom...

Bloquejat