[ed2k] Ali G T1

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

[ed2k] Ali G T1

Entrada Autor: DeivitTustei » dl. nov. 20, 2006 18:54

Imatge
"Ali G" és una sèrie d'humor protagonitzada per un jove discjòquei de hip hop que mira el món a través de la música, les drogues i la cultura de colles que veu a la televisió.

La sèrie és una producció de TalkBack Productions per a Home Box Officeestrenada a HBO als Estats Units a principis del 2003. El protagonista és el britànic Sacha Baron Cohen, que es desplega en tres personatges.

A més del personatge més famós de Baron Cohen, Ali G, la sèrie presenta dos dels seus "alter ego" únics, el reporter Borat i el periodista Bruno. La sèrie nord-americana es construeix amb un format que parteix dels anteriors xous d'Ali G al Regne Unit. Entrevistes i xerrades sobre els fets més importants del dia des d'una perspectiva única amb estrelles de renom, nord-americans anònims i figures polítiques desconcertants.

Justament en l'última edició del Festival Internacional de Cinema de Sitges es va presentar un llargmetratge centrat en un dels personatges de Sacha Baron Cohen a "Ali G", "Borat".

Capturador i ripejador Xordi, Petiso, Arakelov,...

Fitxa
Temporades: 2
Capítols: 6 (12 en total)
Tamany: 280 mb.
Duració: 28 minuts.
Font: DVBRip (300 i TV3)
Còdec del vídeo: Xvid (2 pass) a 1250kbps
Resolució: 640x480
Còdec d'audio: MP3 a 128kbps

Elinks:
1x01 L'ordre públic
Aquesta nit, Ali es troba amb Buzz "Lightyear" Aldrin i agafa una afició estranya per l'Acadèmia de Policia. Borat prova un "speed dating" i Bruno presenta un informe exhaustiu sobre el món de la moda.

2: LA GUERRA PROXIMAMENT!
Aquesta nit, Ali es troba amb "Boutros Boutros Boutros-Gali" a les Nacions Unides i parla de les guerres amb l'anterior conseller nacional de Seguretat, Brent Scowcroft. Borat convida el públic d'un partit de beisbol a interpretar l'himne nacional del Kazakhstan, i el primer model austríac, Bruno, va a la Setmana de la Moda de Nova York.

3: LA POLÍTICA PROXIMAMENT!
Aquesta nit, Ali parla amb el republicà Newt Gingrich. Borat prova d'actuar i el model austríac Bruno es troba amb el dissenyador Marc Jacobs.

4: LA CIÈNCIA PROXIMAMENT!
Ali G presenta una xerrada sobre ciència i a més entrevista el líder del partit ecologista, Ralp Nader, i el cap del servei federal de sanitat entre 1981 i 1989, Everet Koop. També, parla amb persones d'un campament de pau a Nevada. Borat esbrina coses sobre l'esport nacional, el beisbol, i visita l'equip Sand Gnats, de Savannah.

5: ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ PROXIMAMENT!
Ali G presenta una xerrada sobre els mitjans de comunicació i entrevista l'exastronauta Dr. Buzz Aldrin. Borat fa una classe d'improvisació i una audició, i Bruno entrevista el bo i millor dels dissenyadors de roba i complements de Los Angeles.

1x06 Conviccions
Aquesta nit, Ali parla amb una important feminista, Naomi Wolf , aprèn art, actua i fa una xerrada sobre teologia. Borat visita un "rodeo" i Bruno es troba "a la part més gai d'Amèrica", Alabama.
DeivitTustei l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 25, 2006 13:38, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge

toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia

Entrada Autor: toni » dc. nov. 22, 2006 2:04

Gracies, a ver si la pots començar a posar :P
M'he perdut el capitul d'avui el de la Guerra.

Salut!!

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. nov. 25, 2006 13:39

Perdoneu pel retard. Ja teniu el primer programa!
Imatge

toni

Entrada Autor: toni » ds. nov. 25, 2006 13:47

Perfecte a descargar i a compartir :)

Gracies!

keane
Entrades: 45
Membre des de: dl. nov. 20, 2006 22:34

Entrada Autor: keane » dc. des. 27, 2006 0:57

no poseu mes capitols de ali g????? ho dic perque nomes hi ha un.

toni

Entrada Autor: toni » dc. des. 27, 2006 18:02

Jo tambe en vull més :(

Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:

Entrada Autor: Monstrumo » dt. nov. 20, 2007 20:11

A ningu l'interesa Ali G ara mateix? Cuantes temporades te en total? Per a quina van en aquests moments a la Tv3? On puc baixarme les temporades pasades d'Ali G? He buscat per emule pero els americans no ho ripegen? :S O es un altre servidor? Es igual que nomes estigui en angles...

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dt. nov. 20, 2007 21:03

Ningú s'anima a penjar més Ali G :?:
Diria que a TV3 el tornen a emetre, pot ser :?:
Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 20, 2007 21:31

Tinc capturat el de diumenge.

Els de tv3 han fet fins ara 6 episodis (5 a la primavera i 1 ara) que corresponen a la 1a temporada, i segons la programació aquest diumenge comencen la 2a i última temporada de la que està composada la sèrie!

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dt. nov. 20, 2007 22:53

xordi ha escrit:Tinc capturat el de diumenge.

Els de tv3 han fet fins ara 6 episodis (5 a la primavera i 1 ara) que corresponen a la 1a temporada, i segons la programació aquest diumenge comencen la 2a i última temporada de la que està composada la sèrie!
Ok!
En principi penjareu el capítol de diumenge passat i la 2a temporada oi?
I una última pregunta, la resta de capítols de la 1a que es van emetre com dius a la primavera els té algú capturats :?:
Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 20, 2007 23:09

Em sembla q algu d'animelliure els tenia, ja li demanaré permis per posar-los aquí o fer-ne una versió dvdrip!

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03

Entrada Autor: karlitus » dt. nov. 20, 2007 23:13

Jo els vaig possar a animelliure. Pero els vaig possar en DD i ja no hi ha fonts a l'emule.
a10!

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 20, 2007 23:22

No sabia que eres tu Karlitus, ja fa tant de temps que el van emetre ja no menrecordava.

Com la vas fer la sèrie? TDTrip o DVD+TDT? Si vols continuar-la tu aquí cap problema!

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03

Entrada Autor: karlitus » dc. nov. 21, 2007 14:32

Crec que era TDTrip i algún SaTRIP del canal internacional de TVC, no conservo els ripeigs pero els tinc en DVB (sense comprimir) en un HD. Podeu continuar vosaltres, no vaig capturar el de diumenge :shock: .

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. nov. 21, 2007 16:23

Pos estaria be recuperar els 6 primers, i els següents ja els anirem fent. Jo el de diumenge teòricament el tinc.

Adéu !
Imatge Imatge

Bloquejat