[ed2k] Sexe a Nova York T1 | Nou: 1x09 i 1x10

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

[ed2k] Sexe a Nova York T1 | Nou: 1x09 i 1x10

#1

Entrada Autor: mario1911 » dv. set. 28, 2007 16:50

Imatge
Títol original: Sex and the City
País: Estats Units
Any d'inici: 1 de juny de 1998
Any de finalizació: 22 de febrer de 2004
Gènere: Comedia
Dirigida per: Darren Star (creador)
Daniel Algrant, Allison Anders, John David Coles, Allen Coulter, Dennis Erdman, Michael Fields, Matthew Harrison, Victoria Hochberg, Nicole Holofcener, Michael Patrick King, Alison Maclean, Susan Seidelman, Michael Spiller, Darren Star, Alan Taylor y Elisa Zuritsky
Guió: Darren Star, Nicole Avril, Jessica Bendinger, Jenny Bicks, Candace Bushnell, Cindy Chupack, Allan Heinberg, Michael Patrick King y Julie Rottenberg
Producció: Darren Star, Michael Patrick King y Barry Jossen
Música original de: Douglas J. Cuomo

Es tracta d’una comèdia, de mitja hora, que es desenvolupa a Manhattan i on quatre amigues ofereixen una divertida visió de la seva assignatura principal: el sexe. “Sexe a Nova York” ha demostrat que parlar de sexe és una cosa que interessa i diverteix a la majoria. Irònica i desenfrenada, aquesta sèrie ideada per en Darren Star i basada en el llibre Sex and the city, de Candance Bushnell, columnista del New York Observer, s’ha fet un forat en la cultura popular nord-americana i ha donat pas a una corrent eròtica a la petita pantalla.
Rodada a escenaris reals, la sèrie presenta a quatre amigues, cap d’elles amb parella estable, que s’expliquen obertament les seves experiències sentimentals. Encara que no es mostra res que no siguin cames o roba interior, aquesta producció parla sense embuts del sexe oral, anal, traïcions, alleujaments i altres excitacions.
Sarah Jessica Parker dona vida a Carrie Bradshaw, el personatge central de la sèrie, una periodista novaiorquesa que escriu setmanalment al diari “The New York Star” una columna anomenada “Sexe a Nova York”, on plasma les seves observacions sobre el romanç i la passió. La seva font d’inspiració per a confeccionar aquesta columna és ella mateixa i les seves amigues, prototipus de la dona urbana moderna que busca un paper diferent. Es debaten entre l’amor tradicional o exercir el seu nou poder sense complexes i practicar l’amor sense lligams, fins ara patrimoni dels homes. Paper pel que Parker va rebre el Globus d’Or a la millor actriu.
La seva guapa amiga Samantha, interpretada per Kim Cattrall, és una relacions públiques d’èxit, promiscua i decidida a no comprometre’s amb cap home. Kristin Davis, coneguda pel seu paper a “Melrose Place” (com a novia de Billy Campbell), encarna a Charlotte, una marxant d’art que encara creu amb l’amor de parella. Per altra banda, Cynthia Nixon fa de Miranda, una advocada cínica i desenganyada que desconfia dels homes en general.
Les protagonistes de “Sexe a Nova York” són unes professionals plenes de poder i encant, amb sentit de l’humor, que discuteixen sense complexes sobre el sexe, fans del paper del paper de Linda Fiorentino a “La última seducció”, i dones disposades a canviar l’amor pel poder.
La sèrie de gran èxit a Estats Units, on, a més de les audiències o altres qüestions merament televisives, reflexa el seu enorme èxit en com les protagonistes han creat un estil entre les dones nord-americanes. D’aquesta manera, per exemple, els models i complements que Carrie (Parker) llueix a cada capítol són sistemàticament copiats per milers de seguidores. Un apèndix de l’èxit que no sorprèn, doncs succeeix freqüentment amb les emissions d’èxit.


Fitxa Tècnica:
Temporades: 6
Capítols: 94
Capítols 1a temporada: 12.
Duració: 25 min.
Pes en mb: 250 mb.
Font Video: DVD.
Códec Video: XviD 1.1
Códec Audio: (TDT Català) MP3 Català 112kbps // MP3 Anglès 112 kbps.

Capturadors: Xordi, Arakelov, Ayu...
Muntadors: Xordi, Petiso, Nava, Mario1911...

Enllaços:

Imatge
1x01 Sexe a Nova York (Sex and the City)
A la festa d’aniversari dels trenta-i-pocs anys de la Miranda, la Carrie i les seves amigues juren deixar de preocupar-se per trobar l’home perfecte i començar a tenir sexe com els homes. La Carrie experimenta amb un antic amor i coneix el Sr. Big; La Miranda entre en calor amb Skipper; la Samantha passa una nit amb un home que la Charlotte no hi dormiria mai en la primera cita.

Imatge
1x02 Models i mortals (Models and Mortals)
La Miranda comet l’error de sortir amb una persona que està obsessionada amb les models; la Samantha decideix sortir amb una persona igual i gravar el seva trobada sexual; la Carrie experimenta amb en Derek el model i flirteja amb el Sr. Big.

Imatge
1x03 La badia dels porcs casats (Bay of married pigs)
Conviden a la Carrie a la casa d’una parella prop de la platja només per veure despullat el marit; la firma d’advocats de la Miranda pensa que ella és una lesbiana; la Samantha vol conèixer el seu porter millor; la Charlotte es llença a per un home apte amb el disseny xinès equivocat.

Imatge
1x04 La vall dels tios de vint-i-pocs (Valley of the twenty something guys)
La Carrie descobreix les limitacions de sortir amb paios guapos de vint-i-pocs. El novio de la Charlotte té un favor sexual que preguntar; la Samantha creu que sempre serà més gran que els seus nois de joguina.

Imatge
1x05 El poder del sexe de les dones (The Power of female sex)
La Carrie té una cita amb un guapíssim arquitecte francès que mostra el seu agraïment amb milers de dòlars; un pintor famós utilitza la Charlotte com una de les seves models; l’Skipper esdevé un s’obsessiona sexualment amb la Miranda.

Imatge
1x06 Sexe secret (Secret Sex)
Quants de nosaltres estem tenint sexe amb gent que tenim vergonya de presentar als nostres amics? La Carrie pensa que el Sr. Big està ocultant-li un secret, mentre que la Miranda descobreix un secret sobre el seu nou novio. La Samantha mai ha estat discreta amb una persona que hagi dormit, i la Charlotte revela la seva antiga aventura amb un dels escollits de Déu.

1x07 Els monògams (The Monogamists)
La Carri passa tot el seu temps amb en Mr. Big. La Miranda ha trencat amb en Skipper, però quan el veu amb una altra dona, intenta reprendre la relació.

1x08 Tres són multitud (Three's a crowd)
La Charlotte queda amb en Jack, que vol fer un trío, però ella no n'està del tot segura. La Carrie descobreix que en Mr. Big té una ex-dona, i es sent traicionada. La Samantha es veu amb un home casat-

1x09 La tortuga i la llebre (The Turtle and the Hare)Imatge
En Mr. Big li diu a la Carrie que no es tornarà a casar, cosa que la depreimeix. La Miranda introdueix a les amigues a The Rabbit.

1x10 L'adéu a la panxeta (The Baby Shower)Imatge
Les quatre amigues són invitades a un "baby shower" que es fa a Connecticut, i cada una reacciona diferent. La Carrie pensa com seria si fos mare. I la Samantha proposa una festa ben diferent.


Imatge


jarashi
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 18, 2007 8:11
Status: Desconnectat

Que bé!

#2

Entrada Autor: jarashi » dc. oct. 03, 2007 18:19

Gran sèrie, ja m'he baixat el primer, i ja no puc paraaaaaaaaaaar!

Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: Nava » dc. oct. 03, 2007 19:09

Afegit el capítol 1x02 Models i mortals :D
Imatge


joray
Entrades: 89
Membre des de: dj. maig 24, 2007 8:54
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: joray » dv. oct. 05, 2007 10:47

Hola que era per dir que la sèrie no surt al llistat de sèries i que nomès s'hi pot accedir clicant a l'enllaç de l'anunci a la pàgina principal o això crec. Gràcies nomès era per informar.

P.D: És el meu emule o hi ha molt poques fonts???

Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Nava » dv. oct. 05, 2007 12:05

L'acabo d'afegir a l'index :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Petiso » dv. oct. 05, 2007 15:42

joray ha escrit:P.D: És el meu emule o hi ha molt poques fonts???
Que és per tu poques fonts ??

Ara mateix tindrien que haver mínim de 3-4 fonts completes.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21315
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: naroatna » dv. oct. 05, 2007 16:48

Petiso ha escrit:
joray ha escrit:P.D: És el meu emule o hi ha molt poques fonts???
Que és per tu poques fonts ??

Ara mateix tindrien que haver mínim de 3-4 fonts completes.

Adéu !
Hola,
Els estic compartint i ara matiex veig:

del 1x01 = 14 "Fonts complertes" i
del 1x02 = 5-6 "Fonts complertes"

Joray: Potser que estiguis amb ID-Baixa o et falti el Kad, o potser un servidor com cal?
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 08, 2007 9:42

Afegit el 1x03 !!

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: Nava » dt. oct. 23, 2007 17:29

Afegits els capítols 1x04 La vall dels tios de vint-i-pocs i 1x05 El poder del sexe de les dones :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Nava » dj. nov. 01, 2007 14:07

Afegit el capítol 1x06 Sexe secret 8)
Imatge

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#11

Entrada Autor: xordi » ds. nov. 24, 2007 13:51

Afegit 1x07 i 1x08!

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#12

Entrada Autor: xordi » dl. nov. 26, 2007 20:26

Afegits 1x09 i 1x10!


jarashi
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 18, 2007 8:11
Status: Desconnectat

Han deixat d'emtre-la?

#13

Entrada Autor: jarashi » dl. des. 24, 2007 9:22

Veig a la web de 8tv que ja no llisten aquesta sèrie en l'apartat de "sèries". Sabeu si l'han deixat d'emetre? Sabeu per què?

Moltes gràcies per la vostra feina...

Respon