Definim relase com al fitxer que penjes al emule i que només tens tu.
Doncs aquí uns quants consells, que evidentment, poden variar depenen de la pujada:
- Fer servir l'emule MorphXT.
- Tenir l'emule configurat correctament (aquest es un altre tema) .... amb HighID.
- No saturar la pujada del emule. Per exemple, si tens 256 kbps de pujada, que son 30 K/s, limitar el emule a 20-25 K/s.
- A les relases noves ficar-li prioritat "relase", i activar el powershare.
- No compartir coses noves fins que no s'hagin compartir del tot les "relases" anteriors.
- No compartir mes de 2-4 relases noves a la vegada.
+ O sigui, es millor compartir 1 relase en dos dies, que 2 relases en quatre, que 4 relases en 8 dies.
- Un cop el fitxer esta compartir UN cop, desactivar el powershare i ficar-li prioritat automatica. Deixar que la gent que es baixava el fitxer se'l compareteixi entre ells.
- Intentar no tenir 20.000 fitxers compartits. Els fitxers en altres llengues (per exemple en angles) amb tropocientas fonts, treure'ls de la carpteta del emule.
- Controlar que no tinguis masses fitxers en powershare. Com a màxim 4.
- Els fitxers antics ja pujats, desactivar el poweshare si hi ha mes d'una font.
- NO fer servir massa l'slot d'amics. Descompensa els fitxers. O sigui, pot fer que una persona tingui TOT el fitxer, i 10 en cua sense cap part. Es mes optim que cada un de la cua tingui una part diferent, i se la passin entre ells.
Weno .... em sembla que això és tot .... si se m'ocorreix res mes, ja ho afegiré. Si algú te algun altre truc o consell, que no dubti en dir-m'ho

Adéu !