El Terrat presenta el seu primer programa de monòlegs a proposta del mateix Andreu Buenafuente al canal 8tv cada diumenge a les 22h de la nit.
Segons A. Buenafuente:
"Que no surti d'aquí" es una cosa personal. Una obligació que m'havia marcat amb el gènere que m'ho ha donat tot i amb el que em sento amb deute d'alguna manera. Per això, no vaig tardar a proposar-ho al nou responsable de 8tv. Lluis Oliva.
"Que no surti d'aquí" no té cap secret. Tracta de que pugem al escenari, aprofitar la calidesa d'una sala teatral petita i exposar els nostres monòlegs. En Fernandes serà el mestre d cerimònies incluirà nous valors, veterans i potser un músic.
Fitxa tècnica:
Duració: 50 minuts.
Font video / audio: TDT (8tv).
Códec video: XviD 1.1
Framerate: 25.00 fps.
Bitrate: 1000 kbps.
Pes en mb: 400 mb.
Códec audio: MP3
Bitrate: 128 kbps.
Elinks:
Que no surti d'aquí 01 (24.06.2007) Amb Andreu Buenafuente, Alejandra Jiménez, Berto Romero, Marcos Mas i David Fernandéz. per xordi
Que no surti d'aquí 02 (01.07.2007) Sílvia Abril, El Sobrino del Diablo, Dani Pérez, África Luca de Tena i Godoy per huGas.cat
Que no surti d'aquí 03 (08.07.2007) per huGas.cat
Fermí Fernàndez és... Paco Umbral
Monologuistes: Andreu Buenafuente, Berto Romero, Marcos Mas, Dani Pérez i Alejandra Jiménez Cazcón
Que no surti d'aquí 04 (15.07.2007) per Arakelov
Fermí Fernàndez és... Isabel Coixet
Monologuistes: Marvin, David Verdaguer, Àfrica Luna de Tena, Víctor Virtuoso i Carlitos.
Que no surti d'aquí 05 (22.07.2007) per Arakelov
Fermí Fernàndez és... el rei Juan Carlos
Monologuistes: Alejandra Jiménez Cazcón, Quim Vila, Godoy, Toni Moog i Jordi Évole 'el Follonero'.
Que no surti d'aquí 06 (29.07.2007) per Arakelov
Fermí Fernàndez és... Karlos Arguiñano
Monologuistes: Toni Cano, Miquel Àngel Ripeu, El Sobrino del Diablo, Dani Pérez i Palomino
Que no surti d'aquí 07 (27.09.2007) per Arakelov
Homenatge a Paco Umbral, recopilatori de monòlegs emesos dels anteriors episodis.
Que no surti d'aquí 08 (04.10.2007) per Arakelov
Que no surti d'aquí 09 (18.10.2007) per Xordi
Fermí Fernàndez és... el Dr. House
Monologuistes: Quim Vila, Dani Martínez, Iñigo Espinosa i Miquel Àngel Ripeu.
Que no surti d'aquí 10 (25.10.2007) per Arakelov
Fermí Fernàndez és... Harry Potter
Monologuistes: Iñigo Espinosa, Daniel Higiénico, Berto Romero, Ana Moya i Amparo Moreno.
Que no surti d'aquí 11 (08.11.2007) per Arakelov