[ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

#1

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 16, 2006 14:57

Imatge

Sinopsi:
Els protagonistes són uns joves, al voltant dels 18 anys, que viuen en un veïnat londinenc de moda. Les seves relacions en dos plans, el que semblen i el que són, constitueixen la base argumental de 'Som així', una sèrie que aborda la realitat de les seves vides, els seus somnis i el seu creixement.
Jamie, Sooz, Nicki, Alex, Sasha i Rob són un grup d'amics que juguen fort, que viuen al límit i que no poden mantenir les ments allunyades del sexe, de les compres i del rock-and-roll. No s'aturen davant de res si es tracta de defensar la seva individualitat, fins i tot, si el que l'hi vol robar és el seu millor amic.


Fitxa Tècnica Captura:
Temporades: 4.
Nº Capítols: 78.
Duració: 24-25 minuts.
Pes en mb: 270-300 mb.
Contenidor de video: XviD 1.1.
COntenidor de audio: CATALÀ mono 96kbps.
ESPANYOL mono 96kbps.
ANGLES mono 96kbps.

Mostra de la captura:
Imatge

Elinks:
1x01 El Punt de vista d'en Jamie (DvBrip CAT-ESP)
Resum: En Jaimie decideix conquistar la Nicky quan descobreix que ha trencat amb en Toby Jarvis. Però en cap dels seus intents aconsegueix interessar la noia. En Jaimie, però, està convençut que amb el temps la Nicky caurà als seus braços.

1x02 El Punt de Vista de la Sooz (DvBrip CAT-ESP-ENG)
Resum: La Sooz busca nois models per a l'exibició de tatuatges de la seva classe d'art. En Jaimie convenç en Rob perquè l'ajudi i la Sooz no pot evitar estar nerviosa perquè, secretament, sent atracció per en Rob.

1x03 L'Alex
Resum: Per sorpresa de tothom l'Alex diu que s'ha enamorat d'un desconegut. Un dia veu que l'home entra en un gimnàs i decideix apuntar-se. Aconsegueix una cita amb ell però res serà com ell esperava.

1x04 En Jamie
Resum: En Jaimie comença una relació per Internet amb la Gabi. Un nit queden i ell descobreix que té 29 anys, ha estat casada i té un fill. Però la nit acaba molt bé i en Jaimie està molt content. Però la noia no ho té tan clar.

1x05 PDV de Nicki
Resum: La Nicki descobreix que tothom pensa que és una mica dolenta. Un incident amb la Louise encara empitjora la seva imatge. La noia decideix canviar però no és el mateix dir-ho que fer-ho.

1x06 PDV de Sasha
Resum: La Sasha prepara un cap de setmana romàntic per tornar amb en Rob. La Sooz, gelosa, ho intentarà espatllar tot posant pel mig en Jamie. Però al final la Sasha i en Rob acaben parlant honestament i fent l'amor.

1x07 PDV d'Alex
Resum: La relació entre l'Alex i en Dan va molt bé però es basa en una mentida: en Dan creu que l'Alex té 21 anys i no 17. Quan aquest, accidentalment, ho descobreix trenca la relació.

1x08 PDV de Nicki
Resum: La Nicki està cansada dels problemes infantils que tenen els seus amics. Mentre pren un cafè coneix un home més madur, en Sebastian, a qui li diu que és una model internacional. Queden per sopar i passar la nit en un dels millors hotels de Londres. Però les coses no acabaran com la Nicki esperava.

1x09 PDV de'n Rob

1x10 PDV de Sooz
Resum: Arriba el dia de l'exibició de les fotos que la Sooz ha fet a en Rob. Com es pendrà la Sasha veure el seu xicot semidespullat en unes fotos fetes per una altra noia? A la Sasha li encanten les fotos i les tres noies decideixen sortir totes juntes. Quan arriben al club, la Sooz coneix en Jonno, un noi molt especial.

1x11 PDV de Jamie
Resum: En Jaimie es troba amb l'amor de la seva vida, la Gabi, que té un fill, en Jack i n'està esperant un altre. Ell es pregunta si el nen que ve pot ser seu .Quan finalment li pregunta a la noia si ell és el pare, ella li diu que és del seu marit però que ja no estan junts. En Jaimie voldrà recuperar la noia a través del seu fill, en Jac

1x12 Veritat o Penyora
Resum: La Sasha creu que la seva relació amb en Rob està una mica estancada. Després de sortir una nit, la noia proposa a tot el grup d'amics anar a casa seva i jugar al joc d'atreviment o veritat. Allà descobreixen que a vegades la veritat és millor no saber-la.

1x13 PDV de Rob
Resum: En Jaimie, la Sooz i en Rob treballen una nit de cambrers en un hotel de luxe, cada un per diferents raons. En Rob i la Sooz no ho fan gaire bé i la maitre els fa fora. Marxen tots dos amb una ampolla de cava a una habitació i allà s'enrotllen. El dia següent en Rob se n'arrepenteix i proposa a la Sasha anar a viure junts. La Sooz està destrossada.

1x14 L'aniversari de l'Alex
Resum: L'Alex creu que ha arribat el moment d'oblidar la seva relació amb en Dan. Els seus amics intenten distreure'l però no ho aconsegueixen. Ell no sap que el grup li prepara una festa d'aniversari i que en Jaimie té la missió de convidar-hi en Dan.

1x15 PDV de la Sooz

1x16 PDV del grup

1x17 PDV de la Nicki

1x18



Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: DeivitTustei » dl. oct. 16, 2006 18:20

Per cert xordi, jo tinc les temporades 3 i 4 de Som Així capturades (encara que crec que em falten un parell de capítols). Ho vaig fer perquè tu m'ho vas demanar fa temps.

Què hem de fer? :lol: :lol:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 16, 2006 19:08

Eis Deivit! Doncs si pots podem començar a penjar la 2a i 3a temporada alhora. Et va bé que penjem 2 o 3 capítols de cada una?


gunner323
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 15, 2007 23:54
Status: Desconnectat

som així; vull més!

#4

Entrada Autor: gunner323 » dt. maig 22, 2007 23:20

DeivitTustei ha escrit:Per cert xordi, jo tinc les temporades 3 i 4 de Som Així capturades (encara que crec que em falten un parell de capítols). Ho vaig fer perquè tu m'ho vas demanar fa temps.

Què hem de fer? :lol: :lol:
Hola penya!

a mi m'agradaria tenir TOTA la sèrie! ja tinc la primera temporada i part de la segona (gràcies a xordi!). Penjareu més? :P

Merci!!!!

Avatar de l’usuari

Monky D.Luffy
Entrades: 60
Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Monky D.Luffy » dg. nov. 18, 2007 23:00

algú pot posar a compartir el primer capitol?? esque m'he descarregat la temporada completa i l'1x01 esta estancat al 42,8% desde fa dies. Siau
Imatge


Belio
Entrades: 3
Membre des de: dl. juny 08, 2009 21:45
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

#6

Entrada Autor: Belio » dl. juny 08, 2009 21:59

Hola a toooots !!

Espero que em pogueu ajudar.
Tinc posats al emule tots els links de la primera temporada pero no hi ha ningu que la tingui i em fa molta rabia pq estic boig per tonarla a veure en catala.

La meva peticio es que si algu podria enviarme els capitols al meu email encara que nomes fos un capitol per setmana, jeje
Jo mateix la pujaria a Megaupload (tinc compte premium i no la borrarán) a mes que tenia pensat pujar varies series en catala aquest servidor. O faria encantat.

Sisplau, si algu majuda li estare molt agrait.
Fins aviat penyaaaa !!


aina maria
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 11, 2009 17:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

#7

Entrada Autor: aina maria » dj. juny 11, 2009 17:32

hola!!
volia demanar-vos k fa estona vaig perdre la pista de la serie i algu sap si encara la fan
i quan??
grasies grasies grasies

XXX
XD


cosmos
Entrades: 1
Membre des de: dg. juny 14, 2009 13:40
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

#8

Entrada Autor: cosmos » dg. juny 14, 2009 13:54

Ah pues fuera si no hay ningún problema
cosmos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 8:40, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Sóm Així T1 [18/18]

#9

Entrada Autor: xordi » dg. juny 14, 2009 14:08

Hi ha algun problema amb els elinks del 1er post? Pq els tornes a posar tots?

Respon