[DD] [Soft] VisualDivx de Vicente Rico
Moderador: Petiso
[DD] [Soft] VisualDivx de Vicente Rico
Per cert, ja que estem, si voleu arxivar totes aquestes series i pel.licules de la web us aconsello que utilitzeu el programa que estic fent. Es diu VisualDivX, i es un catalogador de pel.licules, series i documentals. Es un programa gratuit, com no podia ser d´una altra manera, ja que igual que la gent comparteix, doncs jo tambe comparteixo, en aquest cas , el meu programa.
No se si es pot posar la web del meu programa, pero per si de cas, doncs poseu al google "VisualDivX" i us sortira el meu programa catalogador. De fet, ja tinc catalogades unas quantes series baixadas de aqui, entre d´altres : la primera temporada de casats i amb fill. I ara estic esperant a veure la tercera si baixa, ja que la segona sembla que rutlla be.
Gracies pel bon treball que feu ,i seguiu aixi.
Vicente Rico
M'he mirat la web del Visualdivx i he vist que està basat en el Ant Movie Catalog (jo fa temps que faig servir aquest com vaig comentar en aquest post) i pel que he vist en la web el Visualdivx encara està molt verd. No he vist res de disseny de caratules i els scripts per importar informació son molt pocs. A mes, no he vist al forum que es parli d'importar/compartir informació amb altres programes catalogadors, i aixó es fonamental. Tinc una base de dades a l'Ant Movie de mes de 600 pel·licules , series, etc...Imaginat que jo el volgués fer servir, ho hauria de posar practicament tot a màvicenrico ha escrit:Moltes gracies, Xordi.
Per cert, ja que estem, si voleu arxivar totes aquestes series i pel.licules de la web us aconsello que utilitzeu el programa que estic fent. Es diu VisualDivX, i es un catalogador de pel.licules, series i documentals. Es un programa gratuit, com no podia ser d´una altra manera, ja que igual que la gent comparteix, doncs jo tambe comparteixo, en aquest cas , el meu programa.
No se si es pot posar la web del meu programa, pero per si de cas, doncs poseu al google "VisualDivX" i us sortira el meu programa catalogador. De fet, ja tinc catalogades unas quantes series baixadas de aqui, entre d´altres : la primera temporada de casats i amb fill. I ara estic esperant a veure la tercera si baixa, ja que la segona sembla que rutlla be.
Gracies pel bon treball que feu ,i seguiu aixi.

Aquest cap de setmana l'instalaré i li faré una ullada mes a fons

¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!

home, tingues en compte que es un programa que es va comenÇar a fer l´agost i esta comenÇant. Pero crec que te molt potencial.M'he mirat la web del Visualdivx i he vist que està basat en el Ant Movie Catalog (jo fa temps que faig servir aquest com vaig comentar en aquest post) i pel que he vist en la web el Visualdivx encara està molt verd. No he vist res de disseny de caratules i els scripts per importar informació son molt pocs. A mes, no he vist al forum que es parli d'importar/compartir informació amb altres programes catalogadors, i aixó es fonamental. Tinc una base de dades a l'Ant Movie de mes de 600 pel·licules , series, etc...Imaginat que jo el volgués fer servir, ho hauria de posar practicament tot a mà Shocked
Aquest cap de setmana l'instalaré i li faré una ullada mes a fons
Respecte allo que comentes sobre dissny de caratules, t´he de dir, que de momento no es podra fer, perque tinc coses mes importants que afegir al programa, pero suposo que abans de 3 o 4 mesos ho portara.
El que no estic d´acord es amb el que dius sobre la importacio de formats. Si fas una recerca als meus foros veuras que per la propera versio que esta a punt de sortir, ja portara inclos un modul per poder importar les pel.licules des de l´ant movie catalog. Tambe portara un modul inicial per poguer imprimir els llistats.
A mes, te moltes coses que no te l´ant movie catalog. Per exemple, es poden afegir moltes pel.licules d´una tirada , no com l´ant que s´han d´afegir d´una en una.
Tambe es poden catalogar series, cosa que no pot fer l´ant movie.
Els scripts portava molts , el que passa es que els vaig retirar per canviar el format, i ara els estic programant poc a poc, pero per la propera versio hi haura pel voltant de 15 o 20 scripts, si tot va be.
Una altra cosa que vull comentar es que l´ant esta desfasat en el sentit de que el programador ja no actualitza el programa. I si ho fa, ho fa cada 8 o 10 mesos, que no es molt bo pel programa.
Finalment, nomes vull dir que sisplau abans de comentar per sobre el programa, os ho baixeu, l´instaleu , ho probeu i despres podeu opinar. Ja que estic segur que quan ho probeu , camviareu segur i us quedareu amb el VisualDivX. Segur

Vicente Rico
En cap moment he volgut desmereixer el teu programa, nomes he fet una valoració per sobre. Jo també penso que te molt de potencial i que la gent ho hauria de provar, jo ho faré i espero amb impaciencia poder importar la meva base de dades de l'Ant per poder fer una valoració mes bona. Una cosa que m'ha agradat es el tema de les series.vicenrico ha escrit:home, tingues en compte que es un programa que es va comenÇar a fer l´agost i esta comenÇant. Pero crec que te molt potencial.
Respecte allo que comentes sobre dissny de caratules, t´he de dir, que de momento no es podra fer, perque tinc coses mes importants que afegir al programa, pero suposo que abans de 3 o 4 mesos ho portara.
El que no estic d´acord es amb el que dius sobre la importacio de formats. Si fas una recerca als meus foros veuras que per la propera versio que esta a punt de sortir, ja portara inclos un modul per poder importar les pel.licules des de l´ant movie catalog. Tambe portara un modul inicial per poguer imprimir els llistats.
A mes, te moltes coses que no te l´ant movie catalog. Per exemple, es poden afegir moltes pel.licules d´una tirada , no com l´ant que s´han d´afegir d´una en una.
Tambe es poden catalogar series, cosa que no pot fer l´ant movie.
Els scripts portava molts , el que passa es que els vaig retirar per canviar el format, i ara els estic programant poc a poc, pero per la propera versio hi haura pel voltant de 15 o 20 scripts, si tot va be.
Una altra cosa que vull comentar es que l´ant esta desfasat en el sentit de que el programador ja no actualitza el programa. I si ho fa, ho fa cada 8 o 10 mesos, que no es molt bo pel programa.
Finalment, nomes vull dir que sisplau abans de comentar per sobre el programa, os ho baixeu, l´instaleu , ho probeu i despres podeu opinar. Ja que estic segur que quan ho probeu , camviareu segur i us quedareu amb el VisualDivX. Segur
Una cosa que no estic d'acord amb tu es respecte a que l'Ant no pot importar moltes pel·licules a la vegada, si que pot, nomes has de seleccionar totes les pel·licules que vols importar i activar el mode "batch" als scripts d'importació si no vols que demani cap confirmació sobre l'informació.
El que si es veritat es que fa temps que no hi ha una actualització potent, només alguns scripts.
Nomes dir-te que continuis en aquesta llinea, em sembla que pot sortir un molt bon programa. Per cert, tens un nou usuari al foro

¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!

Esta programat en JAVA. I no s´ha de pagar ni un sol euro.
De fet, jo era usuari de l´ant movie, pero como vaig veure que l´autor passava d´ell i no l´actualiztava, doncs vaig dir: "em fare el meu propi catalogador, i aixi podre afegir totes les opcions que vulgui".
I aixo vaig fer
He "copiat" tot el que m´agradava de l´ant movie i l´he afegit coses molt importants, com poder catalogar series i documentals, e inclus una cosa que no coneixeu, pero que es molt important i esta creant forÇa addiccio entre els meus usuaris. Es tracta del portables.
Un portable es per exemple, si jo tinc una serie que vull catalogar, doncs si no trobo informacio o no m´agrada la que hi ha a internet, doncs jo li afegeixo una caratula per aqui, els actors per alla, "vamos" que l´introdueixo jo a ma tot el que em sembli. Despres, el programa te una opcion anomenada "exportar portable" que em permetra compartir tota aquesta informacio. Es a dir, jo poso el portable a la gent, la gent s´ho baixa i en 2 segons ja te tota la informacio sense necesitat de importar la informacio d´internet. Es algu aixi com les wikipedies. Un fa la informacio i els altres poden anar afegint la seva. I aixi ho fan amb pel.licules, series i documentals i despres comparteixen el portable. I no hi ha cap necesitat d´utilitzar els scripts. Nomes en cas necessari.
Podeu mirar tots els portables que tenim en aquesta adressa:
[url]http://www.visualdivx.com/phpbb/viewtopic.php?t=307[/url]
Aqui tenim les series ..
Si voleu l´informacio, us instaleu el programa , descarregueu el portable corresponen i ja teniu l´informacio sense necesitat d´script. Facil, no??

I tenim moltes "features" mes...
Per exemple, tinc una bobina de pel.licules i vull afefir-les totes alhora, doncs amb l´ant he d´anar una a una, i amb el visualdivx et surt un quadre de dialog on pots afegir si vols 100 pel.liculas. Quan acabes pulses enter i el programa les introdueix totes amb el numero que correspongui.
Pero es millor que ho proveu perque ho veieu.
A mes moltes de les opcions que te el programa son ideas dels usuaris mateixos, ja que jo tinc forÇa en compte les opinions com podeu veure als foros.
De fet, jo era usuari de l´ant movie, pero como vaig veure que l´autor passava d´ell i no l´actualiztava, doncs vaig dir: "em fare el meu propi catalogador, i aixi podre afegir totes les opcions que vulgui".
I aixo vaig fer

He "copiat" tot el que m´agradava de l´ant movie i l´he afegit coses molt importants, com poder catalogar series i documentals, e inclus una cosa que no coneixeu, pero que es molt important i esta creant forÇa addiccio entre els meus usuaris. Es tracta del portables.
Un portable es per exemple, si jo tinc una serie que vull catalogar, doncs si no trobo informacio o no m´agrada la que hi ha a internet, doncs jo li afegeixo una caratula per aqui, els actors per alla, "vamos" que l´introdueixo jo a ma tot el que em sembli. Despres, el programa te una opcion anomenada "exportar portable" que em permetra compartir tota aquesta informacio. Es a dir, jo poso el portable a la gent, la gent s´ho baixa i en 2 segons ja te tota la informacio sense necesitat de importar la informacio d´internet. Es algu aixi com les wikipedies. Un fa la informacio i els altres poden anar afegint la seva. I aixi ho fan amb pel.licules, series i documentals i despres comparteixen el portable. I no hi ha cap necesitat d´utilitzar els scripts. Nomes en cas necessari.
Podeu mirar tots els portables que tenim en aquesta adressa:
[url]http://www.visualdivx.com/phpbb/viewtopic.php?t=307[/url]
Aqui tenim les series ..
Si voleu l´informacio, us instaleu el programa , descarregueu el portable corresponen i ja teniu l´informacio sense necesitat d´script. Facil, no??

I tenim moltes "features" mes...
Je,je.... jo no he dit mail que no es pugui importa informacio a la vegada, he dit que no es poden afegir moltes pel.licules a la vegada.Una cosa que no estic d'acord amb tu es respecte a que l'Ant no pot importar moltes pel·licules a la vegada, si que pot, nomes has de seleccionar totes les pel·licules que vols importar i activar el mode "batch" als scripts d'importació si no vols que demani cap confirmació sobre
Per exemple, tinc una bobina de pel.licules i vull afefir-les totes alhora, doncs amb l´ant he d´anar una a una, i amb el visualdivx et surt un quadre de dialog on pots afegir si vols 100 pel.liculas. Quan acabes pulses enter i el programa les introdueix totes amb el numero que correspongui.
Pero es millor que ho proveu perque ho veieu.
A mes moltes de les opcions que te el programa son ideas dels usuaris mateixos, ja que jo tinc forÇa en compte les opinions com podeu veure als foros.
Vicente Rico
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
A mi també m'ha agradat moltíssim, l'apartat de les sèries és genial. Ara només cal que tingui unes bones opcions d'importació i exportació, i també una mica més varietat d'scripts.
I potser, algun dia, algú s'animi a fer una web en català amb la informació de les pel·lis i les sèries, perquè a través d'un script puguem recuperar-la i no haguem de fer-ho en espanyol o anglès...
Moltes gràcies pel programa, Vicente.
I potser, algun dia, algú s'animi a fer una web en català amb la informació de les pel·lis i les sèries, perquè a través d'un script puguem recuperar-la i no haguem de fer-ho en espanyol o anglès...
Les opcions d´importacions i exportacions ja les estic programant ara. Els scripts tambe seran molts per la propera versio, el que passa es que canviat el format i vaig treure tots els que hi havia a l´anterior versio.Josep M. ha escrit:A mi també m'ha agradat moltíssim, l'apartat de les sèries és genial. Ara només cal que tingui unes bones opcions d'importació i exportació, i també una mica més varietat d'scripts.
Per la web catalana, doncs es facil, si us informeu de que son els portables del visualdivx, podreu veure que un pot treure l´informacio d´on sigui, i traduir-la si vol i despres fer el portable i posar-ho a compartir. Es mol facil.

Vicente Rico
Els scripts son per intruduir la informacio. Si posas per exemple, Matrix i no vols introduir la informacio a ma, doncs l´scripts ho fa per tu. Es conecta a la web corresponent i es baixa la informacio i la caratula.
En canvi, si ets tu qui introdueix la info doncs pot per el portable i passar-ho als teus amics, que important el portable al visualdivx ja tindran la informacio ficada al seu lloc sense picar cap tecla.
En canvi, si ets tu qui introdueix la info doncs pot per el portable i passar-ho als teus amics, que important el portable al visualdivx ja tindran la informacio ficada al seu lloc sense picar cap tecla.
Vicente Rico