Espero que hos hagi agradat el montatge, salut
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Només ha faltat ficar qui t'ha passat els audios :-pfoskis ha escrit:Espero que hos hagi agradat el montatge, salut
És decisió del ripejador d'aquests capítols triar la manera com vol distribuir la seva feina. No és pas impossible baixar-los amb emule, company, al contrari! Ara per ara segueix sent la millor plataforma de distribució. Però clar, es basa en la filosofia de compartir, i això hi ha molta gent que encara no ho entén...rustu_loko1 ha escrit:No podeu pujar-los a megaupload o algun servidor d'aquest tipus .... és impossible baixar-los amb l'emule i tinc moltissimes ganes de veure aquests capitols !!!!!
Hola, ja em perdonaràs x ser tan ruca però deixa’m preguntar-te una cosa: M'he baixat l'eMule, clico Vic Mackey a Tots rucs, però no hi ha manera de baixar-me la primera temporada i em començo a desesperar. Ajuda’m siusplau!!! Que no em contesta ningú?foskis ha escrit:Disculpeu las molestias pero he tornat a pujar la serie amb audio en català i en anglès, nomes he pogut montar el primer, intentaré el mes aviat possible pujar el segon.