AJUDAAAA "25 anys de la Nova Cançó", 6-1-10

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
barrufets
Entrades: 130
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

AJUDAAAA "25 anys de la Nova Cançó", 6-1-10

Entrada Autor: barrufets » dc. gen. 06, 2010 21:18

Noooooooooooooo
El dia de reis han fet pel C33 un documental collonut: 25 anys de la Nova Cançó,
un documental de l'any 1987, de quasi dues hores, amb entrevistes a tots els integrants de la Nova Cançó
L'he gravat però el puto TDT tenia el volum al mínim i el tinc sense soooooooo :evil:
Si us plau, oi que algú l'ha gravat?????? :mrgreen: :mrgreen:
Fa 20 anys que el tenia gravat, el tinc destrossat en una cina Beta. Van i el repeteixen 20 anys després i tinc la puta mala sort de tenir el volum al mínim i no adonar-me'n.
Qui l'ha gravat? EL NECESSITO ! EL VULL ! EL COMPRO ! :twisted: :twisted: :twisted:

Autor del tema
barrufets
Entrades: 130
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: AJUDAAAA "25 anys de la Nova Cançó", 6-1-10

Entrada Autor: barrufets » dv. gen. 08, 2010 18:42

Tinc el programa (sense so) passat a DVD. Qualsevol que tingui el so que m'ho digui si us plau i intentem fer un muntatge.
Penseu que val molt la pena, surten tots els membres de la Nova Cançó (Ovidi Montllor, Serrat, Bonet, Rosell, Sisa, Riba, Feliu, Trinca, tots, tots, tots.) Un document únic que per desgràcia sembla que hem perdut un altre cop.
Hauré d'esperar 25 anys més per tornar-lo a veure? Estic pensant inclús en comprar-lo a TV3, però encara em resisteixo a pensar que ningú l'ha gravat!

Respon