BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1171

Entrada Autor: LoFt » dc. nov. 09, 2011 14:26

Mestre penjats fins al 9x23

et veig ara mateix liat amb el 9x18,confirmam k has acabat amb l'anterior k el pugui treure

cuidat

PD:veig k acabas de retornar al 9x17 i no el tens complet

cuidat


Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1172

Entrada Autor: Pable » dv. nov. 11, 2011 0:59

Bona nit a tothom!
Com que vaig una mica retardat descarregant -vaig pel final de la segona- normalment no faig peticions, vaig tirant de les poques fonts... La primera temporada la vaig descarregar de Laithanea al llarg d'un any i la segona d'uns i altres fins que va arribar Uku -a la velocitat de la llum...- Però des de fa més de tres setmanes no hi ha fonts disponibles... Així, m'agradaria si algú pogués que compartira estic a meitat del 2x22.
Moltes gràcies!


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1173

Entrada Autor: LoFt » dv. nov. 11, 2011 7:54

Pable ha escrit:Bona nit a tothom!
Com que vaig una mica retardat descarregant -vaig pel final de la segona- normalment no faig peticions, vaig tirant de les poques fonts... La primera temporada la vaig descarregar de Laithanea al llarg d'un any i la segona d'uns i altres fins que va arribar Uku -a la velocitat de la llum...- Però des de fa més de tres setmanes no hi ha fonts disponibles... Així, m'agradaria si algú pogués que compartira estic a meitat del 2x22.
Moltes gràcies!
Molt bones,el primer que hauriem de saber es el teu nick al emule per poderte agregar a la llista d'amics i saber k ets tu,per tant si tens de nom de usuari al emule el tipik http.emuleprojectetcetc,hauries de canviar.lo
de moment tens penjats el 2x22 i el 2x23 a veure si ens trobem

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1174

Entrada Autor: Pable » dv. nov. 11, 2011 14:08

Moltes gràcies LoFt! El meu nick d'Emule és el mateix que el d'aqui "Pable".
Per cert, per ara no he vist encara ni el 22 ni el 23 els tinc en roig amb 0 fonts disponibles. Si he de fer cap cosa per trobr-los m'ho dius.


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1175

Entrada Autor: LoFt » ds. nov. 12, 2011 11:48

Pable ha escrit:Moltes gràcies LoFt! El meu nick d'Emule és el mateix que el d'aqui "Pable".
Per cert, per ara no he vist encara ni el 22 ni el 23 els tinc en roig amb 0 fonts disponibles. Si he de fer cap cosa per trobr-los m'ho dius.

ok mestre de moment el k farem sera esperar a veure si apareixes i et puc agregar d'amic per poderte fer avançar unes megas,no se si en Pistol podria donarte un cop de ma tb amb el k et falta,a veure si et troba ell,Paciencia k es la mare de la ciencia

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Davitet
Entrades: 106
Membre des de: ds. març 07, 2009 12:34
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1176

Entrada Autor: Davitet » dv. nov. 18, 2011 12:10

Loft t'he perdut la pista. No et trobo de cap de les maneres.


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1177

Entrada Autor: LoFt » dl. nov. 21, 2011 9:00

Davitet ha escrit:Loft t'he perdut la pista. No et trobo de cap de les maneres.
No se nanu,jo continuu tenint al share el 2x22 i el 2x23,tens la llista de servidors actualitzada?
Tink varis usuaris tibant coses de BH,entre ells esta en Pistol,enkara k ara fa unes kuantes hores k no el veig pero ell va tibant
L'ultim era el 9x21 - La roda de la fortuna
Proba de buscar akest a veure si trobessis la seva font i la meva,si tampok la trobas en uns dies mirat la configuracio del ruc o el tema servidors o demana ajuda als mestres k korren per aqui k dominan molt de configuracio

Salut

PD:Per tu eran el 3x24 i el 3x25,els altres k t'he anomenat abans eran per en Pable
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1178

Entrada Autor: LoFt » dc. nov. 23, 2011 11:24

Pistol actualitza plis


Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1179

Entrada Autor: Pable » dc. nov. 23, 2011 15:19

Continuo sense veure't LoFt. Ahir però, va aparexier uku i estic descarregant molt be. No obstant, si que m'agradaria saber si és que tinc cap problema amb la configuració... Miraré d'enterar-me'n, de tota manera si a algú se li ocorre cap cosa que pugui tenir malament per a no trobar-vos, que ho comenti i ho miro.
Gràcies!
Pable l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 23, 2011 19:38, en total s’ha editat 1 vegada.


pistolpete1
Entrades: 47
Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1180

Entrada Autor: pistolpete1 » dc. nov. 23, 2011 17:13

- loft ara mateix estic descarregant el 9x24, enfotimada a tornat a apareixer i els capitols van força rapids, no descartaria tindre dema la t9 completada, tinc molt poc de temps per escriure, pable el millor q pots fer es afegir-te a la t9, els capitols de la t2 els tinc en dvds a casa del meu cossi q viu força lluny, moltes gracies a tothom, un abraç molt fort, fins aviat


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1181

Entrada Autor: LoFt » dj. nov. 24, 2011 12:07

pistolpete1 ha escrit:- loft ara mateix estic descarregant el 9x24, enfotimada a tornat a apareixer i els capitols van força rapids, no descartaria tindre dema la t9 completada, tinc molt poc de temps per escriure, pable el millor q pots fer es afegir-te a la t9, els capitols de la t2 els tinc en dvds a casa del meu cossi q viu força lluny, moltes gracies a tothom, un abraç molt fort, fins aviat

Molt be donks els 4 primers de la 10 colocats
Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1182

Entrada Autor: LoFt » dc. nov. 30, 2011 12:34

Pistol hi han varias fonts k hem tiban dels capituls de la t10 però a tu no et veig
fesme una actualitzacio plis
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1183

Entrada Autor: LoFt » dj. des. 01, 2011 11:46

Per fi sembla k he pogut tornar a reconfigurar la ruca i sembla k aguanta,ajajjajaja
ole ole

router,ruca i aixo tira millor,a veure es posible k algu m'hagi perdut de la llista d'amics,Pistol jo a tu t'he tornat a gregar

Salut

Pd:A veure mestre fa mes de una hora k et tink en cua amb prioritat de amic i no aconsegueixes arrancar,No se si es k no m'has agregat de amic o es per la Id baixa k no conectem,no se,ja diras algu

Pd2:Pistol al final te vist k t'has enganxat,t'ha costat pero......Pable haurias de dirme kin capitul estas demanant si el 2x22 o el 2x23 i si hem veus la meva font,tink varis usuaris demanant els 2 capituls pero tots amb el tipik nom de usuari de emuleproject i no se kin ets tu ni si ets tu algun d'ells

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


pistolpete1
Entrades: 47
Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1184

Entrada Autor: pistolpete1 » dg. des. 04, 2011 11:29

- loft anem per parts q enfotimada i un usuari desconegut an ajudat moltissim, de la t9 momes em falta l´ultim capitol, de la t10 els cuatre primers q posares + el 10x06 ja els tinc, nomes s´ha quedat enrere el 10x05, i despres la resta fins a la fi de la serie, moltissimes gracies a tots per tot el q esteu fent, salut i fins aviat


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1185

Entrada Autor: LoFt » dg. des. 04, 2011 13:43

pistolpete1 ha escrit:- loft anem per parts q enfotimada i un usuari desconegut an ajudat moltissim, de la t9 momes em falta l´ultim capitol, de la t10 els cuatre primers q posares + el 10x06 ja els tinc, nomes s´ha quedat enrere el 10x05, i despres la resta fins a la fi de la serie, moltissimes gracies a tots per tot el q esteu fent, salut i fins aviat


Molt b mestre,9x27,10x05,10x07 i 10x08 al meu share x tu
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Respon