BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1186

Entrada Autor: Pable » dt. des. 06, 2011 13:02

LoFt ha escrit: Pable haurias de dirme kin capitul estas demanant si el 2x22 o el 2x23 i si hem veus la meva font,tink varis usuaris demanant els 2 capituls pero tots amb el tipik nom de usuari de emuleproject i no se kin ets tu ni si ets tu algun d'ells

Salut
Bon dia! Estic ara descarregant el 3x01 i tinc també posats els 3x02, 3x03... Ja vaig acabar amb la 2a temporada gràcies a "uku". A tu no et trobo, jo no sóc cap "emuleproject" ja et vaig dir que sóc "Pable" a l'emule, com aqui. Vaig estar mirant, i sembla que si que tenia la llista de servidors per actualitzar. Li vaig posar una direcció que vaig trobar per internet per que s'actualitze tota sola. I ara, teòricament està tot correcte, però no se, jo sóc prou negat amb la informàtica... Anem doncs a veure si ens trobem ara, o si se t'ocorre cap problema que pugui tenir. Gràcies per l'interés! Hi seré pendent




LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1187

Entrada Autor: LoFt » dt. des. 06, 2011 14:04

Pable ha escrit:
LoFt ha escrit: Pable haurias de dirme kin capitul estas demanant si el 2x22 o el 2x23 i si hem veus la meva font,tink varis usuaris demanant els 2 capituls pero tots amb el tipik nom de usuari de emuleproject i no se kin ets tu ni si ets tu algun d'ells

Salut
Bon dia! Estic ara descarregant el 3x01 i tinc també posats els 3x02, 3x03... Ja vaig acabar amb la 2a temporada gràcies a "uku". A tu no et trobo, jo no sóc cap "emuleproject" ja et vaig dir que sóc "Pable" a l'emule, com aqui. Vaig estar mirant, i sembla que si que tenia la llista de servidors per actualitzar. Li vaig posar una direcció que vaig trobar per internet per que s'actualitze tota sola. I ara, teòricament està tot correcte, però no se, jo sóc prou negat amb la informàtica... Anem doncs a veure si ens trobem ara, o si se t'ocorre cap problema que pugui tenir. Gràcies per l'interés! Hi seré pendent

Clar que no ens trobem mestre si no tink cap d'akests capituls penjats,has de anar actualitzant les peticions k fas al ruc per aki sino et trobaras sovint sense fonts,al menys la meva,ara et coloco els primers de la 3

Pd:Davitet l'altre dia vaig trobarte per la ruca,vas aconseguir descarregar 200 i algo mes del 3x24 crec,akell k demanavas tant,ja no t'he tornar a trobar,a vera si torna a venir la sort

Salut a tothom
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1188

Entrada Autor: Pable » dc. des. 07, 2011 0:17

Per fi ens trobem...! Tranquil que aniré actualitzant, però t'he de ir que vaig tenir el 2x22 a l'espera al menys una setmana fins que va aparèixer "uku" i no et vaig trobar, és per això que quan vaig començar a descarregar d'"uku" no vaig tornar a actualitzar, pensava que tenia jo algun problema... Però ja ho hem aconseguit. Moltes gràcies! bona nit!


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1189

Entrada Autor: LoFt » dc. des. 07, 2011 9:47

Pable ha escrit:Per fi ens trobem...! Tranquil que aniré actualitzant, però t'he de ir que vaig tenir el 2x22 a l'espera al menys una setmana fins que va aparèixer "uku" i no et vaig trobar, és per això que quan vaig començar a descarregar d'"uku" no vaig tornar a actualitzar, pensava que tenia jo algun problema... Però ja ho hem aconseguit. Moltes gràcies! bona nit!

Bones,be aixo de cap problema encara no es del tot cert,el k tenim de bo al menys es k ja ens trobem

A veure t'he donat prioritat desde ahir al vespre fins en akests moments k encara la tens (es a dir tota la nit) i nomes has descarregat 40 megas,ara mateix fa mes d una hora k estas en cua davant meu i no arrancas,de totes maneres no ens posem nerviosos k ja hem guanyat molt i el ruc a vegades fa coses rares
El k si et recomano molt es k li donessis un cop d'ull al tema de la Id baixa,aixo t'ajaudaria moltissim en les tves descarregues,i tb el tema dels horaris com mes hores de funcionament millor,no es massa bo reiniciar gaire sovint el ruc

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1190

Entrada Autor: Pable » dj. des. 08, 2011 17:24

Bona tarda! A veure, comencem pel principi. Tinc el pc (i l'emule) connectat des que per fi ens varem trobar, però jo també me n'adono que de tu no descarrego gaire... Poques vegades m'aparèixes connectat, quan ho estàs, sempre estic en cua, i quan consegueixo descarregar, va molt lentament. En canvi, amb uku passo poc de temps en cua i descarrego a més de 70kb/s.
Per altra part, jo normalment tinc el pc connectat (i l'emule) sempre, llevat que estigui fora de casa més d'un cap de setmana, o sigui que per horaris no serà...
Al respecte de la configuració si que vaig molt perdut, sóc prou negat amb la informàtica... Tinc la configuració de sèrie, però si puc fer cap cosa per millorar-ho m'ho dius...
Gràcies per tot!


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1191

Entrada Autor: LoFt » dj. des. 08, 2011 19:47

Pable ha escrit:Bona tarda! A veure, comencem pel principi. Tinc el pc (i l'emule) connectat des que per fi ens varem trobar, però jo també me n'adono que de tu no descarrego gaire... Poques vegades m'aparèixes connectat, quan ho estàs, sempre estic en cua, i quan consegueixo descarregar, va molt lentament. En canvi, amb uku passo poc de temps en cua i descarrego a més de 70kb/s.
Per altra part, jo normalment tinc el pc connectat (i l'emule) sempre, llevat que estigui fora de casa més d'un cap de setmana, o sigui que per horaris no serà...
Al respecte de la configuració si que vaig molt perdut, sóc prou negat amb la informàtica... Tinc la configuració de sèrie, però si puc fer cap cosa per millorar-ho m'ho dius...
Gràcies per tot!
A veure el problema es el següent,avui t'he tornat a donar prioritat durant unes 7 o 8 hores i no has aconseguit arrancar,el primer k veig k haurias de solucionar es el tema de la Id baixa,tens els ports del router tancats i aixi et sera mes complikat baixar megas,no dik k no aconsegueixis pero molt mes lent
El tema de la velocitat es una altre cosa,si enfotimada te contractat a casa una velocitat alta de adsl i pot fer correr mes megas millor per ella,a mi per un problema a la linia de telefonica no puk contractar velocitats de 20 i 30 megas pq no arriba tant amunt i per tant va mes lent,jo ja ho he dit sempre,no puk donar velocitat pero si constancia,ki ho vulgui be ki no hem sap greu pero no puk oferir mes

el tema de la configuracio del ruc es molt important tb,mirat akest fil es posible k tinguis una versio diferent pero al menys pq et facis una idea de kom funciona aixo


http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1192

Entrada Autor: LoFt » ds. des. 10, 2011 9:13

Davitet portas 110 megas desde k et vaig otorgar la prioritat,Pable continuas estan en cua pero no pujas,continuas tenint id baixa,en Davitet te id alta i conectem deseguida k ens trobem

A en Davitet el veig pok pero arranca rapid i a en Pable el veig molt pero no arranca mai,te "coll..." la cosa.

Pistol fes una actulitzacio k t'he vist completant episodis de la 10 i segur k no et trobo ara pq tens peticions diferents,va nanu k et keda poket


Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1193

Entrada Autor: Pable » ds. des. 10, 2011 18:01

Bona tarda! Ja he vist que tinc id baixa, vaig estar mirant l'enllaç que em vares pasar i si fa no fa, ho tenia tot paregut. El problema és que del tema de la id baixa no deia com solucionar-ho i vaig estar mirant per internet, però el que he de fer per intentar solucionar-ho sembla molt complicat per a mi... així que aniré tirant amb la id baixa i a veure si algun dia vingués algun amic una mica més hàbil amb la informàtica i ho puc solucionar... De tota manera, jo penso que en altres ocasions, quan descarrego sempre d'el mateix usuari, les cues van reduïnt-se quan va passant el temps... I sinó, anirem de mica en mica.

Ja he terminat amb el 3x03 estic ara amb el 3x04 i tinc un parell més a la espera. Gràcies!


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1194

Entrada Autor: LoFt » dl. des. 12, 2011 9:08

Pable ha escrit:Bona tarda! Ja he vist que tinc id baixa, vaig estar mirant l'enllaç que em vares pasar i si fa no fa, ho tenia tot paregut. El problema és que del tema de la id baixa no deia com solucionar-ho i vaig estar mirant per internet, però el que he de fer per intentar solucionar-ho sembla molt complicat per a mi... així que aniré tirant amb la id baixa i a veure si algun dia vingués algun amic una mica més hàbil amb la informàtica i ho puc solucionar... De tota manera, jo penso que en altres ocasions, quan descarrego sempre d'el mateix usuari, les cues van reduïnt-se quan va passant el temps... I sinó, anirem de mica en mica.

Ja he terminat amb el 3x03 estic ara amb el 3x04 i tinc un parell més a la espera. Gràcies!

Aqui ho tens

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=13&t=9587


Mirat'ho pq es bastant imteressant tenir el router amb els ports oberts i ben configurat,pensa que hi ha usuaris k de un bon principi NO acceptan peticions de descarrega de usuaris amb Id baixa

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


pistolpete1
Entrades: 47
Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1195

Entrada Autor: pistolpete1 » dt. des. 13, 2011 11:07

loft sentu el retard, entre el poc temps q tinc per escriure i lo rapid q es descarreguen els episodis no me estranya q em perdes la pista, per fer una aproximacio ara estic amb el 10x17 pero no descataria tindrel en pocs minuts complet, enfotimada i altres servidors desconeguts contribueixen molt, ja quasi tinc completada tota la serie, com pasa el temps, moltissimes gracies a tothom, areveure


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1196

Entrada Autor: LoFt » dc. des. 14, 2011 8:17

pistolpete1 ha escrit:loft sentu el retard, entre el poc temps q tinc per escriure i lo rapid q es descarreguen els episodis no me estranya q em perdes la pista, per fer una aproximacio ara estic amb el 10x17 pero no descataria tindrel en pocs minuts complet, enfotimada i altres servidors desconeguts contribueixen molt, ja quasi tinc completada tota la serie, com pasa el temps, moltissimes gracies a tothom, areveure

No pasa res mestre,ara et coloco els 4 ultims de la t10,10x24,10x25,1x27 i 10x28 no se si sabras que el 10x26 no es va emetre per Tv3 per aixo no els trobaras

Salut nanu

Als altres usuaris que necessitin de fonts:Demaneu per akesta boqueta de pinyó

^^

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


Pable
Entrades: 21
Membre des de: dc. set. 01, 2010 0:10
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1197

Entrada Autor: Pable » dc. des. 14, 2011 19:50

Bona tarda! Jo estic amb el 3x06 i tinc preparats un parell més. Vaig estar mirant l'enllaç que em vares posar, i no vaig veure res dels ports, però no pateixis que ja ho vaig estar mirant jo en diversos forums i ho vaig descartar per por de fotre-ho... Aniré tirant així encara que vagi lentament i prou. Gràcies!


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1198

Entrada Autor: LoFt » dj. des. 15, 2011 10:22

Pable ha escrit:Bona tarda! Jo estic amb el 3x06 i tinc preparats un parell més. Vaig estar mirant l'enllaç que em vares posar, i no vaig veure res dels ports, però no pateixis que ja ho vaig estar mirant jo en diversos forums i ho vaig descartar per por de fotre-ho... Aniré tirant així encara que vagi lentament i prou. Gràcies!

Molt be mestre,preparats 3x06,3x07 i 3x08

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase


pistolpete1
Entrades: 47
Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1199

Entrada Autor: pistolpete1 » ds. des. 17, 2011 12:01

loft ja nomes em falta els 2 ultims capitols, nomes tinc paraules d´agraiment per tot aquet temps transcorregut ajudant-me dia a dia, capitol per capitol, uns dels somnis de la meua infancia era poder aconseguir aquesta gran serie i veure-la sençera fins a la fi. Tambe tinc paraules d´agraiment per enfotimada q les ultimes temporades a accelerat el pas de les descarregues i a altres servidors q de tant en tant an contribuit. Un abraç molt fort i bon nadal a tothom, adeu siau


LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

#1200

Entrada Autor: LoFt » dg. des. 18, 2011 12:33

pistolpete1 ha escrit:loft ja nomes em falta els 2 ultims capitols, nomes tinc paraules d´agraiment per tot aquet temps transcorregut ajudant-me dia a dia, capitol per capitol, uns dels somnis de la meua infancia era poder aconseguir aquesta gran serie i veure-la sençera fins a la fi. Tambe tinc paraules d´agraiment per enfotimada q les ultimes temporades a accelerat el pas de les descarregues i a altres servidors q de tant en tant an contribuit. Un abraç molt fort i bon nadal a tothom, adeu siau

De res mestre,nomes espero que puguis contribuir a mes fonts de la serie al ruc pq altres usuaris que tinguin la idea com la teva de completar la serie,tinguin mes facilitats que hem tingut tu,jo i tots els k han vingut anteriorment

Res a comentar que no hagi dit abans per als ripejadors,mai hem cansare de agraïr la seva grandiossa feina de capturar i editar perque en poguem gaudir tots


Una abraçada per tu tb i Bon NadaL a ToTs

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Respon