un miracle l´espantaocells i la senyora king

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#91

Entrada Autor: lupinsansei » dt. jul. 12, 2016 18:45

Hola Madoaga
T'explico: la serie en anglès si que la pots trobar a la venda en alguna web de compra-venda com les que has nomenat: de la 1a a la 4a temporada.

Es ben cert que hi ha hagut algun estiu (2004 va ser l'última reposició) que han emès la sèrie en qüestió (tot i que no es va emetre tota). Jo mateix, gràcies a usuaris d'aquí, he aconseguit reunir tota la serie completa amb bon audio en català (sense cap falta).

Ara el que estic fent darrerament (si, ja en fa de temps) es capturar els millors audios i digitalitzar-ho. Ja en porto una bona pila (penseu que son 71 cintes i revisar bé la versió mes adequada de les 5 que tinc). De moment no comento res mes ja que semblarà que us menteixi cada cop que digui res més de la sèrie.




Madoaga
Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 12, 2016 8:47
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#92

Entrada Autor: Madoaga » dc. jul. 13, 2016 0:02

Merci!!! He fet la comanda. Amb temps la pujare tambe. Es molt bona serie per no compartir-la!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#93

Entrada Autor: lupinsansei » dc. jul. 13, 2016 8:47

Ho trobo innecessari: per la meva banda, ja tenim la sèrie original en DVD ripejada i tot. El que falta ara es muntar-la i penjar-la. Si la vols tenir per a tu, com vulguis, pero ja et dic que tenim la intenció de penjar-la amb el doblatge en català i anglès.

Avatar de l’usuari

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#94

Entrada Autor: Hilts1982 » dc. oct. 05, 2016 20:22

Bona nit!!

saps més o menys quan veurà la llum el primer episodi?? Ho dic perquè deies que només faltava muntar-la i penjar-la.
Comentari sense pressionar gens :wink: És només per fer-nos la idea de si tancarem l'any amb algun episodi i havent arrencat les descàrregues. Seria una grandíssima noticia!! :P :P

Gràcies per tots els esforços!!


txarlye
Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 29, 2017 14:30
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#95

Entrada Autor: txarlye » dg. gen. 29, 2017 14:33

Ja se sap cuàn estarà la série?
Gràcies per tot i ho sento per les faltes, es per la falta de costumb!


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#96

Entrada Autor: lupinsansei » dl. abr. 03, 2017 8:37

Bé, el projecte torna a la càrrega després de tant temps. M'he pogut organitzar per poder fer la digitalització de la sèrie. De moment ja he liquidat una de les 5 versions que em van passar. Si tot va bé, només necessitaria una 2a versió de tota la sèrie i uns pocs capítols més d'una 3a i ja es podria començar el muntatge. Demano una mica més de paciència (ja és molta ho sé) ja que trobo que quedarà de conya una vegada es faci el muntatge final si espereu un poc temps més. Us aniré informant de qualsevol novetat, tot i que la propera potser podria ser: tancar aquest post (amb permís de qui el va obrir) i obrir el del projecte definitiu. :D
No prometo res, pero potser aquest any si que podria ser el que es penges la sèrie.

Avatar de l’usuari

baltasana
Entrades: 40
Membre des de: dv. març 16, 2012 17:17
Ubicació: Montblanc (La Conca de Barberà)
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#97

Entrada Autor: baltasana » dt. set. 05, 2017 15:35

Hola Lupinsanei,
ánims!!!!! estem esperant aquesta sèrie amb impaciència! :lol:

Espero que ben aviat poguem gaudir d'aquesta sèrie. :D

Salut.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#98

Entrada Autor: lupinsansei » dg. set. 10, 2017 0:09

Bé, jo també ho espero. En principi, en breu hauria de començar a passar audios de bona qualitat.

Avatar de l’usuari

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#99

Entrada Autor: Hilts1982 » dl. nov. 20, 2017 18:20

Hola lupinsansei,

com portes el projecte? Ja sé que ens vas informant de tant en tant o quan algú et consulta però crec que passarà un altre any i seguirem sense veure la llum :( :( :(

Estava repassant els últims posts i sembla que ens últims 2-3 anys s'ha ralentitzat tot molt.

Queda dit per endavant que evidentment tothom té la seva vida fora d'aquí i s'ha de trobar el temps lliure i que cada cop costa més. I també vull deixar clar que no vull transmetre cap tipus de pressió. Al contrari.

La teva feinada de recopilació de material que va començar ja fa anys (encara recordo quan et vaig donar les meves cintes VHS per iniciar el muntatge, i ja farà més de 5 anys) és impressionant i a sobre tot el treball de visualitzar, extreure audios i muntar video-audio per a poder penjar els capítols és immens.
Però just per això crec que et podríem donar un cop de mà entre tots els que puguem.

Crec que som molts (tant els que seguim els posts com, em consta, gent externa que també està interessada i ofereix temps i recursos) els interessats perquè es pugui penjar per fi la sèrie.

Hi ha alguna manera en què entre tots puguem ajudar-te per completar el projecte i penjar la sèrie? Si comparteixes els arxius i ho anem fent per grups, o t'aniria bé algú que es dediqui als audios només...??
De veritat, què podem fer nosaltres per agilitzar el projecte i que vegi la llum d'aquí a poc?

Em sap greu tant del rollo però volia deixar constancia de les ganes que tenim tots que surti i que comptis amb nosaltres (almenys uns quants) per enllestir-ho quant abans millor.

I sobretot, gràcies de nou per tota la feinada!!!!!!!!!!!

Salut!


Scalar
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 16, 2018 18:53
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#100

Entrada Autor: Scalar » dv. març 16, 2018 18:55

Bones. Sabeu on puc aconseguir la serie?

Avatar de l’usuari

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#101

Entrada Autor: Hilts1982 » dg. ago. 26, 2018 20:35

lupinsansei ha escrit:
dg. set. 10, 2017 0:09
Bé, jo també ho espero. En principi, en breu hauria de començar a passar audios de bona qualitat.
Hoola lupinsansei!!!

Alguna novetat del projecte? Tindrem primer capítol abans d'acabar aquest any?? :D
Ja saps que si et podem ajudar ens ho dius!!

Ja imagino que deus poder dedicar poquíssim temps (ja fa uns quants anys que es va iniciar el projecte) però fa molt temps que, com a mínim, en el fórum no tenim cap notícia. Si creus que algú pot ajudar amb un últim esforç o algú (que tingui temps..) es pot encarregar de la part final... jo em comprometo a ajudar en el que faci falta :wink:

No és cap missatge per pressionar ni res semblant (de fet els missatges d'aquest post van quasi de 6 en 6 mesos) però és que, almenys jo, sóc molt pessimista respecte a què sorti a la llum aquest projecte després de tantíssim temps. Entenc perfectament que tothom té vida privada i no el temps desitjat per a aquests temes i per això et dic que, si ho veus necessari, o no tens temps pel motiu que sigui… busquem alternatives :o :o

Salut


jotapee
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 12, 2010 22:22
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#102

Entrada Autor: jotapee » ds. nov. 10, 2018 23:16

Hilts1982 ha escrit:
dg. ago. 26, 2018 20:35
lupinsansei ha escrit:
dg. set. 10, 2017 0:09
Bé, jo també ho espero. En principi, en breu hauria de començar a passar audios de bona qualitat.
Hoola lupinsansei!!!

Alguna novetat del projecte? Tindrem primer capítol abans d'acabar aquest any?? :D
Ja saps que si et podem ajudar ens ho dius!!

Ja imagino que deus poder dedicar poquíssim temps (ja fa uns quants anys que es va iniciar el projecte) però fa molt temps que, com a mínim, en el fórum no tenim cap notícia. Si creus que algú pot ajudar amb un últim esforç o algú (que tingui temps..) es pot encarregar de la part final... jo em comprometo a ajudar en el que faci falta :wink:

No és cap missatge per pressionar ni res semblant (de fet els missatges d'aquest post van quasi de 6 en 6 mesos) però és que, almenys jo, sóc molt pessimista respecte a què sorti a la llum aquest projecte després de tantíssim temps. Entenc perfectament que tothom té vida privada i no el temps desitjat per a aquests temes i per això et dic que, si ho veus necessari, o no tens temps pel motiu que sigui… busquem alternatives :o :o

Salut
Hola Lupinsansei,

Com va tot?

Jo subscric fil per randa les paraules d'en Hilts 1982, també et vaig deixar les cintes amb tota la il·lusió i confiança, i també m'ofereixo si puc col·laborar d'alguna manera per a que aquest projecte que vas endegar fa tant de temps arribi finalment a bon port

Esperem notícies teves!

Avatar de l’usuari

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#103

Entrada Autor: Hilts1982 » dc. juny 26, 2019 19:13

Hola lupinsansei!!

alguna novetat del projecte que ens faci veure la llum aquest 2019? Crec que estem agafant ritme d'un missatge per semestre, pressió 0 ehh :wink: :wink:


soniadm35
Entrades: 14
Membre des de: dv. set. 06, 2019 8:58
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#104

Entrada Autor: soniadm35 » dv. set. 06, 2019 9:05

Hola, una admiradora mes d'aquesta serie que espera un miracle, d'aquesta serie... he vist que esta en angles a Amazon ... he trobat la sèrie sencera en anglès tant a amazon com online (per a veure online en dailymotion) és una llàstima que no estigui per descarregar en castellà / català ... m'encantaria tenir-la.
Esperem noticies.
Salutacions!!!


John_Connor
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 21:18
Status: Desconnectat

Re: un miracle l´espantaocells i la senyora king

#105

Entrada Autor: John_Connor » dj. set. 12, 2019 9:13

Sí, jo també l'espero.
La vaig veure quan la van emetre, als anys 80, i recordo la melodia quan començava cada episodi.
Molt bona (per l'època, és clar).

Respon