Pel·lis: nous clàssics

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
morket
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 19:26
Ubicació: una roca enmig de la mediterrània
Status: Desconnectat

Pel·lis: nous clàssics

#1

Entrada Autor: morket » dj. nov. 30, 2006 20:06

bona tarda!!

Amb aquest missatge m'estreno al fòrum i a "tots rucs". aprofito per:

1- felicitar-vos a tots!

2- donar molts ànims als BdPnF: molt bona feina nois!!!

3- una petició: fa algun anyet (3 o 4) feien al 33 un programa el "nous clàssics" que presentava l'Àlex Gorina i en que passaven pel·licules de culte desconegudes pel gran públic (Underground, Els llibres de Pròsper...)
Algunes eren una mica pesades però la majoria no tenia pèrdua. no sé si algú tindría la possibilitat de recuperar-les i pujar-les...

jo en tinc una (la balada del Narayama) en català però en format no digital (en VHS, vaja...) i les dues abans citades en dvdRIP però no en català. Si algú m'ajuda (Ayu!!!) es podrien penjar.

4- ja posats a demanar (friki!) si algú té la possibilitat de compartir els dibuixets de la KONIEC que m'avissi!!!

fins aviat!



Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: amirro » dv. des. 01, 2006 20:07

Amic morket, val a dir-te una cosa. Si tesn coneixemnts de com extreure un àudio d'un VHS, t'aconsello que fagis una versió de "La balda de Narayama" DVD+VHS. En cas negatiu, doncs busca't algú que t''ajudi! xD
Però vaja, si la pel·li és la de 1983 ( http://akas.imdb.com/title/tt0084390/ ) no crec que trobis gaire problema, perquè recordo haver-la vist, i recordar-la com un film fantàstic...
En fi, salut! (i sort... xD)

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

Re: Pel·lis: nous clàssics

#3

Entrada Autor: Radagast » ds. des. 02, 2006 23:15

morket ha escrit:jo en tinc una (la balada del Narayama) en català però en format no digital (en VHS, vaja...)
Fantastica pelicula de Shohei Imamura, ja miraré si la tinc entre el munt de DVDs que compro totes les vegades que hi vaig a la Xina, seria fantastic poder fer una versió en Català. De totes maneres no crec que sigui dificil fer-se amb un DVDrip per l´eMule.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Respon