Detectiu Conan [Nous capítols]

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Detectiu Conan [Nous capítols]

#1

Entrada Autor: kivar » dj. nov. 02, 2017 10:02

He pogut comprovar que fa 3 o 4 setmanes que Súper3 emet nous capítols d'aquesta sèrie d'anime. I també he comprovat que ningú no s'ha interessat en fer un muntatge per a que tornem a veure'ls tranquilament. Amb BOLA DE DRAC Z KAI i SHIN CHAN als poquets dies ho teníem publicat. Sé que això depén de l'interès que tingui la sèrie, però crec que això està fora de discussió quan porta més de 10 anys en emissió a TV3 sent una de les nostres preferides. Per què ningú publica els nous capítols?




fabrebatalla18
Entrades: 64
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 2:07
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#2

Entrada Autor: fabrebatalla18 » dj. nov. 02, 2017 10:58

kivar ha escrit:
dj. nov. 02, 2017 10:02
He pogut comprovar que fa 3 o 4 setmanes que Súper3 emet nous capítols d'aquesta sèrie d'anime. I també he comprovat que ningú no s'ha interessat en fer un muntatge per a que tornem a veure'ls tranquilament. Amb BOLA DE DRAC Z KAI i SHIN CHAN als poquets dies ho teníem publicat. Sé que això depén de l'interès que tingui la sèrie, però crec que això està fora de discussió quan porta més de 10 anys en emissió a TV3 sent una de les nostres preferides. Per què ningú publica els nous capítols?
Poc interes? Si fins i tot vam fer una publicacio demanant ajuda per a capturar la serie, per no parlar de que no son simples TDTrip com solen ser en aquest forum, son montatges amb raws de bona qualitat.

PD: El mes important ara mateix es que la gent li doni audiencia al 3alacarta, pot ser determinant per a que es doblin mes capitols "proximament".

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#3

Entrada Autor: Adrià05 » dj. nov. 02, 2017 11:14

A part de l’esforç que costa fer aquesta sèrie perquè a la tv ho emeten fatal comparat amb l’emissió original del japó.


fabrebatalla18
Entrades: 64
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 2:07
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#4

Entrada Autor: fabrebatalla18 » dj. nov. 02, 2017 11:25

Adrià05 ha escrit:
dj. nov. 02, 2017 11:14
A part de l’esforç que costa fer aquesta sèrie perquè a la tv ho emeten fatal comparat amb l’emissió original del japó.
Doncs si, sense cortineta, accelerat a 25 fps, amb la OST accelerada (i intentem arreglar aixo al OP i ED i costa ajustar l'opening, etc...)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#5

Entrada Autor: kivar » dv. des. 22, 2017 18:20

Es sap quan podrem veure els nous capítols?
Estan en altre post i no els he vist?
Gràcies, i bones festes.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#6

Entrada Autor: kivar » dc. gen. 03, 2018 19:22

Algú sap on són els nous capítols?
O no n'hi ha?
Gràcies per les respostes. Sou molt amables.

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#7

Entrada Autor: Adrià05 » dc. gen. 03, 2018 20:38

Ja vaig respondre al post on pujo la sèrie. Estem preparant les 2 noves pelis que emetran.

A partir d’ara, no és per ofendre’t, no justificaré més la nostra tardança. Si hi ha pressa, es poden baixar del 3alacarta.

Bon any.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#8

Entrada Autor: kivar » dt. gen. 09, 2018 10:43

No és per ofendre't tampoc. El 12 de setembre van començar a emetre's els nous capítols. Estem a gener... Ves contant. 20 capítols per mes x 3 = Per damunt conte que habran emés uns 60 nous capítols. I no es van publicar ni 10... Si he de veure'ls al ritme que tu ens poses, em surten canes...
Algú sap d'altra web que els publiqui?

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#9

Entrada Autor: kivar » ds. gen. 27, 2018 9:57

Algú pot contestar? Encara que no estigui en HD, però en català.


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#10

Entrada Autor: lizgon » ds. gen. 27, 2018 16:15

kivar ha escrit:
ds. gen. 27, 2018 9:57
Algú pot contestar? Encara que no estigui en HD, però en català.
Si no t'han contestat abans potser és per la teva groseria al teu anterior missatge. Bé, dit això, jo et contestaré dient-te que a animelliure, al subfòrum "anime i manga" trobaràs un tema amb el títol: "Detectiu Conan súper3:bla bla bla" doncs allà en uns dels últims missatges trobaràs el que busques, cortesia d'un col·laborador d'Adrià05


fabrebatalla18
Entrades: 64
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 2:07
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#11

Entrada Autor: fabrebatalla18 » dg. gen. 28, 2018 20:09

kivar ha escrit:
dt. gen. 09, 2018 10:43
No és per ofendre't tampoc. El 12 de setembre van començar a emetre's els nous capítols. Estem a gener... Ves contant. 20 capítols per mes x 3 = Per damunt conte que habran emés uns 60 nous capítols. I no es van publicar ni 10... Si he de veure'ls al ritme que tu ens poses, em surten canes...
Algú sap d'altra web que els publiqui?
Tens la reemisio desde el dia 8 de gener, tot just ara estan on ens vam quedar, si tens tanta pressa miratels al 3alacarta i aixi de passada dones audiencia, la web mentres no siguis fora de territori espanyol no te cap limitacio, en pengen 5 a la setmana i estan durant una setmana disponibles, dit aixo, no per mes demanar ens donarem mes pressa.

PD: Aviat penjare les pelis 11 i 12 i seguire amb el projecte dels capitols del 515 en endavant.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Detectiu Conan [Nous capítols]

#12

Entrada Autor: kivar » dl. gen. 29, 2018 10:47

Jo entenc que tots tenim una vida, i no ens dediquem això. Entenc que no es publiquin de seguida, per a donar audiència al 3alacarta, i perque els muntatges no es fan pas sols. Em vaig començar a amoinar quan vaig veure que no hi havia cap informació. I em vaig amoinar més encara quan no hi havia cap informació i ningú no contestava... Mai de la vida he vist un programa, sèrie o pel·lícula per internet, per això el 3alacarta no és una solució (per a mi)... Tin gravats més de 500 capítols i pretenia gravar-me'ls també... Una salutació a tots, i a gaudir dels nous capítols. A veure si tenim sort, i la propera és ONE PIECE.

Respon