Els Discs de la Marató

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
muzzol
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 11:38
Status: Desconnectat

Els Discs de la Marató

#1

Entrada Autor: muzzol » dc. jul. 26, 2017 11:11

bones,

m'agradaria recopilar tots els discs de la marató. és un material molt difícil d'aconseguir, sobretot visquent a ses illes.
a més a més, TV3 té una política molt estranya amb aquest producte ja que no es pot comprar cap edició passada a la seva tenda.
a mi m'encantaria comprar-los tots, però ara mateix l'única manera és de segona mà i com ja he comentat visquent a mallorca és encara més complicat.

crec que el primer que es va fer va ser el 2006, a veure quantes edicions podem completar.

si ho teniu ja en mp3, per favor, tornau a pujar-lo. i si ho teniu en físic i ningú l'ha publicat, si us plau, ripejau-lo que és un moment i molta gent us ho agrairà.

sense tornar a entrar en el debat de mètodes de descàrrega, jo em comprometo a mantenir tot el material en descàrrega directa apart dels enllaços habituals.

quan comencem a tenir-ne uns quants faré un post al sub de projectes.

2016 - https://mirrorace.com/m/ej2m


mussol




loco87
Entrades: 11
Membre des de: ds. juny 16, 2012 19:26
Status: Desconnectat

Re: Els Discs de la Marató

#2

Entrada Autor: loco87 » dc. jul. 26, 2017 11:30

Jo tinc tots els CDs menys el del 2008. El primer va ser el 2005. Aquests CDs són/eren per recaptar diners per investigacions mèdiques i no m'acaba d'agradar compartir-los per internet de forma gratuïta ja que seria treure diners que es destinarien a una bona causa. Ara bé, si dius que els d'edicions passades ja no estan disponibles per comprar a la botiga online de TV3 (fa molt temps de l'últim cop que vaig mirar-la), llavors suposo que no passaria res per compartir les edicions més antigues suposant que d'aquelles edicions ja no es deu recaptar més.


Autor del tema
muzzol
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 11:38
Status: Desconnectat

Re: Els Discs de la Marató

#3

Entrada Autor: muzzol » dc. jul. 26, 2017 11:34

loco87 ha escrit:no m'acaba d'agradar compartir-los per internet de forma gratuïta ja que seria treure diners que es destinarien a una bona causa.
estic completament d'acord, i si algun dia els publiquen per vendre, em comprometo també a retirar tots els enllaços.

realment no entenc perquè la corporació ho gestiona així, però ho podeu comprovar fàcilment: aneu a http://botiga.tv3.cat/ i cerqueu marató. només apareixen alguns llibres de les darreres edicions.

Respon