Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#1

Entrada Autor: Macgiver » ds. abr. 29, 2017 14:30

Si em podeu repasar aquesta pel.lícula per penjar-la.

[url]ed2k://|file|Una.Passejada.Per.Recordar ... 36.22:4661|/[/url]

Per primera vegada, he agafat una pel.licula que estaba en resolucio baixeta i he passat el so en català en una altre de millor qualitat, a mes he posat els subtítols de la canço de dins. Ma costat un colló i pico ajustar el só, m'he tornat boig, per apendre el programa.
L´he montat amb el iMovie i els subtitols amb el HandBrake.
No em demaneu les caracteristiques perque no tinc ni punyetera idea com ho he fet. He anat provant fins que he parit això.

Si li podeu fer una ullada i si es correcte per penjar-la a internet, moltes gracies.


De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#2

Entrada Autor: r5004 » dt. maig 02, 2017 10:11

T'ho miro. El que no et puc assegurar és que la pugui mirar tota sencera (el de sempre, falta de temps :? ). El més probable és que la comprovi a trossos.

Benvingut al món del ripeig. Imatge
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#3

Entrada Autor: Macgiver » dt. maig 02, 2017 21:27

Moltes gracies, ja veig que l'estas agafant. Per poc que em diguis em serà de molt ajut.
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#4

Entrada Autor: Ferriol » dj. maig 04, 2017 7:53

Hola Macgiver, he baixat la peli i l'he mirat a trossos.
Vista en un monitor es veu en bona definició, deixo per algú que en sàpiga més i/o tingui una pantalla "grandota" que doni la seva opinió.
Ja sé que costa molt la sincronització (a vegades es té sort i coincideix deseguida, però d'altres...) Al principi, fins el minut 8'55'', que canvia l'escena a casa del noi, està desincronitzat, són unes escenes molt ràpides i es nota... també passa sobre 1h 36'
És molt entretingut, ho sé...
Gràcies per fer la feina i l'esforç

PD, si el tens, jo també li afegiria l'àudio en anglès.
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#5

Entrada Autor: r5004 » dj. maig 04, 2017 9:02

Vista a trossos també. Crítiques: (constructives, eh) :D

La imatge sembla tallada, amb un crop excessiu.
[hide]Imatge[/hide]
El vídeo no té fluïdesa, com si tingués un framerate baix (però segons el MediaInfo, és correcte (23.976)).
Al principi i al final de la pel·li, l'àudio està desincronitzat (tal com diu en Ferriol).
Per ser un rip d'un bluray, poca qualitat d'imatge (massa resolució o poc bitrate).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#6

Entrada Autor: Macgiver » dj. maig 04, 2017 20:39

Gracies per dedicar-li un temps.
El frame ho vaig putinejar en comptes de deixar per defecte i lo del blueRay ja sabia que no era per tamany del arxiu, pero es va quedar aquest nom al document en una de les proves.
La peli s'em ha tallat sense adonar-m'en.

Estic molt i molt content que en la primera vegada estigui aixi, m'imaginava molt pitjor.

Gracies de nou.
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#7

Entrada Autor: r5004 » dv. maig 05, 2017 8:34

Normalment, el que es fa és canviar el framerate de l'àudio per fer-lo coincidir amb el del vídeo (si són diferents) i llavors sincronitzar-ho tot. Crec recordar que pel fòrum o la web hi havia algun manual.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#8

Entrada Autor: veixinacalenta » dt. maig 16, 2017 15:28

Per canviar el framerate de l'àudio jo faig servir el MeGUI_2624_x86.zip. T'ho fa en 10 minuts. Si tens problemes, envia'm un privat i t'explicaré com es fa.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#9

Entrada Autor: Ferriol » dc. maig 17, 2017 10:06

veixinacalenta ha escrit:....envia'm un privat i t'explicaré com es fa.
Imatge

Imatge
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

veixinacalenta
Entrades: 387
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#10

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. maig 17, 2017 14:07

Doncs és molt senzill. Obriu el MEGUI (MEGUI.EXE). Importeu l'àudio que voleu canviar (allà on diu "audio input"). Seleccioneu on voleu que es desi l'àudio transformat. Més avall hi ha una cosa que diu "Encoder settings". Heu de triar la mena d'àudio que heu importat (per exemple, si és mp3, haureu de triar LAME MP3 "scratchpad").
A la dreta veureu un botó que diu "config". A la finestra que s'obrirà veureu l'opció "Time modification". Ara hem arribat a la mare dels ous. Suposem que l'àudio que teniu correspon a un vídeo de 25000 fps i el voleu posar a un de 23976. Doncs seleccioneu Slow-down 25 to 23976. Pitgeu OK. Torneu enrere, pitgeu "Queue" i el programa obrirà una finestra amb la transformació que s'està fent. Quan s'acabi, ja tindreu l'àudio amb una durada diferent. La transformació dura uns quants minuts. Bona sort!
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#11

Entrada Autor: r5004 » dc. maig 17, 2017 18:46

veixinacalenta ha escrit:Per canviar el framerate de l'àudio jo faig servir el MeGUI_2624_x86.zip. T'ho fa en 10 minuts. Si tens problemes, envia'm un privat i t'explicaré com es fa.
El MeGui, en aquest aspecte, no em convenç perquè no pots especificar que la sortida sigui àudio sense comprimir (.wav, i per tant sense pèrdues per compressió). És veritat que es pot "solucionar" utilitzant la compressió en Flac, però jo prefereixo treballar amb .wav (el meu Adobe Audition, de l'any de la picó, no sap què és això del Flac :lol: :lol: ).
En el seu lloc, utilitzo el eac3to.exe en línia de comandes Imatge, que està inclòs a la carpeta d'eines del MeGui. Altres programes que farien el fet són el Besweet (molt vell), el Belight (també vell, però no tant) o el Behappy.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#12

Entrada Autor: Adrià05 » dv. maig 19, 2017 14:11

r5004 ha escrit:En el seu lloc, utilitzo el eac3to.exe en línia de comandes Imatge, que està inclòs a la carpeta d'eines del MeGui. Altres programes que farien el fet són el Besweet (molt vell), el Belight (també vell, però no tant) o el Behappy.
+1. A més, és un dels pocs que ho fa sense canviar exageradament el to.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Repasar ripeig d'una peli (primera vegada)

#13

Entrada Autor: Macgiver » ds. maig 04, 2019 17:52

Be, com no hi entenc res i tampoc tinc temps per dedicar-m'hi o deixaré per mi sol. Gracies de totes maneres.
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Respon