Teniu previst capturar aquest documental d'Isaki Lacuesta que avui estrena el 33? El documental va néixer a partir del rodatge a l'Àfrica de "Los pasos dobles" (l'altra pel·lícula de Lacuesta amb Barceló) i que jo sàpigui només s'ha vist a internet i en algun festival o cineclub, sempre en castellà. Aquesta és una bona ocasió de tenir-la en català.
+info: http://www.tv3.cat/actualitat/434900/El ... rn-de-fang
[PET] El documental "Quadern de fang"
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21273
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: [PET] El documental "Quadern de fang"
Hola klaatu!klaatu ha escrit:Teniu previst capturar aquest documental d'Isaki Lacuesta que avui estrena el 33? El documental va néixer a partir del rodatge a l'Àfrica de "Los pasos dobles" (l'altra pel·lícula de Lacuesta amb Barceló) i que jo sàpigui només s'ha vist a internet i en algun festival o cineclub, sempre en castellà. Aquesta és una bona ocasió de tenir-la en català.
+info: http://www.tv3.cat/actualitat/434900/El ... rn-de-fang
Doncs no estava al cas però el programo, si cap altre company ja el tingués previst doncs faig de suplent.
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Jo el tenia previst, de fet ja el tinc al forn, però com més serem, més riurem.
Salut !
lopere
Salut !
lopere
Vigila no el tinguis molta estona al forn .... que el fang s'esquerda :-p
(festival de l'humor)
(festival de l'humor)
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Realment, el que fan aquests paios del documental amb el fang, és digne de veure, és la re-hòstia. Te'l recomano
Salut!
Ah sí, klaatu, l'han donat en Versió Original (francès) i subtítols en català. Última moda dels documentals del 33.
Salut!
Ah sí, klaatu, l'han donat en Versió Original (francès) i subtítols en català. Última moda dels documentals del 33.