Viatge a Melònia

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
CdteBeebob
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 22:52
Status: Desconnectat

Viatge a Melònia

Entrada Autor: CdteBeebob » dl. oct. 10, 2011 22:58

Hola a tothom,

Primer de tot m'agradaria saludar a tothom doncs m'he registrat avuí per primer cop. Aquest espai m'ha resultat molt interessant així com útil i m'agradaria felicitar a tots els que hi participeu
Aquesta és la meva primera publicació en aquest fòrum i no sé si he triat la secció correcte, de totes maneres, m'agradaria demanar si algú em pogués informar d'on puc descarregar la pel·lícula "Viatge a Melònia". És una pel·licula de dibuixos animats una mica antiga i la veritat és que m'està costant molt trobar-la. Si algú em pogués ajudar estaria molt agraït.

Moltes gràcies

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16306
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Viatge a Melònia

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 10, 2011 23:20

Moc el fil a peticions :-)
Imatge Imatge

Ferriol
Entrades: 1409
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18

Entrada Autor: Ferriol » dt. oct. 11, 2011 7:43

Benvingut CdteBeebob,
Si ets professor o si tens algun conegut que ho sigui pots aconseguir-la com a recurs pedagògic a xtec, també tens la possibilitat de trobar-la a la Xarxa de Biblioteques Municipal, això si, en format Vhs.

http://www.xtec.cat/audiovisuals/guiesp ... elonia.pdf
http://sinera.diba.cat/search*cat/?sear ... mit=Cercar
Salut i sort
Imatge

klaatu
Entrades: 42
Membre des de: dg. juny 24, 2007 12:53
Ubicació: Lloret de Mar

Entrada Autor: klaatu » dc. nov. 09, 2011 11:37

Jo la tinc descarregada en versió original (en suec!) però l'arxiu és un avi i pesa poc més de 700 megues, així que no és per tirar coets. de totes maneres si a algú li interessa molt li puc enviar per correu ;-)

Univorsus
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 21, 2013 7:59

Entrada Autor: Univorsus » dg. jul. 21, 2013 10:39

Bon dia,

m'he registrat només per aquest tema. Sóc del 86 i vaig anar a l'estrena d'aquesta pel·lícula el 21 de juny de 1991 al cinema verdi de Barcelona (http://www.cavallfort.cat/cavallfort/ca ... cules.html), i des d'aquell dia, i sobretot quan mons pares em van regalar el VHS, aquesta meravella ha passat a ser la pel·lícula més especial de la meva infància, per no dir de la meva vida (juntament amb En busca del Valle Encantado :-).

Quan ens fem grans ens empeny aquelll desig (potser inconscient) de recuperar allò que ens feia feliços de petits. Jo no en sóc una excepció, així que també em vaig posar a buscar-la en format digital, i més quan desgraciadament el VHS que tenia va perdre qualitat i hi havia problemes amb l'audio, fregia, etc... fins que finalment ja no l'he vist més...

Sigui com sigui, vaig decidir trucar a les biblioteces que la llistaven al seu catàleg. Resulta que ara per ara només UNA biblioteca conserva un VHS d'aquesta pel·lícula, i, en paraules textuals d'un treballador d'una biblioteca que posava que la tenien però va resultar ser que no, "deu haver estat destruida". COM? Espero que fos perquè s'havia degradat la qualitat i no que l'haguessin substituït per un DVD de les Monster High... aprofito per denunciar com de descuidada es té la cultura, que no s'inverteix res ni en motivar-la, ni en conservar-la (per exemple, no es dedica ni un duro a escanejar els milers i milers de partitures del nostre patrimoni musical que s'esta podrint en arxius). La cultura és més fonamental que l'economia, però això els "de dalt" no ho veuen. Esperem que la vida els faci madurar algun dia.

La qüestió és que he copiat el VHS a un arxiu digital, en nom de la cultura europea i catalana. Al ser un VHS la qualitat de la imatge és bastant dolenta, aixi que he aprofitat l'arxiu de 700 Mb que es parlava més amunt (i que està en suec) i li he insertat l'arxiu d'audio català. Per desgràcia la qualitat de so tampoc és comparable a l'original, per això m'estava plantejant de fer uns subtítols algun dia...

L'he provat a la TV i fa el fet, estic molt satisfet d'haver pogut contribuir a la conservació d'aquesta joia que seguirà amb mi la resta de la meva vida.

https://mega.co.nz/#!QtQmULKC!VYtUEG0f- ... -mrrzjbBs8

També he localitzat un altre torrent (busqueu per "Resan till melonia Mr_Keff") que pesa 1.36 Gb, potser estigui en millor qualitat. A veure què tal.

Per cert! Pels amants de la seva banda sonora, he trobat això: https://soundcloud.com/davidkjelkerud/r ... t-by-david

Apa, que vagi be!

lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29

Entrada Autor: lizgon » dg. set. 23, 2018 16:41

Hevingut amb l'esperança de poder-me descarregar la pel·lícula i resulta que l'enllaç ja no funciona :( algú la té? he vist que a youtube està sencera però prefereixo aconseguir la versió d'Univorsus que de segur que té un millor àudio, la pena és que aquest usuari pel que sembla només es va enregistrar per a fer aquesta magnífica aportació i no ha tornat a doanr senyals de vida d'ençà :( , m'agradaria poder-la tenir ara que sé que durant un temps va estar disponible. Gràcies

Univorsus
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 21, 2013 7:59

Entrada Autor: Univorsus » dt. oct. 30, 2018 18:27

Apreciat/da lizgon,

Encara conservo un DVD que em vaig fer (el buscaré i intentaré penjar-la de nou), però estic quasi bé 100% segur que l'audio no és millor que el que hi ha penjat a youtube. Pensa que l'VHS tenia ja com a mínim 20 anys... En les properes setmanes actualitzaré l'enllaç si trobo el DVD, però no esperis gaire més qualitat...

John_Connor
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 21:18

Entrada Autor: John_Connor » dv. nov. 09, 2018 0:39

Comparteixo 'Viatge a Melònia' (1989) d'en HAL9000 per a Mecanoscrit.cat (DVD+VHS)

Respon