Caràtules ^^U

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

Caràtules ^^U

#1

Entrada Autor: okashi » dj. nov. 23, 2006 15:42

Hola gent!

No sé si això ho hauria de penjar aqui o al offtopic.. però al cap i a la fi.. és una petició :D
Algu té temps i ganes de fer caratules per les series ? (aixi de la mida de dvd)... ^^U Es que m'agrada tenir les series posadetes al prestatge amb la capseta i tal... i amb una caratula quedarien més mones jejeje

Ja he vist que les teresines tenen caràtula, pero em sembla que cap altre serie en te..
Jo no se fer-ne.. soc una mica nula amb aixo del photoshop i tal...

podriem tenir covers per les nostres sèries.. porca misèria, sitges, pedralbes centre, jet lag... etc.

Bueno si algu te ganes.. jo estaria molt agraida ^__^

merciiii


Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Petiso » dj. nov. 23, 2006 15:50

Doncs si, estaria be .... però per desgracia no tinc ni temps ni suficientment gust creatiu per fer-ne :-(

A veure si algú s'anima.

Adéu.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14666
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Caràtules ^^U

#3

Entrada Autor: r5004 » dj. nov. 23, 2006 17:01

A Comparteix, [url]http://www.tintaxina.net/comparteix/index.php[/url] , hi tens algunes caràtules, però em sembla que només són de pel·lícules.

Veig que ets de Lloret, quasi som veïns.

Ah!!! jo del PhotoShop no en tinc ni idea de com va :(
r5004 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 15, 2011 11:15, en total s’ha editat 1 vegada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: okashi » dj. nov. 23, 2006 20:34

Si, ja vaig estar mirant les caràtules a la pàgina de comparteix, però és el que tu dius: tot són pelis!

Si! Sóc de Lloret :)
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: Txus » dj. nov. 23, 2006 22:44

Sí, de pel·lis :oops:

Es podria intentar fer, però el problema principal són els materials de què es disposa. Les caràtules de pel·lícules no tinc problemes, perquè ja tinc la castellana a partir de la qual en faig la catalana. Però per trobar imatges prou grans de, per exemple, Sitges, és feina quasi impossible.

Un altre tema seria de sèries americanes o angleses, que només s'hauria de traduir la caràtula... però aquí ja no tinc tant de temps. Podria intentar fer-ne alguna, és clar, però ja es veurà.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: okashi » dv. nov. 24, 2006 0:41

No et preucupis txus, si tu amb les caràtules de les pelis ja t'ho estàs curran molt :D i tb tens raó en això de les imatges grans... no hi havia pensat.

Bueno, si algu se li ocudeix alguna idea i té temps lliure, ja sap!, que aqui les estarem esperant amb les capsetes ben obertes

apa dew!
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: Radagast » dv. nov. 24, 2006 5:13

Jo com diu en Petiso no tinc ni temps ni habilitat amb el photoshop :(

Pero aquest post m'ha fet recordar un programa que utilitzo que us volia comentar fa temps pero que mai m´enrecordava.
El programa en questió es el "Ant Movie Catalog", i sincerament es una maravella.

La principal virtut d'aquest programa, apart de ser un catalogador de pelicules, es que ell solet et busca l'informació a internet(tant dades com caratula), aixó ho fa mitjançant scripts que la gent fa(de moment no n´hi ha cap per pagines en català). També agafa les dades dels arxius de video(resolucio, bitrate, codecs, so,....).

Una altra funció molt bona es la posibilitat de fer plantilles per imprimir caratules, llistes, exportar dades, etc...(amb el programa venen un bon grapat, jo la meva la vaig fer a partir d'una que m´agradava), amb aquesta plantilla agafa l'informació de la pelicula que tinguis seleccionada i et fa la impressió. Aixó et permet tindre totes les caratules amb el mateix disseny. Us deixo una mostra d'una caratula meva per capsa slim DVD per que us feu una idea(es totalment configurable, no ha de ser com aquesta)
[url]http://img153.ERROR/img153/4538 ... 000nk3.jpg[/url]

Una altra funció molt bona es la de prestecs. Quan deixas una pel·licula la ficas a la llista de prestecs amb el nom de qui la té. jeje mai he tornat a perdre una pel·licula :lol:
El programa es totalment gratuit i OPENSOURCE. Esta traduit al Català :D .

Aquí teniu uns links:
Pagina principal
[url]http://www.antp.be/software/moviecatalog[/url]

Principals caracteristiques
[url]http://www.antp.be/software/moviecatalog/features[/url]

Algunes captures del programa
[url]http://www.antp.be/software/moviecatalog/screenshots[/url]

Pagina de descarrega
[url]http://www.antp.be/software/moviecatalog/download[/url]

PD: Si algú decideix a provar-ho i te cap dubte respecte al funcionament o instalació que m'ho pregunti
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: okashi » dg. nov. 26, 2006 1:16

uo em sembla que ja m'en havien parlat :D No sabia que era aquest!
Realment te molt bona pinta... dilluns me'l baixaré (es que aquest cap de setmana estic sense pc xD)
Si tinc algun problema d'instalació o de funcionament ja t'ho diré
^^
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Respon