Hola a tots,
Fa poc que he descobert el fòrum i aquest és el meu primer missatge, abans que res volia donar les gràcies a tots els col·laboradors per la increïble feina de recopilació i gran qualitat dels ripejos!
M'agradaria que em donareu un cop de ma amb aquestes pelicules. viewtopic.php?f=3&t=24421
Moltes gràcies!
[ed2k] Astèrix i Obèlix - Pel·lícules animades remasteritzades [09/10] [1080p]
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 18
- Membre des de: dt. gen. 14, 2020 20:14
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Astèrix i Obèlix - Pel·lícules animades remasteritzades [09/10] [1080p]
Aquí les tens per descàrrega directa: http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=12&t=21756
-
Autor del tema - Entrades: 18
- Membre des de: dt. gen. 14, 2020 20:14
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Astèrix i Obèlix - Pel·lícules animades remasteritzades [09/10] [1080p]
Hola a tots,
fa poc he tingut oportunitat de veure-les totes en aquesta qualitat excel·lent. La remasterització és brutal. Les tenia baixades de fa molt de temps però l'últim record encara era en dvd, quin canvi!! Moltes gràcies per la feina!
Tinc un dubte referent a la d'Astèrix i Cleòpatra: hi ha diverses versions, jo tinc descarregada la v3 però l'audio en català està una mica desincronitzat.
Un exemple molt clar es veu a la cançó del minut 45-46. Si us fixeu, en català no acompanya l'audio, en canvi, en l'audio 1 (castellà) coincideix 100%.
Potser ja ho teníeu identificat, però no ho he vist en els missatges previs.
Salut!
fa poc he tingut oportunitat de veure-les totes en aquesta qualitat excel·lent. La remasterització és brutal. Les tenia baixades de fa molt de temps però l'últim record encara era en dvd, quin canvi!! Moltes gràcies per la feina!
Tinc un dubte referent a la d'Astèrix i Cleòpatra: hi ha diverses versions, jo tinc descarregada la v3 però l'audio en català està una mica desincronitzat.
Un exemple molt clar es veu a la cançó del minut 45-46. Si us fixeu, en català no acompanya l'audio, en canvi, en l'audio 1 (castellà) coincideix 100%.
Potser ja ho teníeu identificat, però no ho he vist en els missatges previs.
Salut!