Nanit a tothom...

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
illenca
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 02, 2010 23:29
Status: Desconnectat

Nanit a tothom...

#1

Entrada Autor: illenca » dj. set. 02, 2010 23:51

Hola a tothom!!!! Què hi ha????

El primer de tot dir que m´heu de perdonar, en català faig moltes faltes, però què hi farem... Si els ulls no us fan mal,esper que em pogueu llegir...

Desprès dir que som nova per aquí, que un noi d´un altre forum m´ha dit del vostre nom, així que més "Hola a tothom"...

I per acabar avui, dir que tinc cosetes en ses meues velles cintes VHS que igual interessen per aquí... Ja tenen molt d´anys, algunes potser quinze o vint, i per aixó hi ha algún capítol de series molt velles que igual ni us sonen, com "El passarell" (Wiseguy en original) (només un capítol), algún més de "Simon & Simon", i una sèrie completa, (al menys hi era abans, ara no ho ser de segur per com estiguin ses cintes) que el deia "Tinc dos pares" (My two dads), i que va passar TV3 allà a la prehistòria (Un quinza anys potser)... Ah!!!! I he trovat un anunci, o un especial, o alguna cosa així de quan TV3 va fer 15 anys... Ah!!!! I algún de Magnun que he de compravar si teniu ja o no...

Ja em direu si tenen cabuda per aquí, això si, fent les coses xano xano...

Petons



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nanit a tothom...

#2

Entrada Autor: Petiso » dv. set. 03, 2010 0:19

illenca ha escrit:Hola a tothom!!!! Què hi ha????
Be, aquí anar fent :-p
illenca ha escrit:El primer de tot dir que m´heu de perdonar, en català faig moltes faltes, però què hi farem... Si els ulls no us fan mal,esper que em pogueu llegir...
Perdonada ..... però escrius motl millor que molts de nosaltes, així que no te preocupis, lo important és entendre's!
illenca ha escrit:Desprès dir que som nova per aquí, que un noi d´un altre forum m´ha dit del vostre nom, així que més "Hola a tothom"...
Hola, benvinguda a aquesta la nostra comunitat !!
illenca ha escrit:I per acabar avui, dir que tinc cosetes en ses meues velles cintes VHS que igual interessen per aquí... Ja tenen molt d´anys, algunes potser quinze o vint, i per aixó hi ha algún capítol de series molt velles que igual ni us sonen, com "El passarell" (Wiseguy en original) (només un capítol), algún més de "Simon & Simon", i una sèrie completa, (al menys hi era abans, ara no ho ser de segur per com estiguin ses cintes) que el deia "Tinc dos pares" (My two dads), i que va passar TV3 allà a la prehistòria (Un quinza anys potser)... Ah!!!! I he trovat un anunci, o un especial, o alguna cosa així de quan TV3 va fer 15 anys... Ah!!!! I algún de Magnun que he de compravar si teniu ja o no...
Ohhhhh, quines perles !!
El problema és el de sempre .... temps!! Tu pots passar de VHS al ordinador?

Jo fa temps que busco el "Tinc dos pares", quins records !
illenca ha escrit:Ja em direu si tenen cabuda per aquí, això si, fent les coses xano xano...
Doncs, exacte, amb calma i sense estressar-se :-)

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
illenca
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 02, 2010 23:29
Status: Desconnectat

Re: Nanit a tothom...

#3

Entrada Autor: illenca » ds. set. 04, 2010 0:03

Petiso ha escrit:Ohhhhh, quines perles !!
El problema és el de sempre .... temps!! Tu pots passar de VHS al ordinador?

Jo fa temps que busco el "Tinc dos pares", quins records !
Sí, si, de fet ho faig... Ara per ara estic amb una altra serie (en castellà)... Tinc ses cintes fetes calç, i em donava pena perdre-les... Em varen parlar de que aquí igual interessava el que tinc en català, i per això ho he dit... A jot també m'agradava molt sa vida de na Nicole amb en Michael i en Joey... jejejejjeej

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nanit a tothom...

#4

Entrada Autor: Petiso » ds. set. 04, 2010 0:05

Uou ...... doncs esperaré/em, impacients, i si te podem ajudar en alguna cosa, només cal que ho diguis !
Imatge Imatge


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Nanit a tothom...

#5

Entrada Autor: javinglish » dg. set. 05, 2010 23:50

Benvinguda illenca i gaudeix del forum!


Magnum
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 12:31
Status: Desconnectat

Re: Nanit a tothom...

#6

Entrada Autor: Magnum » dj. gen. 06, 2011 12:46

Bé, jo també sóc nou, com Illenca, i ja que he vist aquest post doncs a mí també m'agradaria poder tenir aquests capítols que comentes de Simon & Simon. A veure si els podem penjar aquí.

Gràcies i Bon Any

Respon