Nova aplicació: COSA

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#136

Entrada Autor: r5004 » dt. març 13, 2018 10:01

naroatna ha escrit:
dl. març 12, 2018 15:24
Petiso ha escrit:
dl. març 12, 2018 13:59
Doncs fa un temps que vaig intentat solucionar els problemes del cosa, i ara sembla que ja està estable:
- És pot veure la programació a 1 setmana vista.
- Guarda la programació antiga :-)
Moooooltes gràciesssss Petiso !!!!! :D
+1 Imatge Imatge


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#137

Entrada Autor: lizgon » ds. des. 29, 2018 12:49

Hola, he detectat un error en la programació d'avui de TV3 a https://cosa.totsrucs.cat/ comparant-ho amb la de la web oficial https://www.ccma.cat/tv3/programacio/canal-tv3/
Imatge

Imatge
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 09, 2019 14:36, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#138

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 01, 2019 20:07

Mersi!

T'explico:

Antigament, el COSA agafava la informació de TV3 cada cop ... però TV3 ens va "banejar" i vaig haver de fer-ho "semi-automatic".

Ara fa poc (1 o 2 mesos), TV3 ens ha tornat a "banejar" .... així que desde aleshores ho faig de forma "manual.

Cada dia actualitzo la programació del dia, i les que puc de dies posteriors.

Això fa, que algun dia, si TV3 modifica la programació després de jo haver-la actualitzat, o abans de que jo hagi actualitzat la del dia, pot haver algun error. Errors que normalment son de hora d'inici/final .... +/- 5minuts.
Imatge Imatge


lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#139

Entrada Autor: lizgon » dt. abr. 09, 2019 14:36

Hola Petiso, volia informar-te de més errors que he detectat :/
Fa temps vas dir que ara ho feies manual perquè TV3 et va banejar (i no pots fer-ho automàtic)


Em preocupen en especial aquests errors ja que al final el que utilitzo per saber emissions antigues (i no tan antigues) és la teva aplicació, i si hi ha informacions que no s'ajusten a la realitat puc recopilar informació falsa sense adonar-me'n i aquesta hemeroteca d'emissions de TV3 té petites informacions que no són certes que posen en dubte la credibilitat (ja sé que les diferències són mínimes però existeixen i no haurien d'existir, per això em preocupa)

Pel que sé de 00:00 a 06:00h la web de la programació no té la informació bé, per lo que aquest horari per a extreure informació sobre la programació hauria de quedar descartat (això ho deus saber ja, no t'explico res de nou :lol: ). L'altre motiu és el que ja em vas explicar de que potser fan canvis de programació dies o hores més tard de quan tu recopiles la informació, per tant estaria bé fer una repassada quan els dies s'aproximen per a comprovar que la informació extreta uns dies abans és la que es la mateixa que hi ha uns dies després a la web de la programació i evitar aquests errors d'informació, si s'agafa info de amb molts dies d'antelació és possible (però molt poc probable per sort) que hi hagi després canvis i que aquests canvis no s'actualitzin a http://cosa.totsrucs.cat/ i es mantingui una infromació errònia.

PD: he detectat més errors, canvis de programació vaja (perquè recordo que abans estava com està a la COSA)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
EDIT: Ja he vist que tots els errors han estat rectificats :D


Lluis_Cat
Entrades: 5
Membre des de: ds. maig 21, 2022 20:04
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#140

Entrada Autor: Lluis_Cat » dg. nov. 27, 2022 10:26

No sé si encara s'està mantenint al dia, però voldria dir que potser caldria canviar que a partir del 10 d'octubre d'aquest any sortís SX3 en comptes de CS3.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#141

Entrada Autor: Petiso » dg. nov. 27, 2022 21:18

Ho haig de canviar! Però com surten igualment :-p

De fet, per TV3 internament segueix sent CS3 :shock:
Lluis_Cat ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 10:26
No sé si encara s'està mantenint al dia, però voldria dir que potser caldria canviar que a partir del 10 d'octubre d'aquest any sortís SX3 en comptes de CS3.
Imatge Imatge


Lluis_Cat
Entrades: 5
Membre des de: ds. maig 21, 2022 20:04
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#142

Entrada Autor: Lluis_Cat » dl. nov. 28, 2022 5:34

Petiso ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 21:18
Ho haig de canviar! Però com surten igualment :-p

De fet, per TV3 internament segueix sent CS3 :shock:
Lluis_Cat ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 10:26
No sé si encara s'està mantenint al dia, però voldria dir que potser caldria canviar que a partir del 10 d'octubre d'aquest any sortís SX3 en comptes de CS3.
No m'estranya, no fan mai les coses bé xD. Igual que la programació a partir de mitjanit es bugueja o es descuiden moltes descripcions...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#143

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 28, 2022 13:33

També és raro que la programació a partir de les 22h sigui la del online!
Lluis_Cat ha escrit:
dl. nov. 28, 2022 5:34
No m'estranya, no fan mai les coses bé xD. Igual que la programació a partir de mitjanit es bugueja o es descuiden moltes descripcions...
Imatge Imatge


GammaTeruo
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 08, 2012 1:38
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#144

Entrada Autor: GammaTeruo » ds. gen. 07, 2023 1:11

Hola!

Confirmo que de 12 a 6, o de 2 a 6 aprox, la programació fa el boig. De fet, tenia moltes ganes de veure i gravar la peli de Mr Link, ja que no està en BR ni en català, i m'apareixia pel dia 5, vespre abans de Reis, i la van fer el dia anterior. Balla molt. No sabia que ho feies manual, quina feinada, moltes gràcies! Com @lizgon, també faig servir la recerca per veure quan es va emetre quelcom, o per consultar capítols ,etc. Anava a dir que es podria fer servir la hemeroteca de la Vanguardia, però si el canvi és del mateix dia (atemptat, guerra, etc), tampoc queda reflexat en els seus PDFs. O sigui que fas la mateixa feina tu sol i gratis ;)

Durant molt de temps havia oblidat el nom del servei de COSA, i em barruntava algo d'un ruc, però no hi queia. El vaig fer servir fa anys però després ho vaig abandonar. Ara ja no se'm oblida ;)

Bona feina!!!


Camel3XL
Entrades: 10
Membre des de: dt. nov. 01, 2022 12:52
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#145

Entrada Autor: Camel3XL » dl. feb. 27, 2023 22:05

Bones, Petiso. Et volia avisar que he tingut alguns errors amb la COSA. Estava buscant un capítol de "Pingüins de Madagascar" anomenat "La venjança del doctor Bufanàs" i em sortia tot bé. Quan he intentat canviar de pàgina, s'ha crashejat i redirigit a la pàgina principal. No em deixa veure les pàgines.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

#146

Entrada Autor: Petiso » dl. feb. 27, 2023 23:28

Doncs no se que dir-te, no he pogut trobar/reproduir l'error.

L'únic que se m'ocorre és que fa un temps vam ficar un anti-hackers després d'uns atacs ... potser has fet algun reload estrany i la web s'ha pensat que estaves fent algo malament ... a saber.
Imatge Imatge

Respon