Ja tenim canal de IRC !!!
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Ja tenim canal de IRC !!!
Doncs, per veure com funciona, he decidit crear un canal de IRC de TotsRucs. La veritat es que fa temps que ho vam dir amb el Xordi, però no m'hi havia ficat mai :-p
Servidor: irc.ircatala.com (Red ircatala: irc.ircatala.com)
Port: 6667
Canal: #TotsRucs
I pels que us faci por el tema (o pels vagos), he instal·lat un webxat, així no teniu excusa i podeu entrar amb facilitat
Només cal que entreu aquí:
[url]http://webxat.totsrucs.cat/[/url]
Adéu !
PD: Un dia podem fer una trobada per mirar un capítol de Lost conjuntament i anar comentant :-p
Servidor: irc.ircatala.com (Red ircatala: irc.ircatala.com)
Port: 6667
Canal: #TotsRucs
I pels que us faci por el tema (o pels vagos), he instal·lat un webxat, així no teniu excusa i podeu entrar amb facilitat
Només cal que entreu aquí:
[url]http://webxat.totsrucs.cat/[/url]
Adéu !
PD: Un dia podem fer una trobada per mirar un capítol de Lost conjuntament i anar comentant :-p
Petiso l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 26, 2007 19:57, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Ja tenim canal de IRC !!!
em sona dalgo .-pPetiso ha escrit:PD: Un dia podem fer una trobada per mirar un capítol de Lost conjuntament i anar comentant :-p
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
ei siiiiiiiii jo això ho havia fet algun cop (amb diferents sèries) i és molt xuluuuuuuuuuPetiso ha escrit:PD: Un dia podem fer una trobada per mirar un capítol de Lost conjuntament i anar comentant :-p
-
NOOOOOOOOOOO !Ayu ha escrit:He entrat avui després d'un parell de setmanes d'inactivitat per irc i em trobo el canal completament buit. No estaven ni els múltiples Petisos!
Llavors, la meva pregunta... ha mort el canal?
El canal no ha mort, weno, casi :-p
Jo hi segueixo estant, i la ran, i el uzu, i el alvose.
Pasa que justament avui estic a tgn, i m'han fet tancar el PC :p
Adéu !
-
Per cert .... pels que aneu passant pel irc (ayu, alvose, uzu, sake, etc .... ) ...... estic banejat (k-line) del IRC .... per això no entro.
Adéu !pfff, cabrons ha escrit:Answer from awyeah:
Hi Petiso,
I am afraid it is not only your ban but your whole ISP ban due to abuse from one of your ISP users. This akill will not be removed for now it will either expire or removed when our Rizon Executive boards decides to remove it. Sorry for the trouble caused.
Regards,
Axel L.
(awyeah@rizon.net)
-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Em plau comunicar-vos que, a partir d'avui, tenim nou administrador de canal de IRC.
L'alovse!
A veure si us passeu a fer-li alguna visita de tant en tant (a ell i a la resta de gent de l'irc : P)
L'alovse!
A veure si us passeu a fer-li alguna visita de tant en tant (a ell i a la resta de gent de l'irc : P)
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Bé, quan dius la resta em dono per al·ludit, tot i que esporaicament hi van apareixent nois i noies.... Estare encantat de saludar-vos al IRCAyu ha escrit:A veure si us passeu a fer-li alguna visita de tant en tant (a ell i a la resta de gent de l'irc : P)
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
ANIMEU-VOS i entreu al chat no???? Sempre estem 2 o 3 com a màxim...
a10!
a10!
-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
Hola!
A partir d'avui canviem de servidor de IRC. Farem servir el servidor IRCatalà. Un servidor IRC que vol aplegar tots els canals IRC de parla catalana.
Parlem al canal!
A partir d'avui canviem de servidor de IRC. Farem servir el servidor IRCatalà. Un servidor IRC que vol aplegar tots els canals IRC de parla catalana.
Parlem al canal!
Albert