¿Perque nomes emule?

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso


Autor del tema
juananx
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 1:58
Status: Desconnectat

¿Perque nomes emule?

#1

Entrada Autor: juananx » ds. nov. 05, 2016 2:14

Hola em dic joan antoni i soc nou el forum (que no a la pg.web), tinc un gran problema desde fa uns cuasi 3 mesos i es que em vaig cambiar l'ordinador que em venia amb windows 10 , i no he aconseguit desde a les hores que l'emule em funciones , la cuestio es que per el us que li dono el ordinador em va be i no penso cambiar el S.O. , no podeu fer que funciones amb altres p2p com l'ares , per exemple, amb el que no ni hauria problema desde windows10.
Gracies i un salut.




dikkens
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 16:03
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#2

Entrada Autor: dikkens » dg. nov. 06, 2016 19:48

T'hauria de funcionar, almenys la versió oficial : www.emule-project.com

No és cosa del sistema operatiu, per tant pots buscar solucions. Quin problema hi ha? Què et diu?


arbocenc
Entrades: 4
Membre des de: dc. oct. 29, 2014 21:50
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#3

Entrada Autor: arbocenc » dt. nov. 22, 2016 11:58

També pots provar la versió windows de l' mldonkey: http://mldonkey.sourceforge.net/Windows


Autor del tema
juananx
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 1:58
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#4

Entrada Autor: juananx » dc. feb. 15, 2017 0:26

Bueno ja vaig poguer solucionar el problema del emule ,el problema venia dels servidors , de totes formes segueixo pensant que hi han altres p2p que son mes funcionals que l'emule mes rapits i practics , pero no posare mes pegues .
Moltes gracies a tots els que feu posible aquesta web , un salut .


sisvi
Entrades: 958
Membre des de: dt. ago. 05, 2014 21:38
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#5

Entrada Autor: sisvi » dg. feb. 19, 2017 1:08

Com us van els servidors?
Darrerament només hi ha el "TV underground"...
És un problema meu o és una incidència del principal "emule-security" i els seus germans?

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#6

Entrada Autor: r5004 » dg. feb. 19, 2017 9:29

Els "security" tampoc els tinc disponibles jo. Ara mateix, només en tinc 3, el "peerates.net", el "PeerBooter" i el "TV Underground".
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#7

Entrada Autor: Petiso » dg. feb. 19, 2017 16:50

A mi me'n surten uns quants més:
http://www.gruk.org/list.php
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#8

Entrada Autor: r5004 » dg. feb. 19, 2017 18:47

Petiso ha escrit:A mi me'n surten uns quants més:
http://www.gruk.org/list.php
De tots aquests, només em connecta als 3 que he dit abans.
A més, aquesta llista no s'actualitza des del setembre... :|
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#9

Entrada Autor: naroatna » dg. feb. 19, 2017 19:24

Doncs vaig llegir en una web de referència que els emule-security havien tancat perquè la situació actual de qui els mantenia ja no li ho permet. :(

I seguint la url que donen ells com a més fiable: http://sites.google.com/site/ircemulesp ... server.met a dia d'avui me n'hi surten 5 (GrupoTS Serves, eDonkey server No2, TV Underground, dDonkey server No1, i Sharing-Devils.to No.3) :)

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#10

Entrada Autor: Dave » dj. març 16, 2017 11:24

Molt bones a tothom. El tema torrent com ho veieu? No penseu que seria molt millor posar links per torrent que no pas per emule? Igual el tema ja està parlat pero crec que seria millor no?

Avatar de l’usuari

rucnumber1
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 14, 2017 19:28
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#11

Entrada Autor: rucnumber1 » dv. març 17, 2017 9:39

Dave ha escrit:Molt bones a tothom. El tema torrent com ho veieu? No penseu que seria molt millor posar links per torrent que no pas per emule? Igual el tema ja està parlat pero crec que seria millor no?
Totalment d'acord amb el company... no és una crítica, pk les coses es pujen tal i com es pot o amb els recursos que estiguin a l'abast...però crec que estaria bé proposar un canvi... un aire nou, i el torrent crec que seria la solució, porto des d'ahir intentant baixar el partit de Champions Barça Psg (6-1), però no hi ha manera. Crec que la solució als problemes precaris de Emule seria Torrent o a través del links de Mega vía Jdownloader.
Repeteixo no és cap crítica, sino la opinió d'algú nou al fòrum, i que creu que Emule està super obsolet

Avatar de l’usuari

Dave
Entrades: 55
Membre des de: dl. set. 14, 2015 22:57
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#12

Entrada Autor: Dave » dv. març 17, 2017 10:35

Suposo que el problema principal seria que tot el que hi ha a la web es via emule i passar-ho tot a torrent seria la feinada del segle. I l'altre seria que si ara fessim per torrent i deixessim tot l'ho de la web amb emule hauriem de tenir els programes emule i torrent oberts. Crec que haurieu de permetre que a la web es pugui publicar links de emule i de torrent i cadascu penji les coses com vulgui i no nomes emule. Es podria fer? Publicar links per torrent tambe? No se dic jo, no em feu gaire cas XD


Tenebres
Entrades: 73
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 10:39
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#13

Entrada Autor: Tenebres » dv. març 17, 2017 12:02

Dave ha escrit:Suposo que el problema principal seria que tot el que hi ha a la web es via emule i passar-ho tot a torrent seria la feinada del segle. I l'altre seria que si ara fessim per torrent i deixessim tot l'ho de la web amb emule hauriem de tenir els programes emule i torrent oberts. Crec que haurieu de permetre que a la web es pugui publicar links de emule i de torrent i cadascu penji les coses com vulgui i no nomes emule. Es podria fer? Publicar links per torrent tambe? No se dic jo, no em feu gaire cas XD
Un gran pas endavant seria fer un video/tutorial de com instal·lar i configurar els servidors de l'Emule per a persones noves, ja que ara els que instal·la per defecte no van... aquest link hauria d'estar molt visible a la web.

Dit això, un cop la gent que no té experiència amb l'eMule pot configurar mínimament l'EMule per baixar el contingut, mentre aixo passa, s'hauria de pensar com fer el canvi a Torrent. Per mi no seria necessari si l'Emule estigues en desenvolupament, el problema es que està el desenvolupament ben mort...

Pel contingut que hi ha actualment a totsrucs, es podria fer relativament fàcil mitjançant algun script que passes per tot el contingut de la base de dades i canviant certes coses. El problema vindria en qui i com allotja tot el contingut per fer el seed inicial.. Quantes GB de contingut hi ha en tots els links de totsrucs? Algun administrador podria calcular-ho per curiositat? :lol: :lol:

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#14

Entrada Autor: conradtgn » dg. març 19, 2017 21:30

Hola, jo vull donar el meu punt de vista com a ripejador.
Aquest tema s'ha parlat infinitat de vegades.

Perquè la majoria fem servir l'emule? Perquè funciona, i molt bé.
Sobre fer una guia completa de configuració de l'emule, hi estic d'acord, s'hauria de fer més completa la que ja tenim (http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429).

M'agradaria que em raonéssiu tècnicament quines millores tècniques aportaria Torrent respecte a eMule, perquè jo no en trobo... Una cosa és preferir un mètode, però almenys doneu arguments vàlids.
-Que emule és més lent? Fals. Tot depèn de les línies domèstiques d'internet. De fet, amb les “noves” connexions simètriques d'FTTH s'ha notat una millora NOTABLE de velocitat a l'emule. L'altre dia em vaig baixar per emule un capítol de 40 minuts HD-720p en exactament 4 minuts.
-És més fàcil trobar fitxers antics.
-Els servidors a eMule NO són estricament necessaris... Emule disposa de dues xarxes: servidors eD2k (centralitzada) i KAD (descentralitzada).
El concepte de la KAD d'emule i el DHT de Torrent és el mateix. Però la KAD és una implementació molt més elaborada.
A més, per torrent cal un servidor on alotjar els .torrent o bé utilitzar magnetLinks. I SUPOSA MÉS FEINA PELS RIPEJADORS!!!
-La interfície d'usuari d'emule és infinitament millor que la de clients Torrent. Aquí hi estarem tots d'acord, tant els els ripejadors que utilitzem la pestanya de "Compartits", com els usuaris que utilitzeu la de "Tràfic".
Als ripejadors ens resulta molt més fàcil compartir coses amb eMule perquè ho podem tenir tot ben organitzat en carpetes, i obtenir l'enllaç de descàrrega és instantani.
-Els fitxers duren MOLT més temps a l'emule que al torrent, bàsicament perquè la filosofia d'emule és comaprtir molts fitxers, a diferència de torrent que prioritza compartir pocs fitxers. Això està més que recomprovat.
-eMule disposa d'un cercador integrat al propi protocol, cosa que torrent NO.

-MEGA està capat, tant als seus propis servidors com per les ISP.
-Les descàrregues directes utilitzen un protocol centralitzat, pel que si algú (propi hoster, pirata informàtic, o agències federals) decideixen tancar el hosting, heu perdut tots aquells arxius pujats.
Clar exemple de quan certa agència de 3 lletres es va carregar la plataforma més gran del món de descàrrega directa de un plumazo.

Perquè l'emule funcioni al 100% cal confirgurar-lo mínimament i obrir els ports del router. No costa més de 5 minuts!
És com quan comprem un aparell tecnològic. Si no en llegim el manual no en sabrem utilitzar el 100% de les funcionalitats.

El sistema de descàrrega no té res a veure amb "l'aire" de la web. No barregeu peres i pomes. Una cosa és un protocol de transferència d'arxius i l'altra és un llenguatge de programació web.

Emule no està obsolet, qui digui el contrari ja no recorda les conseqüències del tancament de megaupload...
Revistes especialitzades deien això just mesos abans del tancament de MU, i després es van menjar les seves paraules amb patates.
Ja he deixat de comptar quantes pàgines que oferien contingut a través de DD i torrent han tancat. En canvi les que ho fem per emule seguim online.

@rucnumber1. No cal obrir un altre fil per dir el mateix.
NOTA: m'acabo de baixar el partit, que ocupa 4.95 GB en uns 70 minuts. I ara mateix em diu que n'hi ha 68 fonts completes!

Salut!
Imatge


rosencratz
Entrades: 68
Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
Status: Desconnectat

Re: ¿Perque nomes emule?

#15

Entrada Autor: rosencratz » dl. març 20, 2017 21:48

Hola!
@Tenebres, et passo el manual que vaig trobar fa un temps i que vaig fer servir per configurar l'Emule, a mi em va perfecte i està molt ben explicat!! No sé si hi ha alguna cosa que hagi canviat, jo el vaig configurar fa temps, ja, quan em vaig canviar de companyia però si em va bé deu ser pq no ha canviat gran cosa... http://configuracionemule.blogspot.com/ ... -paso.html Ja diràs ;)

Respon