Descarrega Julie Lescaut

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
dangrarod
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 12, 2016 21:54
Status: Desconnectat

Descarrega Julie Lescaut

#1

Entrada Autor: dangrarod » dt. abr. 12, 2016 22:02

Hola.

Soc nou i no se si estic tramitan correctament la questio que em preocupa. intento descarregar a travers l'emule tota la serie de Julie Lescaut, pero no hi ha manera que es conectin la majoria de capitols.

Alguna suggerencia ?

Moltes gracies i disculpeu si le bessada.



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Descarrega Julie Lescaut

#2

Entrada Autor: naroatna » dj. abr. 21, 2016 23:48

dangrarod ha escrit:Hola.

Soc nou i no se si estic tramitan correctament la questio que em preocupa. intento descarregar a travers l'emule tota la serie de Julie Lescaut, pero no hi ha manera que es conectin la majoria de capitols.

Alguna suggerencia ?

Moltes gracies i disculpeu si le bessada.
Hola! :D

La més cordial benvinguda a TotsRucs i disculpa el retard en la resposta. Et garanteixo que mínim hi ha una font per a cada capítol però la descàrrega de tota la sèrie requerirà segur una mica de paciència. Procura anar per parts, no demanar tots els capítols d'un plegat per evitar repartiment de fonts. I si vols dir el teu nick a l'eMule doncs igual podria mirar de donar-t'hi un cop de mà. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Autor del tema
dangrarod
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 12, 2016 21:54
Status: Desconnectat

Re: Descarrega Julie Lescaut

#3

Entrada Autor: dangrarod » dg. abr. 24, 2016 8:40

Moltes gracies pel teu consell, encara que molt lent sembla que funciona. Ara, amb lo de posar el meu Nick a la mula, aquí si que me perdut del tot. Que es el Nick i on es posa ?
r
Reitero el meu agraiment envers tu. Ja veus que soc un neofit total

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Descarrega Julie Lescaut

#4

Entrada Autor: naroatna » dg. abr. 24, 2016 22:01

dangrarod ha escrit:Moltes gracies pel teu consell, encara que molt lent sembla que funciona. Ara, amb lo de posar el meu Nick a la mula, aquí si que me perdut del tot. Que es el Nick i on es posa ?
r
Reitero el meu agraiment envers tu. Ja veus que soc un neofit total
Doncs a veure nick=nom d'usuari, com ara a TotsRucs el teu és "dangrarod" i el meu "naroatna" llavors a eMule també se n'hi pot tenir, (amb etiqueta o sense) en el meu cas amb etiqueta "[TotsRucs] naro". Si fas un cop d'ull als usuaris que tens en cua doncs copsaràs d'entre ells qui en té, i qui no. Ni que va a gustos, doncs igual es perd una mica d'incògnita, però si els usuaris ens "trobem" ens podem afegir com amics, i a voltes ajudar-nos. Per posar-se'l doncs a "Preferències_General_Nom d'usuari" :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Autor del tema
dangrarod
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 12, 2016 21:54
Status: Desconnectat

Re: Descarrega Julie Lescaut

#5

Entrada Autor: dangrarod » dt. abr. 26, 2016 8:04

Moltes gracies de nou NAROATNA. ja he posat el meu Nick. a veura si poc a poc puc acabar de descarregar els capitos que em falten per tindra la serie complerta. llastima que la primera temporada i la segona no hi siguin.

Si et puc donar un cop de ma amb lo que sigui, ja saps on tens un amic. Una braçada

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Descarrega Julie Lescaut

#6

Entrada Autor: naroatna » dc. abr. 27, 2016 0:14

Ja veuràs com amb una mica de paciència ben segur que ho aconseguiràs. I tota ajuda és benvinguda, però en especial la de fer els possibles per la compartició, moltes gràcies! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon