Propostes

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Propostes

#16

Entrada Autor: Petiso » dl. abr. 18, 2016 12:44

Això és com la música i els mp3.

El mp3 tècnicament està obsolet: hi han format millors, més actuals, que comprimeixen millor, que tenen menys perdua, etc.
Però el mp3 segueix sent utilitzat, ja que és compatible amb pràcticament tot.
Es podrien fer servir altres formats, però els beneficis serien pocs comparat amb els "inconvenients".

Doncs més o menys passa amb els XviD.
Hi han formats millors i/o que comprimeixen millor, però els avantatges són pocs comparats amb la pèrdua de compatibilitat.

Evidentment això és una opinió personal .... que cadascú faci servir el format que vulgui.


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Propostes

#17

Entrada Autor: Adrià05 » dl. abr. 18, 2016 15:08

efi135 ha escrit:Què vol dir upscale? que han agafat una peli 1080p y l'han redimensionat a una resolució més gran? Ostres, doncs em deixes de pedra, si és veritat és una estafa.

Jo el que sé es que si fas la seguent búsqueda a l'emule "UHD spa" dels 50 resultats aprox. que apareixen els 50 estan en HEVC.

I de HEVC que hagi vist a totsrucs, la trilogia d'Indiana Jones que compartir godowk, des de la meva humil opinió penso que te una qualitat de puta mare i no ocupen 5Gb cada peli. [...]
Exactament, upscale vol dir allò que has dit tu, "reescalat".

Jo no dic que es vagi a veure pitjor... Si tinc les seves pelis i crec que és un gran treball, però més que res no es compatible de moment. Més tard ho serà, però també hauran millorat el format.

Respon