Proposta de nova web

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Shion
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 05, 2015 18:34
Status: Desconnectat

Proposta de nova web

#1

Entrada Autor: Shion » dj. nov. 05, 2015 18:49

Hola,

Primer de tot felicitats per la web, fa anys que vaig visitant de tant en tant per recuperar coses i tinc que dir que feu una feina increible, l'unic es que trobo que la web no ha evolucionat gaire desde que es va obrir (ep, no es per criticar, se que les coses son molt dificils, es un apunt constructiu).

Be, us comento la meva idea que fa molt que em ronda el cap.

Profesionalment em dedico a la creació de web, disseny, i tecnologia en general. Fa molt que penso en fer una web de descarregues, de series, peliculas, etc pero amb un minim de qualitat, no pretenc fer un portal mes com aquests que surten com a bolets. En primera instancia podria ser una mica "competencia" de totsrucs, pero no es la intenció, sino mirar de donar una mica mes de vida a tot el que siguin series y pelicules en catala.

Ara mateix agafar la web actual y migrarla es una tasca molt complicada y dificil, y aixo lligat a que el protocol de P2P y Emule estan obsolets (opinio personal) trobo que esta molt complicar descarregar algunes coses i fa una tasca massa dificil.

Us proposoo crear un nou portal mes interactiu i amb un estil responsiu (adaptat a movils) i actualitzant tot el sistema perque la carrega i busqueda siguin mes sencills de realitzar, a mes de buscar un sistema de descarrega altenatiu, com poden ser enllaços de mega per exemple que no depen de una font conectada.

Nose, aqui us deixo la idea, a veure que us semble.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Proposta de nova web

#2

Entrada Autor: Petiso » dj. nov. 05, 2015 19:47

Hola Shion!

Primer de tot, benvingut a aquesta la nostra comunitat :-p
Shion ha escrit:Primer de tot felicitats per la web, fa anys que vaig visitant de tant en tant per recuperar coses i tinc que dir que feu una feina increible, l'unic es que trobo que la web no ha evolucionat gaire desde que es va obrir (ep, no es per criticar, se que les coses son molt dificils, es un apunt constructiu).
Cap problema, aquí sempre ens agafem bé les critiques, no sóm cap secta :-p

Shion ha escrit:Be, us comento la meva idea que fa molt que em ronda el cap.

Profesionalment em dedico a la creació de web, disseny, i tecnologia en general. Fa molt que penso en fer una web de descarregues, de series, peliculas, etc pero amb un minim de qualitat, no pretenc fer un portal mes com aquests que surten com a bolets. En primera instancia podria ser una mica "competencia" de totsrucs, pero no es la intenció, sino mirar de donar una mica mes de vida a tot el que siguin series y pelicules en catala.
El problema principal, és que qui s'encarrega de mantenir la pagina web: disseny, programació, etc... va de cul, així que el disseny és al que menys importància se li ha donat.
Shion ha escrit:Ara mateix agafar la web actual y migrarla es una tasca molt complicada y dificil, y aixo lligat a que el protocol de P2P y Emule estan obsolets (opinio personal) trobo que esta molt complicar descarregar algunes coses i fa una tasca massa dificil.
Tot el contrari!
La pàgina actual està creada amb templates, base de dades, etc .... seria molt fàcil canviar "la careta"/disseny de la pàgina! Si algú vol col·laborar amb la web, estarem encantats!
Shion ha escrit:Us proposoo crear un nou portal mes interactiu i amb un estil responsiu (adaptat a movils) i actualitzant tot el sistema perque la carrega i busqueda siguin mes sencills de realitzar, a mes de buscar un sistema de descarrega altenatiu, com poden ser enllaços de mega per exemple que no depen de una font conectada.
Estàs tocant dos temes diferents, i lo millor és tractar-lo per separats, per no barrejar:
a) la web/disseny.
b) el sistema de descarregues.

a) com ja he dit abans, estaríem encantats en que tu mateix (o qualsevol altre persona) ens donés un cop de mà amb la pàgina web, ja sigui per canviar-li el disseny, ficar-li funcionalitats, etc.

b) el sistema de descarregues ara mateix és un tema delicat.
Per una banda, cal dir que vam néixer com una comunitat orientada al emule (ed2k).
I sempre s'ha estat obert/s'han provat altres alternatives tant per distribució interna com per publicar: torrent, pando, descarrega directa, i molts altres quejanirecordolenom.
Cada un te les seves avantatges i els seus inconvenients.
De fet, si busques pel fòrum, trobaràs que cada ripejador fa servir per publicar el mètode que prefereix.

Però mentre molt d'aquests sistemes han mort, desaparegut, no son eficients .... el emule encara aguanta :-)
I no parlem ja de la legalitat ... la majoria de llocs que tenen només descarrega directe se'ls han carregat amb denuncies.

En resum:
a) si vols ajudar amb la web ... endavant, tens les portes obertes!
b) si proposes canviar el sistema de distribució ... doncs cap problema en parlar-ho, i els ripejadors que decideixin el que vulguin :-)

En parlem!
Imatge Imatge


Autor del tema
Shion
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 05, 2015 18:34
Status: Desconnectat

Re: Proposta de nova web

#3

Entrada Autor: Shion » dv. nov. 06, 2015 10:18

M'alegra que estigueu oberts a almenys comentar el tema, es ben correcte que son dos temas diferents, per un canto la web en si i per l'altre el tema de descarregues.
Crec que com el mes sencill per iniciar canvis seria la web, per mi deixaria l'altre tema per mes endavant ya que estic en un projecte de guardat privat al nuvol que podria ser una segona opcio per a descarrega, pero encara esta en un proces bastant inicial.


La meva proposta es crear un sistema propi basat en PHP/MySQL, que encara que requereix mes temps, a la llarga es molt millor per mantenir, actualitzar i fer totes les modificacions necesaries. I de aquesta manera es te un control complet sobre la web i es pot fer i afegir tot el que es necesiti sense dependre de un producte de tercers.

Una alternativa seria fer la nova web en el sistema de Wordpress. Personalment he treballat molt amb aquest sistema i es el que implemento a tots els meus clients, entre els punts forts que te es que esta molt actiu (actualitzacions i millores) i el suport i comunitat de wordpress es molt gran i aixo es una gran ayuda al ampliar, modificar o resoldre problemes. Tambe com a punt fort aquest sistema ofereix suport de forums i posibilitat de convertir en "xarxa social". Es un sistema facil de fer, rapid, pero amb mes limitacions que un creat especialment clar.

En qualsevol dels dos casos les proves / test etc les podria fer en un dels meus servidors per a no alterar el servidor actual ni afectar al funcionament fins que el proyecte estigues avançat el suficient per ser funcional.

Fins aqui el que puc oferir / ideas que tinc, sobretot la opinio de la persona que ho porta es quasi la mes important ya que ell te la experiencia previa. ¿Que opineu?

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Proposta de nova web

#4

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 09, 2015 12:41

Shion ha escrit:La meva proposta es crear un sistema propi basat en PHP/MySQL, que encara que requereix mes temps, a la llarga es molt millor per mantenir, actualitzar i fer totes les modificacions necesaries. I de aquesta manera es te un control complet sobre la web i es pot fer i afegir tot el que es necesiti sense dependre de un producte de tercers.
Ara mateix, tenim un sistema propi en PHP/mysql, que ens permet editar la base de dades d'enllaços des de la mateixa web, editar el contingut de la pagines, i afegir/editar notícies.
Shion ha escrit:Una alternativa seria fer la nova web en el sistema de Wordpress. Personalment he treballat molt amb aquest sistema i es el que implemento a tots els meus clients, entre els punts forts que te es que esta molt actiu (actualitzacions i millores) i el suport i comunitat de wordpress es molt gran i aixo es una gran ayuda al ampliar, modificar o resoldre problemes. Tambe com a punt fort aquest sistema ofereix suport de forums i posibilitat de convertir en "xarxa social". Es un sistema facil de fer, rapid, pero amb mes limitacions que un creat especialment clar.
Es una altre opció, ni que s'hauria de fer servir la mateixa Base de Dades de enllaços que tenim ara.

Jo, personalment, partiria del que ja tenim fet (el sistema propi PHP).
Començant per canviar el template, i a partir d'aquí anar afegint funcionalitats.

En parlem!
Imatge Imatge

Respon