Ruc suec

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Derek
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 15, 2015 15:12
Status: Desconnectat

Ruc suec

#1

Entrada Autor: Derek » dj. oct. 22, 2015 7:11

Hola!

Visc a Suècia i tinc nens petits així que visito freqüentment la pàgina i us estic molt agraït per mantenir-la.

Per curiositat, perquè emule i no torrent?

Per altra banda volia dir que tinc poc temps i cap coneixement pel que fa al ripejat/muntatge etc però sóc administrador de sistemes i puc programar en uns quants llenguatges així que si puc fer res per ajudar ja ho sabeu.

A reveure.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Ruc suec

#2

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 22, 2015 11:42

Hola Derek!

Doncs benvingut a aquesta la nostra comunitat!
Derek ha escrit:Per curiositat, perquè emule i no torrent?
Això es una opció personal de cada "ripejador", però la gràcia del emule és que la vida dels fitxers és més llarga que amb els torrents.
En l'emule encara et pots baixar fitxers de fa molts anys, els torrents ja no tindrien llavors.
Derek ha escrit:Per altra banda volia dir que tinc poc temps i cap coneixement pel que fa al ripejat/muntatge etc però sóc administrador de sistemes i puc programar en uns quants llenguatges així que si puc fer res per ajudar ja ho sabeu.
Doncs no et dic que no .... sempre fan falta mans.

Adéu!
Imatge Imatge


efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: Ruc suec

#3

Entrada Autor: efi135 » dv. abr. 15, 2016 8:59

Benvingut Derek!

Jo també sóc nou al grup, encara que porto anys amb l'emule. He estat pensant sobre això que dius que ets administrador de sistemes i tens ganes d'ajudar i et volia fer una pregunta: no tindràs per casualitat una linia de fibra a casa i un ordinador que puguis tindre encés 24h o varies hores al dia o la nit?

No sé com estè la legislació a Suècia, però si poguéssim muntar el primer server de emule català seria un puntàs. Què en penses Petiso? s'ha parlat alguna vegada al fòrum de crear un server d'emule català? Estic parlant per parlar, no us espanteu. No tinc ni idea del hardware ni la conexió que cal per muntar un server ni si paga la pena ni quines avantatges tindria. Però la veritat és que els servers d'emule actualment es poden comptar amb els dits de les dues mans.


efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: Ruc suec

#4

Entrada Autor: efi135 » dl. abr. 18, 2016 1:48

Derek ha escrit:Hola!

Visc a Suècia i tinc nens petits així que visito freqüentment la pàgina i us estic molt agraït per mantenir-la.

Per curiositat, perquè emule i no torrent?

Per altra banda volia dir que tinc poc temps i cap coneixement pel que fa al ripejat/muntatge etc però sóc administrador de sistemes i puc programar en uns quants llenguatges així que si puc fer res per ajudar ja ho sabeu.

A reveure.
Hola Derek, acabo de publicar la meva primera feina. Per si t'interesa pels teus nens.

[ed2k] Les misterioses ciutats d'or (2012) [26/26] [WEBDL]

Salut!

Respon