es baixen molts virus per la mula?

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
DavidPaioneer81
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 29, 2015 18:59
Ubicació: terres de l´ebre
Status: Desconnectat

es baixen molts virus per la mula?

#1

Entrada Autor: DavidPaioneer81 » ds. set. 05, 2015 22:34

Hola, bona nit.
Porto utilizant la mula desde fa un temps i em pregunto si es baixa molta brossa (com els virus) d´aquest sistema de descarrega. Hi ha persones que m´han comentat que dels programes p2p, i de fet del emule especialment es un focus de moltes infeccions. Jo tinc un bon antivirus i mai m´ha detectat res. Estic amb la veritat o es que m´equivoco i sem colen bitxets sense saber-ho? gràcies :|



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: es baixen molts virus per la mula?

#2

Entrada Autor: Petiso » ds. set. 05, 2015 23:06

Si et baixes de llocs fiables, NO, no t'entren ni et poden entrar virus.
Ara, si descarregues programes, i coses rares ... aleshores si, però igual que si t'ho descarregues per DD o qualsevol altre mitja.

Per exemple: si només descarregues links de TR, no et pot entrar cap virus de cap manera.
Imatge Imatge


Autor del tema
DavidPaioneer81
Entrades: 19
Membre des de: dg. març 29, 2015 18:59
Ubicació: terres de l´ebre
Status: Desconnectat

Re: es baixen molts virus per la mula?

#3

Entrada Autor: DavidPaioneer81 » dg. set. 06, 2015 12:12

Moltes gràcies Petiso. Home, de fet aixó es com tot, s´ha de tenir una mica de sentit comú amb el que fas quan clickes a qualsevol cosa. Jo majoritariament casi tot el que em descarrego per aquest sistema de p2p ho faig des d´aquesta pàgina. Hi ha coses en catalá que no trobo a cap altre lloc.
Aprofito per cert per agraïr-vos el treball que esteu fent i de poder mantenir aixó possible. Es veritat que hi ha coses que els costa molt a baixar per falta de fonts i la gent no s´ho baixa pero la paciència de vegades s´ho val la pena. Mercis

Respon