UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
streik
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 25, 2014 9:12
Status: Desconnectat

UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#1

Entrada Autor: streik » dc. juny 25, 2014 9:27

El que la tingui alguna o totes aquestes pel·lícules, que les pugi totes els Torrents, y les indexi, si us plau, a molts servidors de Torrents.

I deixeu el Torrent encès sempre que connecteu, i connectem a internet, És clar

Utilitzem el Torrent, i així dependrà de nosaltres, i no dels altres. L'emule és lentisim. i els enllaços als servidors están tots trencats. Llavors perquè serveix tant treball, si després no podem difondre la nostra CULTURA?
FEM CULTURA, NOIS. FEM CULTURA.

Us ho agrairia molt.

Visc fora de Catalunya. I tinc dos fills. I vull ensenyar-los català, que vegin Dibuixos en Català, i Pel·lícules en Català. I en totes les pàgines web de pel·lícules de català que he trobat, tots els enllaços fins ara estan trencats.

Sembla una odissea poder baixar una pel·lícula.

Veritat que volem ser el numero 1? 7 copes en un any? Ser els millors? Ser professionals davant el món? Com el Barça?

Doncs per a aquest tema, utilitzem els Torrents, mentre no surti una cosa millor.

I no estaria de mes posar TAMBÉ un botó, per avisar als organitzadors, de tot això, que L'ENLLAÇ ESTÀ TRENCAT.

Perquè sinó, perquè serveix, primer traduir-la (la pel.lícula), després doblar-la, pujar-la, fer la pàgina web, MANTENIR LA PÁGINA WEB, utilitzar un hosting, FTP, disseny de la pàgina web, colors, etc, etc, si després ELS ENLLAÇOS ESTAN TRENCATS ?. Eh? Perquè serveix tant TREBALL?

Perquè serveix tant treball, si després els enllaços estan trencats?

Doncs utilitzem, Torrents, i dependrà exclusivament de nosaltres, QUE SOM ELS INTERESSATS EN LA NOSTRA PRÒPIA CULTURA, i deixem tots nosaltres els servidors Torrents encesos.

ELS PROGRAMES TORRENTS JA EXISTEIXEN. L'ÚNICA COSA QUE HEM DE FER ÉS UTILITZAR-LOS, I DEIXAR-LOS ENCESOS SEMPRE QUE ENCENGUEM L'ORDINADOR.

(Perdoneu per les majúscules, però les havia posat sense voler, però després he vist que anaven be deixar-les així).

Els Torrents no solament estan fets per baixar, sinó també per pujar, i compartir amb els altres.

Us ho agrairia molt. :D :D :D :D :D
Moltes Gràcies




Autor del tema
streik
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 25, 2014 9:12
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#2

Entrada Autor: streik » dc. juny 25, 2014 9:57

Molt rucs. Massa.

Per utilitzar emule i servidors que amb una trucadeta del españolito de torn, et lleven l'enllaç, i punt. i ens quedem sense cultura. O sinó, perquè creyeu que serveix l'atac informàtic a altres països? o a altres empreses? eh? o a altres cultures? eh?

Qui us penseu que ha desmantellat CESICAT? Doncs el govern militar espanyol.
Si no ho sabeu, mireu per internet el google el que és CESICAT. o millor dit era.

Utilitzem els Torrents, i dependrà solament de nosaltres.
L'emule és molt antic i va molt lent.

Amb els torrents, un es descarrega un fitxer de 1,2 Gb en menys de 2 hores.

I a casa podríem estar veient les pel·lícules en Català!!!!!! Tant jo com els meus fills. Que vivim fora de Catatalunya.
Però hauran d'aprendre català ? Dic jo ? Hauran d'aprendre català ?

És que em fa ràbia. De debò. Em fa molta ràbia. Que tinguem la tecnologia, i no la utilitzem.

Doncs Utilitzem els Torrents, i dependrà solament de nosaltres.
FEM CULTURA, NOIS, FEM CULTURA. i amb intel·ligència i saviesa.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#3

Entrada Autor: Petiso » dc. juny 25, 2014 10:18

Primer de tot, benvingut a aquesta la nostra comunitat!

En segon lloc, discrepo :-)

1- L'emule actualment ja no depèn de cap servidor. Pot funcionar perfectament sense servidor (red KAD).

2- No barregem al política, no hi te res a veure amb tot això!

3- Sobre que el torrent és més ràpid: doncs depen del número de fonts completes i de persones que s'ho baixin!
Per exemple, si proves de baixar-te un torrent d'una sèrie actual i el últim capítol ...... baixarà molt ràpid.
Ara bé, prova de baixar-te una peli de fa 10 anys per torrent ..... difícilment trobaràs parells, i serà impossible de baixar.

Doncs amb l'emule passa igual: si provés de baixar-te una sèrie/pel·lícula actual anirà ràpid! Potser no tant com el torrent, però t'asseguro que molt ràpid.
Exemple: jo ahir vaig penjar una pel·lícula: Supercanyeres en HD. El fitxer son 2.86 G, ja he pujat un total de 12 GB, i hi ha un total de 18 fonts completes.

Ara bé si provés de baixar-te una peli de fa 5 anys també te la podràs baixar, tinc un total de 2951 fitxers compartits!

4- La vida d'un fitxer a l'emule, sol ser MOLT més llarga que un fitxer per Torrent.

Per aquests motius (i alres), solem fer servir més l'emule que el Torrent.

PD: fa molt anys que fem aquesta "feina", i hem provat tots els sistemes: DD, pando (algú se'n recorda? havia de ser revolucionari), Torrent, emule, i molts altres. Molts han desaparegut ..... l'emule segueix aguantant!
Imatge Imatge


Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#4

Entrada Autor: Josep M. » dc. juny 25, 2014 17:08

Hola streik,
Si et cal alguna cosa especial, digues què és, i si ho tinc, li apujaria la prioritat...


magiblot
Entrades: 7
Membre des de: ds. set. 22, 2012 15:36
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#5

Entrada Autor: magiblot » dg. jul. 20, 2014 14:22

Bones.

Crec que no és la millor solució parlar tant enfurismat. Tens diferents maneres d'aconseguir accés als continguts que busques; una d'elles, per exemple, és preguntar directament pel seu nom i a veure si t'hi podem ajudar. Per l'altra banda, hi ha altres webs com AnimeLliure que sí que utilitzen descàrrega directa.

Sí, jo també estic d'acord en que eMule és molt lent i impràctic, però com bé ha explicat en Petiso és un programa de confiança ja que no necessita ni de servidors per a poder transmetre fitxers. Jo proposaria publicar els continguts alhora per DD i eMule, de manera que els fitxers es puguin descarregar ràpidament i després els usuaris els afegim a la carpeta de l'eMule; així, en cas que caiguin els servidors DD, el fitxer seguirà disponible a eMule, però amb moltes més fonts que si només s'hagués publicat per allà.
Tot i que també cal pensar en que no tots els usuaris tenen un bon ample de banda per poder-se molestar a penjar en servidors DD.


txemix
Entrades: 7
Membre des de: dj. març 15, 2012 19:40
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#6

Entrada Autor: txemix » dg. jul. 20, 2014 17:11

Com bé han dit abans, la velocitat de descàrrega depèn de les fonts, al final hi ha algú que està subministrant els bits, independentment del protocol. La gent té la percepció que el torrent és més ràpid perquè el seu funcionament propicia en compartir pocs fitxers (per tant donant molta velocitat a cadascun), i anar-los canviant al cap de poc. El torrents només s'aguanten quan tens un àmbit enorme (idioma anglès) per anar passant rellevant la font. L'emule fa el contrari, propicia compartir molts fitxers (carpetes que tinguem compartides) i per tant amb menys velocitat cadascun.

Dit això, a TotsRucs es distribueixen mkv i es baixen sorprenentment ràpid, com si fossin torrents, almenys quan es llancen (gràcies a qui correspongui!), per tant a mi em sembla que és una bona solució.


ringbcn
Entrades: 1
Membre des de: ds. ago. 23, 2014 9:05
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#7

Entrada Autor: ringbcn » ds. ago. 23, 2014 9:13

Hola, soc nou en aquet forum.
Felicitar al auto/autors per la iniciativa i animar-los a seguir.
Jo crec que posar els fitxers en TORRENT no costa res. Nomes cal compartir la mateixa carpeta on tenim els arxius emule a torrent i tenir els 2 engegats. No cal res mes.
No acabo d'entendre les reticencies d'algun dels ripejadors en compartir per Torrent.
Sort i gracies per compartir.
Llarga vida i prosperitat.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: UTILITZEM ELS TORRENTS CARAM

#8

Entrada Autor: Petiso » ds. ago. 23, 2014 14:11

En el p2p s'aplica el primer principi que la termodinàmica: - La energia no es crea ni es destrueix, es transforma.

Per tant, si tothom que compartim tot en emule ens passessim al torrent, la velocitat de descarrega seria LA MATEIXA, ni mes ni menys.
Si el torrent va mes ràpid que l'emule, es per que la gent comparteix menys coses.

Per això preferim l'emule :-)

PD: a més a l'emule es molt mes fàcil compartir les coses, pots tindre tot ordenat en carpetes, subcarpetes, etc. En torrent seria un conyàs.
Imatge Imatge

Respon