Entrevista als "Creadors" de TotsRucs

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Angelus
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 16:52
Status: Desconnectat

Entrevista als "Creadors" de TotsRucs

#1

Entrada Autor: Angelus » dt. maig 22, 2012 11:44

Hola,

Em dic Angel i soc un dels socis de una empresa de informatica orientada principalment a particulars. Quan vam crear la empresa amb el meu soci teniem molt clar que no nomes voliem "arreglar" ordinadors i cobrar, sino que voliem oferir mes coses a la comunitat.

Entre aquest proyectes "lliures", vam crear un blog de informática escrit sense paraules tecniques, mes haviat redactat per gent no informatica, i tenim que dir que de moment te bona acollida encara que ens falta millorar molt.

Dintre del blog em pensat en crear un apartat de entrevistes, pero no les entrevistes a "famosos", sino a la gent que realmente están cada día treballant de forma anónima per ayudar de alguna forma a la comunitat.

La primera entrevista voliem que fos alguna cosa representativa tant de Barcelona com de les nostres vides particulars, i per aixo em pensat en vosaltres.

TotsRucs es una gran web, i som seguidors seus desde fa anys, i ens seria una alegria poder publicar una petita entrevista a algun dels "caps" actuals o fundadors.

Us podeu posar en contacte amb nosaltres be per aquest magnific forum o al meu mail: angel@off-go.net

Salut, Angel
www.off-go.net
blog.off-go.net



Respon