[LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

[LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

#1

Entrada Autor: lizgon » dc. feb. 07, 2018 18:50

Hola a tots, m'agradaria que hi hagués una recopilació/base de dades de tota l'animació emesa en català, tal i com ja existeix una amb l'anime i que es va actualitzant periòdicament, per això fa un temps he començat una cosa semblant però dedicat a les sèries/pel·licules d'animació no japoneses emeses/doblades en català (tintin, tom i jerry, gat i gos, etcètera).

Sé que això és una feinada i l'enzo1988 i la resta que va posar el seu gra de sorra van fer un gran treball que tots agraïm tenir al nostre abast i tant accessible, si tots (alguns :roll: ) féssim el mateix amb l'altra animació en català que existeix, podríem aconseguir un altre llistat de referència per a tothom a qui li agradin els dibuixos animats en català, i així saber què hi ha i què no.

Deixo un parell d'enllaços on podeu trobar l'estat actual d'aquesta base de dades que he anat fent mica en mica i un altre enllaç amb un excel buit amb la mateixa estructura que la base de dades on tothom és benvingut per a que aporti el seu granet de sorra. La idea és que jo vaig afegint títols a la base de dades i tothom que vulgui afegir-ne un que no hi és encara ho faci a l'altre excel (editable per tothom), llavors periòdicament em miraré aquesta segona i tot el que hi hagi ho aniré afegint a la 1ª per anar completant-la, si la cosa no rutlla (com fins ara :cry: ) la base de dades l'aniré omplint jo solet de mica en mica al ritme que pugui/vulgui. Agrairia que qui vulgui aportar intenti fer-ho amb el màxim de documentació possible sobre aquell títol (dia, mes i any d'estrena, nom i any de producció, nom original i país, equip de doblatge, d'on s'ha tret tota aquesta informació,...) tal i com jo he intentat fer, soc conscient que en molts casos hi ha poca informació però si més no uns mínims al igual que jo me'ls he auto-imposat al afegir els títols.


Base de Dades que podeu consultar i comentar


Excel buit amb la mateixa estructura que podeu editar i omplir amb nous títols que falten a la Base de Dades original
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 07, 2018 22:48, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

#2

Entrada Autor: Adrià05 » dc. feb. 07, 2018 21:20

Gràcies!

Per cert, tant aquest post com el de Manca de doblatge haurien d’anar al subfòrum “En parlem”. Potser us ho mouran.

Ho dic perquè encara que posi “Altres”, és a la secció de compartir material.


Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

#3

Entrada Autor: lizgon » dc. feb. 07, 2018 22:52

Demano disculpes si m'he equivocat de subfòrum :? quan he mirat a "Altres" he vist que no tot eren [ed2k] o [MEGA] i ho he publicat, però si m'he confós ja me'l mouran a on toqui.

Avatar de l’usuari

XimoAierdi
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 20:12
Ubicació: Benidorm
Status: Desconnectat

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

#4

Entrada Autor: XimoAierdi » dt. maig 01, 2018 23:07

Bona proposta! Ànims!! :D :D


Autor del tema
lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: [LLISTAT] Base de dades de sèries i pel·lícules d'animació NO japoneses doblades al català

#5

Entrada Autor: lizgon » dg. set. 23, 2018 18:50

Gràcies pels ànims XinoAierdi :D els últims dies he estat posant força títols, alguns dels quals de Disney però encara falten. La bona és que ja hi ha 300 títols!!...de moment.

Al fòrum d'animelliure vaig actualitzant l'estat de l'excel amb el número que hi ha cada vegada que li afegeixo contingut.

per si us interessa deixo el link al tema d'animelliure (és el mateix que aquest, però és allà on vaig actualitzant l'estat): Avui mateix he estat buscant més títols de pel·lícules antigues però de moment no les afegiré, m'esperaré a tenir-ne més i a completar la info d'alguns títols que ja hi ha però que els hi falta alguna informació que no vaig afegir quan els vaig posar. :roll:

07/10/2018: després d'uns quants dies recopilant nous títols ara ja n'hi ha més de 350!! (376) :D
També he ampliat informació de títols que ja hi havia i corregit algunes dates que estaven malament i d'altres que eren imprecises, i encara en queden al llistat però moltes menys 8)


07/11/2018: Doncs un mes just des de la darrera actualització una nova, aquesta vegada s'ha quedat a 10 dels 500 :mrgreen: ja són 490 títols :!: , i no només això sinó que també he afegit un munt de tràilers en català (tots els que trobat al canal de Llengua catalana més els d'altres canals) a un bon grapat de films i he ampliat les fonts documentals d'altres i tinc més idees que vull fer més endavant, però això ja ho deixo per a la pròxima. També he comptat totes les sèries (156), films (331) i altres (3) que estan recopilats en aquests 490 títols, així no només creix el llistat en cada actualització (+ 114 títols) sinó que també s'amplia la informació ;-)
.
.
.
de moment 8)

Respon