[Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#31

Entrada Autor: dcop » dt. juny 11, 2013 16:56

Moltíssimes gràcies :!: :!: :!: No et disculpis :!: Ja fas prou feina :!: Amb això i Shin Chan, ja vas vas prou enfeinat :!:




Joan1
Entrades: 146
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 23:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#32

Entrada Autor: Joan1 » dg. juny 16, 2013 12:34

Baixant els ultims :D

Moltes gràcies shinnosuke i a tots x compartir 8)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#33

Entrada Autor: shinnosuke » dg. juny 30, 2013 15:19

Afegeixo els dos capitols de "La Meva"
Tot i els dies que fa que els hauria d'have publicat.
Falta pendent del capitol 10 i estarà el projecte al dia.
Demano disculpes per publicar tant tard !

Salut!


La Meva 1x08 Divulgació (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x08 Subtítols en Català NOU!!
La Meva 1x09 Cultura popular (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x09 Subtítols en Català NOU!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#34

Entrada Autor: shinnosuke » ds. jul. 13, 2013 0:49

Comunico que en breu publicaré els dos capítols últims emesos de La Meva.

També de pas dir-vos que els senyors de TV3 han congelat la emissió de La Meva que tornarà a aquesta mateixa tardor.

Salut!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#35

Entrada Autor: shinnosuke » ds. jul. 13, 2013 22:09

La Meva 1x10 Anònims (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x10 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Entrar a la vida íntima de persones desconegudes sense fer d'aquesta intromissió un espectacle, és una de les màximes d'una televisió pública com TV3.

La Meva 1x11 Cuines (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x11 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Aquesta setmana el Roger es posa el davantal i accepta el repte de passar pel Cuines... com a cuiner!


Afegeixo els dos capitols últims (de moment) que el documental torna a la tardor, segonts em van dir.

Salut!!!

Avatar de l’usuari

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#36

Entrada Autor: dcop » dg. jul. 14, 2013 9:22

Moltes gràcies, doncs :!: Esperarem fins el setembre.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#37

Entrada Autor: shinnosuke » dt. set. 10, 2013 18:33

AVÍS!
La Meva reprèn les seves emissions a partir de DIJOUS 12 de SETEMBRE ! a l'hora habitual, aproximadament a les 22:00 ( mai són puntuals posen que comença a les 21:50 i en realitat comença a les 22:00 )
Salut!!!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#38

Entrada Autor: shinnosuke » dg. set. 22, 2013 17:26

Afegeixo els dos capitols del mini documental dels 30 anys de TV3 "La Meva".
Demano disculpes pel súper retard per publicar els dos capítols però fins ara no m'ha sigut possible publicar-los, amb això queda totalment al dia el projecte de "La Meva".
Salut!


Els magazins són com "els programes dels programes" de la televisió, aquella mena de contenidors que ens acompanyen al llarg del dia. Un magazín es caracteritza per no tenir límits en els tipus de temes que tracta i es diferencien entre ells en el to, la personalitat dels seus conductors o la presència més o menys important de l'aspecte informatiu. En cert sentit, un magazín és com una mena de resum de totes les seccions d'un diari. Per recuperar la memòria dels magazins de TV3 i veure alhora com es fan els actuals, "La meva" s'ha acostat als dos magazins actuals de TV3, "Els matins" i "Divendres", per mirar d'oferir dos punts de vista sobre com es treballa i es viu el dia a dia en tots dos. L'acostament ha estat diferent en cada cas, i si a "Els matins" Roger de Gràcia s'ha convertit en un reporter que surt al carrer, a "Divendres" s'ha acostat a Xavi Coral per veure com viu la seva jornada laboral des que arriba a la televisió fins que acomiada "Divendres".
La Meva1x12 Magazins (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x12 Subtítols en Català NOU!!

Els TNs són uns dels programes que han ajudat més perquè TV3 sigui una televisió arrelada al territori. Des que va començar, amb un model innovador i diferent del que es feia servir a la televisió a Espanya, els TNs es van distingir pel rigor i la seriositat. Però quan de veritat es pot percebre el cos àgil d'uns serveis informatius és quan les notícies assalten de manera inopinada la redacció. Són els fets imprevisibles els que demostren el múscul del personal d'informatius. A l'estiu unes riuades van assolar els Pirineus, i els TNs van desplegar tota la seva capacitat operativa per cobrir des del lloc dels fets les conseqüències de les pluges torrencials que van caure en poques hores. Un equip de "La meva" va seguir la Raquel Sans, conductora del TN Vespre, per veure com es produeix un desplegament d'informatius que s'ha d'organitzar sobre la marxa. De manera paral·lela, un altre equip de "La meva" es va quedar a la redacció d'informatius per veure com es treballa sota pressió, com es coordina la feina de diversos departaments i com tot es resol en un TN Vespre en què Ramón Pellicer es va quedar al plató i Raquel Sants va donar la informació gairebé sota un paraigua al Pirineu.
La Meva1x13 TN (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x13 Subtítols en Català NOU!!

Actualitzat el post inicial!

Avatar de l’usuari

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#39

Entrada Autor: dcop » dl. set. 23, 2013 12:53

Moltíssimes gràcies :!: :!: :!: El dels Telenotícies em va semblar interessantíssim :!:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#40

Entrada Autor: shinnosuke » dt. oct. 15, 2013 0:54

Em breu quan pugui i hagi revisat tot, publicaré els dos capitols de LA MEVA que tinc pendent!
Demano disculpes pel retard!

Salut!

Avatar de l’usuari

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#41

Entrada Autor: dcop » dt. oct. 15, 2013 23:03

Vés al teu ritme. Moltes gràcies per avisar :!: :!: :!:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#42

Entrada Autor: shinnosuke » dg. nov. 17, 2013 1:40

Publico un parell de capitols de La Meva, aquest projecte l'he tingut bastant abandonat espero que en breu el pugui posar-lo al dia.

Com sempre dic, per quasevol errada que veieu aviseu-me!

Salut!


La Meva 1x14 Quan la tele fa cine (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x14 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
"La meva" es desplaça fins a un dels punts més recòndits del Mato Grosso per portar-vos fins a casa d'una de les produccions més ambicioses de TV3, "Descalç sobre la terra vermella", la lluita de Pere Casaldàliga per tornar la dignitat als camperols de Sao Felix do Araguaia. Aquest és un capítol en què repassarem títols que formen part de la memòria televisiva de molts: "Arnau", "Les veus del Pamano" i "La Mari".
La Meva 1x15 Corresponsals (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x15 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Els corresponsals són els ulls que la televisió situa mes enllà de les seves fronteres. Gràcies a aquesta visió des del territori, TV3 ha pogut construir una xarxa de corresponsalies que suposen un model de televisió nacional que permet veure amb ulls catalans les notícies del món. Però com viu, un corresponsal? Com s' informa? Com és el seu dia a dia, fora del seu país? Quines són les seves obligacions? Per esbrinar-ho, "La meva" ha desplaçat com a corresponsal volant Roger de Gràcia, que ha viatjat a Jerusalem per veure l'Albert Elfa, responsable que TV3 tingui notícies d'un dels racons centrals de la geopolítica mundial. Els ulls de Roger de Gràcia ens acostaran a la vida quotidiana d'un periodista que ha fet de viure lluny de Catalunya la seva feina.
La Meva 1x16 Concursos (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x16 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Qui recorda com es jugava una partida d'"El joc del segle"? Què fa un científic en un concurs de gran format? I quina feina hi fa, l'animador del públic?
Del "Filiprim" al "Tres pics i repicó", passant per l'"Amor a primera vista" o "El talp" o "La partida": en aquest capítol, el Roger de Gràcia ens obre la porta als concursos i ens ajuda a revisar el passat i el present d'un dels gèneres més emblemàtics de la nostra història. Per acabar de descobrir tots els secrets que amaguen els concursos de gran format, el Roger visita l'"Oh happy day" disposat a ensenyar-vos el procés de selecció dels cors, els nervis i les emocions de l'última aposta de l'entreteniment de TV3.

La Meva 1x17 Poliesportiu (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x17 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Ningú ho ha dit, però molts ho pensen: no només de futbol viu l'amant de l'esport. De fet, la pràctica esportiva que recull TV3, a la seva graella o bé a través d'Esport3, pretén oferir una mirada més panoràmica al món dels esports. És per això que en aquest capítol de "La meva" Roger de Gràcia assisteix a un partit de bàsquet i descobreix com treballen els càmeres, com de veloç ha de ser el narrador d'un esport tan ràpid com el bàsquet i com es fa per portar a casa de l'espectador els sons propis d'una pista. A més a més, Roger s'acosta al món de la Fórmula 1 per descobrir que es tracta d'un món molt controlat i pautat, on el professional ha de demanar permisos, fins i tot, per mirar. Són dos móns, el del bàsquet i el de la Fórmula 1, que permeten observar com TV3 demostra amb els fets que no només de futbol viu l'amant de l'esport.

Avatar de l’usuari

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#43

Entrada Autor: dcop » dg. nov. 17, 2013 11:28

Moltíssimes gràcies :!: :!: :!: Ja tenia ganes de més episodis :!: Molt bona feina. :D


Joan1
Entrades: 146
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 23:38
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#44

Entrada Autor: Joan1 » dt. nov. 19, 2013 19:41

Moltíssimes gràcies shinnosuke :D

Baixant el 9 i 10 i compartint :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] La Meva ( Especial 30è aniversari de TV3 )

#45

Entrada Autor: shinnosuke » dc. des. 25, 2013 18:42

Després d'una gran absència en aquest projecte el poso al dia, i gràcies al pare noel ens porta 4 capítols més de La meva.
GRÀCIES A LA COMPANYA NAROATNA PER CEDIR-ME ELS VÍDEOS QUE EM FALTAVEN SENSE LA SEVA AJUDA NO HAURIA POGUT MUNTAR ELS VIDEOS PER DESPISTE MEU DE NO PROGRAMAR O MALA PROGRAMACIÓ DEL PROGRAMA JA COMENÇAT.
Quasevol problema, aviseu-me!!

Salut!!
La Meva 1x21 Sèries d'humor (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x21 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
De "Les Teresines" a "Plats bruts", passant per "L'escurçó negre", "Els joves" o "Mr. Bean": en aquest capítol, "La meva" s'endinsa en els arxius de TV3 per repassar trenta anys de comèdies televisives.
I és que, des que va començar, TV3 ha apostat per emetre les sèries d'humor més transgressores, divertides i intel·ligents. Primer, important les millors comèdies que produïen els anglesos i que han estat la nostra escola per fer humor. I després, aprofitant el talent i l'experiència de les companyies de teatre còmic del país, que van desembarcar a la tele per crear algunes de les sèries de referència d'aquests trenta anys de televisió.
A banda de recordar alguns dels moments més divertits d'aquestes sèries, en Roger de Gràcia intentarà descobrir en què consisteixen els mecanismes d'aquest gènere televisiu, un dels més laboriosos i complicats d'escriure, i ens en descobrirà alguns dels secrets. Per aconseguir-ho, investigarà les interioritats de la creació de "Plats bruts" -la nostra primera "sitcom" amb majúscules-, entrevistarà dues de les protagonistes de "Jet lag" i rebrà la visita de les veïnes més recordades de "La meva": les Teresines.

La Meva 1x22 Polònia (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x22 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Analitzem amb el director, de "Polònia" Toni Soler, el programa que ha demostrat que es pot fer humor dels polítics, de la monarquia, de l'exèrcit, dels bancs...
La Meva 1x23 Resum (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x23 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
"La meva" ha entrat pràcticament a tots els racons de TV3, però n'hi ha un on no hem gosat posar els peus: casa teva. L'audiència. Els que ens mireu. Per això en aquest capítol-resum, el Roger de Gràcia ha pensat que era el moment de fer l'última: colar-se dins d'una casa d'una família que tingui el costum de mirar TV3. Per què la miren? Què els agrada? Què en canviarien? Hem repassat els 24 capítols de "La meva" amb la família Monjo Boldó de Barcelona.
La Meva 1x24 Marató (Especial 30 anys de TV3) NOU!!
La Meva 1x24 Subtítols en Català NOU!!
Sinòpsi
Com s'ho fan, els presentadors de la Marató, per resistir a 15 hores de programa en directe? Quina és la feina que fa un regidor? Què fan, tots els membres d'aquest equip de tele tan immens, durant les pauses de publicitat? I, sobretot, com viuen un dia tan ple d'emocions com aquest les persones que ofereixen el seu testimoni per una bona causa? En aquest capítol, el Roger de Gràcia fa la seva particular Marató, per ajudar-nos a entendre per què La Marató és un dels referents de la cadena, una marca que ha batut tots els rècords i un projecte solidari que ens demostra que TV3 és la tele de tots els catalans.

Respon