Per molts anys MetalHead !!!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Per molts anys MetalHead !!!

#1

Entrada Autor: naroatna » dv. des. 12, 2014 0:21

Imatge
Per mooolts anys MetalHead !!!!!!


Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14646
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#2

Entrada Autor: r5004 » dv. des. 12, 2014 10:26

Felicitats!!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#3

Entrada Autor: Petiso » dv. des. 12, 2014 13:14

Felicitats amor :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#4

Entrada Autor: lopere » ds. des. 13, 2014 11:12

Una altra gran paia del desembre :lol:

Felicitats de part del noi dels documentals!!!

Una cosa, Metalhead. A veure si canvies el teu avatar i treus aquell tio mal afaitat i poses una foto teva com aquesta:

http://datingpalace.org/Marinarory/private_photo

que publica la marinarory, aquella de Terrassa que les hi fot en francès i en anglès. :lol: i que busca un "Male, for a relationship, sex or dating" (mira les altres característiques que vol, allí mateix) jo no m'hi presento perquè no sóc slim ni between 25 - 35 years old. Jo sóc fat i 25+35+7 years young. :roll:

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#5

Entrada Autor: MetalHead » ds. des. 13, 2014 23:37

Moltes gràcies a tots!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petiso ha escrit:Felicitats amor :-p
Petiso, aquí davant de tothom no :oops: :oops:

:?:
lopere ha escrit: Una cosa, Metalhead. A veure si canvies el teu avatar i treus aquell tio mal afaitat i poses una foto teva com aquesta:

http://datingpalace.org/Marinarory/private_photo

que publica la marinarory, aquella de Terrassa que les hi fot en francès i en anglès. :lol: i que busca un "Male, for a relationship, sex or dating" (mira les altres característiques que vol, allí mateix) jo no m'hi presento perquè no sóc slim ni between 25 - 35 years old. Jo sóc fat i 25+35+7 years young. :roll:
Jo no soc un putot, lopere XDDDDDD
Espero que t'agradi el meu nou avatar. :mrgreen: :mrgreen:
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#6

Entrada Autor: lopere » dt. des. 16, 2014 11:06

MetalHead ha escrit:Jo no soc un putot, lopere XDDDDDD
No t'enfadis amb mi, :oops: que jo no volia dir això, ja saps que el dia que no faci conya em moriré :lol:

Per altra banda, tot això d'aquesta noia és molt estrany. a Terrassa hi ha més de 200.000 habitants. No n'hi ha cap que li pugui fer el pès? Per què acudeix a una web de compartició p2p per demanar parella? Es com si jo acudís a una web de trobar parella i demanés capítols del "Quèquicom" :lol: Si aquesta foto fos la seva (cosa que dubto) i tingués aquest parell de gandumbes, tindria cua de tios, encara que només fos per sexe. Si és de Terrassa, perquè no escriu en català? o almenys en castellà? i no ens vacil·la en francès i en anglès?

La teva definició de que és un putot, és perfecta, només li falta publicar la llista de preus dels seus serveis :mrgreen: O potser és tímida, :( insegura :( i inestable :( i es refugia darrere d'aquest escut que s'ha muntat. O simplement és una "réchauffe braguettes" o "flies heather" o "Schlitzen Erhitzer" o "riscalda cerniere" En tot cas, és patètic que gent de 21 anys hagi de recórrer a aquests sistemes per trobar parella. Això s'entendria més en el cas de persones de 40 cap amunt. Als 21 anys tothom fa tronar i ploure, i als 26... també :wink:
MetalHead ha escrit:Espero que t'agradi el meu nou avatar. :mrgreen: :mrgreen:
I tant que sí! M'agrada la teva elefanta maca i presumida. El meu elefant alegre i simpàtic ja té ganes de conèixer-la. :D

Petons quasi nadalencs :wink:
lopere

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Per molts anys MetalHead !!!

#7

Entrada Autor: MetalHead » dc. des. 24, 2014 2:01

lopere ha escrit:
MetalHead ha escrit:Jo no soc un putot, lopere XDDDDDD
No t'enfadis amb mi, :oops: que jo no volia dir això, ja saps que el dia que no faci conya em moriré :lol:
No m'enfado, jo també estava fent conya :)

Un putot... vull dir un petó :D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Respon