[ed2k] Quèquicom -022- Atapuerca i la evolució humana
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava, conradtgn, lopere
-
Autor del tema - Entrades: 146
- Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
- Ubicació: Sant Antoni (BCN)
- Status: Desconnectat
[ed2k] Quèquicom -022- Atapuerca i la evolució humana
Hola! Tinc una contribució pels Quèquicom. En Lopere ja m'ha coordinat amb la resta de ripejadors i en els propers dies aniré penjant elinks per alguns programes del Quèquicom que falten a la llista.
Quèquicom -022- Atapuerca i la evolució humana
TDTrip català per Fulipopo
L'arqueòleg Eudald Carbonell mostra en el programa les excavacions d'Atapuerca i explica com eren i com vivien els primers habitants humans de la península.
"Quèquicom" viatja fins a Atapuerca, Burgos, per retrocedir un milió d'anys en la història. En aquesta població hi ha el conjunt de jaciments prehistòrics més important d'Europa. Eudald Carbonell n'és un dels directors i forma part de l'equip que, amb les seves troballes, ha canviat el que se sabia de la història de la humanitat al continent europeu. Al plató, Toni Mestres, demostrarà com treballen els arqueòlegs per determinar com va morir un humà que va viure fa centenars de milers d'anys, examinant-ne els ossos fossilitzats. En aquesta ocasió, el presentador del programa tindrà a l'estudi l'arqueòleg Toni Palomo, que fabricarà una eina que talla sílex i farà foc com ho feien els homes d'Atapuerca.
Text de presentació procedent del Blog Quèquicom (http://blogs.tv3.cat/quequicom.php?itemid=32175)
Nota: el títol que ofereix TV3 no coincideix amb el que apareix en el programa en sí. En cas de conflicte, com aquest, sempre posaré el títol que dona el propi programa.
(TDTrip català per Fulipopo)(TotsRucs.cat).avi
TDTrip català per Fulipopo
L'arqueòleg Eudald Carbonell mostra en el programa les excavacions d'Atapuerca i explica com eren i com vivien els primers habitants humans de la península.
"Quèquicom" viatja fins a Atapuerca, Burgos, per retrocedir un milió d'anys en la història. En aquesta població hi ha el conjunt de jaciments prehistòrics més important d'Europa. Eudald Carbonell n'és un dels directors i forma part de l'equip que, amb les seves troballes, ha canviat el que se sabia de la història de la humanitat al continent europeu. Al plató, Toni Mestres, demostrarà com treballen els arqueòlegs per determinar com va morir un humà que va viure fa centenars de milers d'anys, examinant-ne els ossos fossilitzats. En aquesta ocasió, el presentador del programa tindrà a l'estudi l'arqueòleg Toni Palomo, que fabricarà una eina que talla sílex i farà foc com ho feien els homes d'Atapuerca.
Text de presentació procedent del Blog Quèquicom (http://blogs.tv3.cat/quequicom.php?itemid=32175)
Nota: el títol que ofereix TV3 no coincideix amb el que apareix en el programa en sí. En cas de conflicte, com aquest, sempre posaré el títol que dona el propi programa.
(TDTrip català per Fulipopo)(TotsRucs.cat).avi
Fulipopo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 09, 2011 5:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: [ed2k] Quèquicom -022- Atapuerca i la evolució humana
No estic rebent cap font d'aquest capítol. Ho podries revisar? 

“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.
We are Anonymous.
-
He revisat l'elink i tot sembla correcte. No crec que sigui un problema de "programació", sinó més aviat que no he pogut obrir gaire temps l'ordinador, últimament.
-
- Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola Fulipopo!
Primer de tot et volia donar les gràcies per les teves aportacions.
I doncs comentar una cosa que no sé si n'estàs al cas però és que si tanques eMule, pujar arxius costarà segur molt més. Sempre és interessant tenir eMule 24 hores obert, però sobretot si vols compartir/pujar arxius. Per descarregar naturalment també. De fet perquè eMule funcioni correctament lo millor és procurar no parar-lo mai, ni que per pujar i escampar arxius amb un mínim de fluïdesa diria que és totalment bàsic.
També és recomanable compartir/publicar arxius "nous" fins tenir la certesa de que s'hagin compartir els anteriors. (Com ara Jimmy Doherty al jardí de Darwin pel que veig, els estic baixant, diria que encara ningú els ha completat) Llavors contra més arxius mig penjats, més costarà baixar-los tots plegats.
Tenim un fil on hi ha uns quants Consells de com compartir a l'emule per a uploadejadors
I bé baixant amb ànims d'ajudar a compartir al màxim. Repeteixo moltíssimes gràcies !!
Fins aviat!
Primer de tot et volia donar les gràcies per les teves aportacions.

I doncs comentar una cosa que no sé si n'estàs al cas però és que si tanques eMule, pujar arxius costarà segur molt més. Sempre és interessant tenir eMule 24 hores obert, però sobretot si vols compartir/pujar arxius. Per descarregar naturalment també. De fet perquè eMule funcioni correctament lo millor és procurar no parar-lo mai, ni que per pujar i escampar arxius amb un mínim de fluïdesa diria que és totalment bàsic.
També és recomanable compartir/publicar arxius "nous" fins tenir la certesa de que s'hagin compartir els anteriors. (Com ara Jimmy Doherty al jardí de Darwin pel que veig, els estic baixant, diria que encara ningú els ha completat) Llavors contra més arxius mig penjats, més costarà baixar-los tots plegats.
Tenim un fil on hi ha uns quants Consells de com compartir a l'emule per a uploadejadors
I bé baixant amb ànims d'ajudar a compartir al màxim. Repeteixo moltíssimes gràcies !!

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola Fulipopo,
T'he enviat un Missatge Privat. Que el pots llegir?
Gràcies
lopere

T'he enviat un Missatge Privat. Que el pots llegir?

Gràcies
lopere
-
Perdoneu per no haver donat senyals de vida. Estic una mica enfeinat últimament i no puc estar pel tema. Per circumstàncies alienes a la meva voluntat, no puc deixar l'ordinador obert indefinidament. El que sí que us puc garantir és que cada cop que obro l'ordinador, obro també l'eMule. Ho sento molt, no puc fer res més. El que sí faré és seguir el consell de la Naroatna, i no posaré més Quèquicom per compartir. Tinc un parell de programes més preparats, però m'esperaré a que algún tingui tota la font dels altres fitxers. Potser també retiraré la prioritat de "release" als més recents, i donaré prioritat als antics. Només tinc un dubte, però és un dubte MOLT GRAN: com puc saber que algú ja té complert alguns dels nous arxius???
Fins aviat.
Fins aviat.
-
Hola de nou!Fulipopo ha escrit:Perdoneu per no haver donat senyals de vida. Estic una mica enfeinat últimament i no puc estar pel tema. Per circumstàncies alienes a la meva voluntat, no puc deixar l'ordinador obert indefinidament. El que sí que us puc garantir és que cada cop que obro l'ordinador, obro també l'eMule. Ho sento molt, no puc fer res més. El que sí faré és seguir el consell de la Naroatna, i no posaré més Quèquicom per compartir. Tinc un parell de programes més preparats, però m'esperaré a que algún tingui tota la font dels altres fitxers. Potser també retiraré la prioritat de "release" als més recents, i donaré prioritat als antics. Només tinc un dubte, però és un dubte MOLT GRAN: com puc saber que algú ja té complert alguns dels nous arxius???
Fins aviat.

Doncs hi ha alguns "sistemes" orientatius que en el post dels consells estan explicats. El mètode més eficaç però seria que qui s'ho descarregui ho indiqui, però fer això sembla no està gaire "de moda" així que la majoria de gent no ho fa, només uns quants, pocs i bons, no vol dir que la resta igualment no ho agraeixi, senzillament no ho diu. En tot cas com que intento baixar el que publiques a mida que completi em comprometo a dir-t'ho en el post corresponent a cada publicació.
Alhora doncs sé que t'han ofert una ajuda extra i t'encoratjo a que per poc que puguis l'acceptis. T'acabo d'enviar enviar un missatge privat/MP per acabar-me d'explicar una mica més sobre aquesta qüestió.
I per qualsevol cosa que et pugui ajudar doncs a disposar i moltes gràcies per la teva confiança.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
En baixant al 66,5% !
Fins aviat!
Fins aviat!

Moltes gràcies!