programes de esports3 per a les illes
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 3
- Membre des de: ds. nov. 12, 2011 13:37
- Status: Desconnectat
programes de esports3 per a les illes
Hola, vos escric des de les Illes on els nostres dirigents fatxes ens veten la recepció del canal esports3 i dels continguts íntegres de tv3. Després de quasi 30 anys de gaudir de la televisió catalana, en ple segle XXI, en l´era digital on la globalització ens permet accedir a mitjans àudiovisuals de tot el món, a nosaltres els illencs ens és impossible accedir als canals en català en una situació de normalitat. Vos deman per això, que pengeu a la vostra web els enllaços de tots els programes, sobretot, esportius perquè els poguem veure sense entrebancs. Volem veure, hat trick, l´efectivament, partits de bàsquet del Barça i per suposat tots els programes relacionats amb el Barça. Per aquest, diumenge hi ha programats dos especials a esports3 que ens fa molta il.lusió veure: La masia i Messi 200. Per favor, penjau-los a la web!!!. Visca Països catalans lliures!!!
Re: programes de esports3 per a les illes
A balears també i ha censura televisiva ? ostres tu...pensaba que nomes era al "Regne de Valencia".......
Aqui ja tens publicat el de La Masia : [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=10121[/url]

Aqui ja tens publicat el de La Masia : [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=10121[/url]

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
El efectivament pots veure-ho en TV3alacarta, però no així el Hat Trick... A mi també m'agradaria poder-me baixar els programes del Barça. Sóc culer però viu fora de Catalunya i tampoc puc veure esports3.

Hei oharuluxor!!
Un motiu més "d'indignació".
Els partits del Barça, en obert, Canal+, Canal+ Liga o Gol TV ... i si ho pots veure a casa, el volum a zero i amb el transistorets aquells del "retard", a sentir la Transmisió den Puyal
Però amb això de només poder veure el canal internaciolnal de TV3 ens perdem una quantitat de programes de qualitat (sort que encara no han posat ma al 33)
I amb les ràdios. Ja fa temps que només podem sentir Catalunya Radio i Catalunya Música (veurem quan dura)
I ara amb en Joserra Bauzá que castellitzarà (o valencienitzarà) IB3 veurem que passa. No em puc imaginar fins a on poden arribar aquesta gent.
Per no parlar del tancament promès electoralment de [M]
Divendres de la setmana passada ja van emetre una pel·lícula únicament en castellà (el dual erà en anglès) El començament de que hi haurà "programas en castellano, POR SUPUESTO" com va afirmar. Clar, com que segons ell "el castellano és nuestro idioma i el catalàn una lengua cooficial" ... Venen mal donades!
Un motiu més "d'indignació".
Els partits del Barça, en obert, Canal+, Canal+ Liga o Gol TV ... i si ho pots veure a casa, el volum a zero i amb el transistorets aquells del "retard", a sentir la Transmisió den Puyal

Però amb això de només poder veure el canal internaciolnal de TV3 ens perdem una quantitat de programes de qualitat (sort que encara no han posat ma al 33)
I amb les ràdios. Ja fa temps que només podem sentir Catalunya Radio i Catalunya Música (veurem quan dura)
I ara amb en Joserra Bauzá que castellitzarà (o valencienitzarà) IB3 veurem que passa. No em puc imaginar fins a on poden arribar aquesta gent.
Per no parlar del tancament promès electoralment de [M]
Divendres de la setmana passada ja van emetre una pel·lícula únicament en castellà (el dual erà en anglès) El començament de que hi haurà "programas en castellano, POR SUPUESTO" com va afirmar. Clar, com que segons ell "el castellano és nuestro idioma i el catalàn una lengua cooficial" ... Venen mal donades!

Jordana l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 14, 2011 11:46, en total s’ha editat 1 vegada.

Dons... ara pots escoltar l'àudio de catalunya ràdio als partits del Barça al gol tv, i l'audio d'una ràdio en valencià als partits del país valencià. del Mallorca, encara no ho sé.. Jo ja estic acostumat a utilitzar la ràdio d'internet quan veig el barça, tot i que cal tenir diversos dispositius per poder fer-ho.
El Zona Zaping, per exemple, no surt al TV3 internacional, encara sort que puc baixar-lo d'aquí, pel que estic molt agraït
.
una pel·lícula únicament en castellà? de debò? no m'ho puc creure. Tens raó, que serà el següent que faran?
El Zona Zaping, per exemple, no surt al TV3 internacional, encara sort que puc baixar-lo d'aquí, pel que estic molt agraït

una pel·lícula únicament en castellà? de debò? no m'ho puc creure. Tens raó, que serà el següent que faran?

-
Gràcies nlovela per facilitar-me l´enllaç del programa sobre la Masia. Ara esper ansiós el den Messi.
Per sentir els partits del barça he de posar tot el meu enginy pq sigui en català. Tenc un ipod amb radio amb pausa per evitar el retard de la imatge, però no és exacte i no hi ha manera de veure un partit sincronitzat amb la transmissió den puyal. Se us ocorre alguna idea?
És un plaer trobar acudir en aquesta web lliure de censures vers el català. Gràcies....
Per sentir els partits del barça he de posar tot el meu enginy pq sigui en català. Tenc un ipod amb radio amb pausa per evitar el retard de la imatge, però no és exacte i no hi ha manera de veure un partit sincronitzat amb la transmissió den puyal. Se us ocorre alguna idea?
És un plaer trobar acudir en aquesta web lliure de censures vers el català. Gràcies....
-
nlovela, l´enllaç facilitat no correspon al programa sobre la masia de diumenge 13 de novembre sinó a la seva inauguració.
Doncs ja està "oficialitzat". Han reincidit.LuckyWolf ha escrit:Dons... ara pots escoltar l'àudio de catalunya ràdio als partits del Barça al gol tv, i l'audio d'una ràdio en valencià als partits del país valencià. del Mallorca, encara no ho sé.. Jo ja estic acostumat a utilitzar la ràdio d'internet quan veig el barça, tot i que cal tenir diversos dispositius per poder fer-ho.
El Zona Zaping, per exemple, no surt al TV3 internacional, encara sort que puc baixar-lo d'aquí, pel que estic molt agraït.
Un dels pocs avenços del 2003 ençà, ja l'han tirat per la borda

Algu pot pujar el video de messi 200? tinc ganes de veure'l
-
- Entrades: 251
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
- Ubicació: Mollerussa
- Contacta:
Aqui el tens http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=10528flamex ha escrit:Algu pot pujar el video de messi 200? tinc ganes de veure'l