Quina hora és¿ (What time is it¿)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi (560 megues)
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
Si vols, demana-ho al subfòrum del Servei Tècnic, i t'ajudarem a configurar l'emule perquè et funcioni bé.Javi ha escrit:Gracies de totes formes, ja veure com ho puc ressoldre, suposo que li demanare a algun company al que si que li funcioni e-mule.
Una llastima, jo el vaig veure un o dos, però no els vaig poder gravarJavi ha escrit:Aprofitant l avinentesa, m agradaria preguntar sobre una cadena de documentals que van emetre al canal 33, es titulaba "el que sabien els antics", i especialment em va atreure el capitol que es referia a l Antiga Grecia (crec que sembla evident que el meu teclat funciona incorrectament, sense permetre m cap accent, ni dieresi, ni apostrof), on presentava tecniques alternatives de curacio mitjancant el teatre. Realitzo actualment un treball que es veuria perfectament complementat amb la informacio d aquest documental. M ha sigut impossible seguir-ne cap referencia, que coneixes d algu, aixi com vos tambe, que em pugui ajudar??