[ed2-SR] Els cartògrafs [2/3] NOU: 1 i 2
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
[ed2-SR] Els cartògrafs [2/3] NOU: 1 i 2
Sinopsis: 'Els cartògrafs' és una sèrie de tres episodis que recull la història i els avenços en cartografia.
Un mapa és més que una representació geogràfica d'una zona: és una imatge que reflecteix la política, la religió i la cultura d'una societat. Cada episodi inclou reconstruccions històriques, localitzacions precises i entrevistes a experts en el tema.
Dades tècniques
Vídeo: DVBrip, 672x512, 25fps, xvid, 1296kbps.
Àudio: DVBrip, 96kbps, 48kHz, mp3, mono.
Durada: 50 minuts.
Mida: 535 Megues.
Elinks
Els Cartògrafs -01- Els mapes del Dia D (The map makers) (DVBrip català-english per Messi20)(TotsRucs.cat).avi
Els Cartògrafs -02- Segon capítol (The map makers) (DVBrip català-english per Messi20)(TotsRucs.cat).avi
Un mapa és més que una representació geogràfica d'una zona: és una imatge que reflecteix la política, la religió i la cultura d'una societat. Cada episodi inclou reconstruccions històriques, localitzacions precises i entrevistes a experts en el tema.
Dades tècniques
Vídeo: DVBrip, 672x512, 25fps, xvid, 1296kbps.
Àudio: DVBrip, 96kbps, 48kHz, mp3, mono.
Durada: 50 minuts.
Mida: 535 Megues.
Elinks
Els Cartògrafs -01- Els mapes del Dia D (The map makers) (DVBrip català-english per Messi20)(TotsRucs.cat).avi
Els Cartògrafs -02- Segon capítol (The map makers) (DVBrip català-english per Messi20)(TotsRucs.cat).avi

-
- Entrades: 723
- Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
- Ubicació: Mataró
- Status: Desconnectat
Re: [ed2-SR] Els cartògrafs [2/3] NOU: 1 i 2
Té bona pinta...baixant....

Little man comes when everything goes
Molt interessant, moltes gràcies!
Hi ha tercera part??
Salut!
Hi ha tercera part??
Salut!
Sí, hi ha un tercer capítol, però se'm va escapar....
i estava esperant aveure si el tornaven a reametre, i de moment encara no las emès.
PD: Quan l'emetin jo el grabaré, tranquil
a10!

PD: Quan l'emetin jo el grabaré, tranquil
a10!

Messi20 l'ordre i la numeració dels arxius és incorrecte, la bona és aquesta:
01 El Mapa de Waldseemüller de 1507
02 L'atles de Mercator
03 Els mapes del dia D
Imagino que el que falta és el primer... per cert que no trobo fonts del segon segons la teva numeració...
Salut i moltes gràcies, ja aniré mirant...
01 El Mapa de Waldseemüller de 1507
02 L'atles de Mercator
03 Els mapes del dia D
Imagino que el que falta és el primer... per cert que no trobo fonts del segon segons la teva numeració...
Salut i moltes gràcies, ja aniré mirant...
Jo també em vaig fixar amb la numeració... una pena que no tinguem el que falta, aviam si el reemeten.
Plok, alguna font sí que hauries de veure del segon capítol... almenys a mi, i suposo que en messi20 i en lambolico també...
Plok, alguna font sí que hauries de veure del segon capítol... almenys a mi, i suposo que en messi20 i en lambolico també...
Doncs ho sento, no haver-ho posat bé, no vaig trobar cap informació més. Jo ho deixaria així i quan emetin el tercer capítol el ficaré com -03- i llestos tampoc té molta importància al ser només de 3 capítols. De totes maneres moltes gràcies per avisa.
Ah i una altre cosa si que haurieu de trobar fonts, almenys ami i al SR!
a10!
Ah i una altre cosa si que haurieu de trobar fonts, almenys ami i al SR!
a10!

Si! Ja en trova dues! No se on diantre buscava abans...
Thxs!
Thxs!