[ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

[ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#1

Entrada Autor: Messi20 » dl. jul. 21, 2008 13:20

Dades tècniques
Vídeo: DVBrip, 640x468, 25fps, xvid, 1124kbps.
Àudio: DVBrip, 96kbps, 48kHz, mp3, mono.
Durada: 48minuts.
Mida: 456Megues.

Sinopsis: "La ment humana", una sèrie produïda i realitzada per la BBC amb el títol "The human mind", que, en tres capítols i al llarg de tres divendres consecutius, ofereix elements de reflexió per treure profit dels nostres coneixements i les nostres experiències. El treball parteix del principi científic que la ment és encara una incògnita per a la ciència, ja que ocupa la part del cos més desconeguda. Cada vegada es fan més progressos en el coneixement de la ment humana, però mentre la ment intenta comprendre's a ella mateixa sembla cada vegada més clar que mai arribarem a saber fins on és capaç d'arribar.

Elinks
La ment humana - Aprèn (The human mind and know to make the most it)
Aquest primer capítol ens parla del que passa a la ment quan aprenem, recorden o tenim idees. Explica què podem fer per millorar la habilitat d'adquirir i manipular els coneixements, com podem incrementar el potencial de la ment i millorar la memòria.

La ment humana - La personalitat The human mind and know to make the most it)
El professor Winston examina com la ment humana conforma la personalitat i com aquesta es desenvolupa al llarg de la vida i com és possible canviar la personalitat i el comportament.

La ment humana - Fent amics (The human mind and know to make the most it)
En aquest tercer capítol, el professor Winston explora la manera com treballa el cervell: com els mecanismes de reconeixement afecten les nostres relacions personals, com fem amics, com avaluem les reaccions facials i com triem en qui confiar. Cada vegada es fan més progressos en el coneixement de la ment humana, però mentre la ment intenta comprendre's a ella mateixa, sembla clar que mai arribarem a saber fins on és capaç d'arribar.
Messi20 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 05, 2009 10:01, en total s’ha editat 2 vegades.


Imatge

Avatar de l’usuari

lauriqui
Entrades: 909
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip NOUS:1 i 2

#2

Entrada Autor: lauriqui » dv. jul. 25, 2008 19:56

Compartint
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#3

Entrada Autor: Messi20 » dv. juny 05, 2009 10:01

Afegit la personalitat, i minisèrie COMPLETA!!!!

a10!
Imatge


Dashk
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 11, 2009 17:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#4

Entrada Autor: Dashk » dj. juny 11, 2009 18:19

Hola bona tarda, m'he posat a baixar els capítols de la ment humana i... bé, si algú pot posar el seu granet de sorra per ajudar-me jo li agraïré molt :D

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#5

Entrada Autor: Messi20 » dj. juny 11, 2009 21:16

Bones, Dashk! De moment he ficat en llançament el capítol "Aprèn". Siusplau, atura els altres dos capítols, per tal de no repartir fonts.

Ah, i millor que hem diguis el teu nick al emule, així ficaré com amic.

a10!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#6

Entrada Autor: Messi20 » dl. juny 15, 2009 11:54

Dashk, com ho portem??? :roll:

a10!
Imatge

Avatar de l’usuari

Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#7

Entrada Autor: Lambolico » dl. juny 15, 2009 12:09

He vist el primer capítol i és molt interessant. Baixant el 3ª i compartint-los tots :)
Little man comes when everything goes

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#8

Entrada Autor: Laithenea » dl. juny 15, 2009 12:26

Dashk ha escrit:Hola bona tarda, m'he posat a baixar els capítols de la ment humana i... bé, si algú pot posar el seu granet de sorra per ajudar-me jo li agraïré molt :D
Messi20 ha escrit:Dashk, com ho portem??? :roll:

a10!
Jo me'ls he baixat tots tres sense problemes aquesta setmana passada i veig que hi ha força fonts... potser és més problema de com té configurat ell l'emule? :?

Per cert, molt interessants els resportatges. Gràcies messi per pujar-los :wink:


Dashk
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 11, 2009 17:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#9

Entrada Autor: Dashk » dt. juny 16, 2009 14:11

Doncs cagum tot, tinc problemes amb els ports de l'emule, tan aviat mels reconeix com no, ara mateix tinc les fletxes verdes després d'una setmana sense sort i nar provant martingales amb el router... veurem si aguanta...

Aixi doncs què faig? quins paro i quins deixo en marxa? El de la personalitat mha baixat 9 megues, mentre que els altres dos els tinc a 0, deixo aquest a baixar?

Perdoneu per contestar tan tard per cert...


Dashk
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 11, 2009 17:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#10

Entrada Autor: Dashk » dt. juny 16, 2009 14:13

Ah, el meu nick a l'emule també és Dashk!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#11

Entrada Autor: Messi20 » dt. juny 16, 2009 14:23

Dashk, ja te ficat com amic, ara hauria de anar més ràpid, però encara així, sinó tens ben configurat l'emule, et nirá molt lent. Sí, deix els altres pausats i un descarregant.

a10!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#12

Entrada Autor: Messi20 » dt. juny 16, 2009 14:27

De totes maneres, al SR només vec el capítol de La Personalitat, quan acabi de pujar el que estic pujant pujaré els altres dos, aveure si així et va més ràpid.

Fes una fica a descarregar el capítol La personalitat i els altres dos els pauses :wink:

a10!
Imatge


Dashk
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 11, 2009 17:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#13

Entrada Autor: Dashk » dt. juny 16, 2009 17:55

Com vosté mani Sr. Messi!! Ara mateix ja s'està descarregant el de la personalitat i els altres dos els he parat enlloc de pausat, que suposo que no deu haber-hi cap mena de diferencia no?

Per altra banda, a tots els que trobin interessant aquesta "minisèrie" de La ment humana, els hi recomano baixar-se "Enxampats" (Exposed) curiosament també fet per la BBC i analitza la manera general de pensar de les persones d'una manera fàcil i entretinguda. La llàstima és que també han fet pocs programes, en aquest cas només 3.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#14

Entrada Autor: Messi20 » dt. juny 16, 2009 20:45

Dashk ha escrit:Com vosté mani Sr. Messi!! Ara mateix ja s'està descarregant el de la personalitat i els altres dos els he parat enlloc de pausat, que suposo que no deu haber-hi cap mena de diferencia no?
Doncs si que hi ha diferència 8) Si pares la descàrrega totes les fonts les "perd" si pauses les fonts continuen estan.. (nosé si m'explico bé..)

a10!
Imatge


Dashk
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 11, 2009 17:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!

#15

Entrada Autor: Dashk » dc. juny 17, 2009 14:32

:$ Com es nota que sóc novato eh? :P Pausats estan doncs!

Com que ara no tornaré a estar davant el pc fins demà, deixo a baixar el capitol de la personalitat (aquesta tarda hauria d'estar ja tot baixat) i també deixo a baixar al mateix moment el "d'Apren" per aixi aprofitar el temps... O sigui que si algú em pot ajudar a baixar-lo més ràpidament....

Apa, merci per tot! ens anem escrivent per aqui...

Respon