[ed2k] Km33 -TEMPORADA 2- [06/06] + Extra [1/1] | COMPLETA!!

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

[ed2k] Km33 -TEMPORADA 2- [06/06] + Extra [1/1] | COMPLETA!!

#1

Entrada Autor: Oliana » dl. juny 09, 2008 10:49

Km33 -Temporada 2-

Imatge
Més info: Web del programa

Temporada 2
Número de capítols: 6 (+1 extra)
Durada: 30 minuts/capítol


Cada episodi de trenta minuts ens mostra un viatger diferent i quina és la motivació que el porta a trepitjar un racó de món. Coneixerem un músic atret pel ritme i les platges del Brasil, una actriu estressada que se'n va a l'Índia a fer ioga, una cooperant que volta per Guatemala després de treballar en una ONG.

"km33" mostra diferents maneres de viatjar: des de moure's en bicicleta fins a llogar cotxe amb xofer, de dormir en una hamaca a llogar un apartament en comptes d'anar a un hotel. Viatgers, però, que sempre busquen el contacte amb la població autòctona i viure el país des de dins.

Cada ruta és una història en què les dades es barregen amb pinzellades d'humor i fins i tot algunes situacions surrealistes. Els 6 nous capítols inclouen també petits reportatges informatius: consells necessaris a l'hora de preparar un viatge, vacunar-se, evitar monsons o èpoques de pluges, aconseguir visats i curiositats dels països que visitem i del món en general.

"km33" està realitzat en bona part per l'equip de programes com "Afectes sonors" o "3r 3a". Per tant, el treball d'imatge i muntatge dóna com a resultat un producte personal i estèticament contemporani.


Dades tècniques dels elinks:
Font origen: TDT (Canal 33)
Tamany: Uns 420 Mb/capítol
Códec video: XviD 1.1.3 (1100kbps) Qf: 0.156
Resolució: 704 x 384 px (aspect ratio 16:9)
Àudio català: 128 ABR, 48000Hz, joint estèreo.

E-links:
Km33 2x00 (extra) - Resum primera temporada
El programa de viatges "KM33" estrena la seva segona temporada. La sèrie torna a la programació amb un resum de la temporada anterior, i a partir de la setmana següent ofereix 6 nous destins per visitar arreu del món, un periple que comença a Mèxic i que inclou visites al Camerun, el Japó, la Polinèsia, el Canadà i Malàisia.

Km33 2x01 - Mèxic entre amics
En Marc viatja per Mèxic amb l'ajuda dels seus amics. Gràcies a ells descobreix la cara més "freak" del DF. Visita els poblets màgics del Michoacán i alguns paradisos verges de la costa del Pacífic. En Marc viatja per Mèxic amb l'ajuda dels seus amics. Gràcies a ells descobreix la cara més "freak" del DF. Visita els poblets màgics del Michoacán i alguns paradisos verges de la costa del Pacífic. Acaba integrant-se en l'emocionant dia a dia de Guadalajara. I a més a més: MÈXIC PER A TOTS ELS GUSTOS: Detalls d'un destí variat i exòtic. CULTES MEXICANS: Llocs espirituals, experiències místiques, sants i celebracions. NOVES MANERES DE VIATJAR: Els teus viatges poden ser més econòmics. Allotjar-se i moure's per 0 euros.

Km33 2x02 - Camerun, cuiners sense fronteres
En Flip busca pel Camerun els llocs on es van conèixer els seus pares. Marxa amb el Paco, un amic que també és cuiner. Descobreixen mercats, menjars exòtics i receptes. Recorren la selva i la sabana, i acaben remullant-se a la platja. I a més a més: El Camerun en dades, informacions útils per planificar un viatge; Allotjaments de religiosos, llocs econòmics on només s'hi dorm o també viure-hi experiències; moure's per l'Àfrica Occidental, els vols d'avió com a alternativa a les carreteres precàries i les llargues distàncies

Km33 2x03 - Els souvenirs fantàstics del Japó
En Juanra i la Zaide se'n van al Japó a comprar souvenirs originals per al seu basar. Els fascina el Tòquio més avantguardista i extravagant. Fan un onsen a la muntanya i es troben una geisha en els temples de Kyoto. El viatge s'acaba en un lloc "kitsch:" Parque España. I a més a més: Coordenades japoneses, dades bàsiques i consells útils per anar al país del sol naixent; allotjaments atípics, llocs econòmics i alhora estranys per convertir el dormir en una experiència única; més enllà del Sushi, gastronomia japonesa per a tots els gustos.

Km33 2x04 - Polinèsia, la meva terra és el mar
El Santi i la Míriam són dos mariners que viatgen a la Polinèsia. Descobreixen illes paradisíaques, postes de sol inoblidables i una cultura que viu del mar. Segueixen una competició de piragües, lloguen un catamarà i es banyen entre taurons. I a més a més: -Polinèsia francesa: Números i coordinades per situar la Polinèsia al món. -Destins de somni: Opcions a l'abast de tothom per visitar illes paradisíaques.
-On el vent et porti: Navegar pel món amb velers, canoes i embarcacions tradicionals.


Km33 2x05 - Malàisia, per definició exòtica
La Carla i l'Albert fa 5 anys que no poden fer vacances junts. Ara que per fi coincideixen, faran una ruta pel sud-est asiàtic. La Carla i l'Albert fa 5 anys que no poden fer vacances junts. Ara que per fi coincideixen, faran una ruta pel sud-est asiàtic. El viatge comença a Malàisia, un país on descobriran Borneo, un paradís amagat i desconegut, desconnectaran del tot en platges paradisíaques i faran un trekking nocturn per una de les selves més fascinants del planeta. I, a més a més: MALÀSIA, INFORMACIÓ GENERAL: Dades bàsiques, informació pràctica i curiositats. LA SALUT DEL VIATGER: Consells per vacunar-se i evitar malalties durant el viatge. SUD-EST ASIÀTIC: Una zona que guanya adeptes pel seu exotisme i varietat

Km33 2x06 - Uapskushish, el petit núvol blanc
La Rosa i la Maite se'n van al Quebec seduïdes per la seva impressionant natura. Totes dues comparteixen la passió de muntar a cavall. Veuran balenes i aniran en canoa amb els indis autòctons. Visitaran la cosmopolita Mont-real i la històrica ciutat de Quebec. I, a més a més: EL QUEBEC DINS EL CANADÀ: Per conèixer la singularitat de la zona i planificar un viatge. ESPORTS D'AVENTURA: Una altra manera de gaudir de la neu i de la natura. LES PRIMERES NACIONS: Història i situació dels primers pobladors del Quebec.
Oliana l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 11, 2008 9:10, en total s’ha editat 7 vegades.




Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 T2 [01/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x01

#2

Entrada Autor: Oliana » dt. juny 17, 2008 11:02

Afegit el nou: Mèxic entre amics.


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 T2 [02/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x02

#3

Entrada Autor: Oliana » dl. juny 23, 2008 11:36

Afegit el nou:
2x02 Camerun: cuiners sense fronteres

Salut!


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 T2 [03/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x03

#4

Entrada Autor: Oliana » dj. jul. 03, 2008 20:08

Afegit el 2x03.

Salut!


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 T2 [03/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x03

#5

Entrada Autor: axis » dj. jul. 03, 2008 21:57

tots baixats i compartint


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 -TEMPORADA 2- [04/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x04

#6

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 07, 2008 9:58

Afegit el millor, per mi, dels que han fet fins ara... amb música del Jack Johnson inclosa!!!

2x04 La Polinèsia

Salut.
Oliana


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 -TEMPORADA 2- [05/06] + Extra [1/1] | Nou: 2x05

#7

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 14, 2008 7:22

Afegit el 2x05!!!

Oliana :wink:


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Km33 -TEMPORADA 2- [06/06] + Extra [1/1] | COMPLETA!!

#8

Entrada Autor: Oliana » dl. jul. 21, 2008 20:35

Afegit l'últim de la temporada, el 2x06.
La setmana vinent comencen amb la reemissió de la primera temporada, i és possible que s'emeti aviat un resum d'aquesta segona temporada.

A gaudir-los i compartiu-los mooolt de temps.

Oliana :wink:

Respon