[ed2k] Tarasca - Doble joc (7de7) (DVBrip) (COMPLET!!!)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: Petiso » dt. abr. 03, 2007 11:10

Ups, no se com s'ha tret la prioritat de "relase", ja hi torna a ser.

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Bracima
Entrades: 34
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 13:11
Ubicació: Al "Incoming"
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Bracima » dt. abr. 03, 2007 21:28

Llest, gràcies Petiso.
El deixo una setmaneta en prioritat "Molt alta" :wink:
Imatge


Ruck
Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 01, 2007 16:39
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: Ruck » dl. oct. 01, 2007 16:52

Hola a tots/totes!

He descobert aquest fòrum perquè estic buscant informació de investigadors i agents per fer un treball d'una assignatura de Documentalisme. Vaig descobrir la sèrie del 33 massa tard, però, per sort, veig que aquí la heu guardat.

Ara mateix m'estic baixant tota la sèrie (els 7 capítols), però segurament no baixarà ràpid i potser algun arxiu no es completarà. Tinc entès que l'eMule funciona de tal manera que si tens els arxius en una carpeta concreta (em sembla que la mateixa on es descarreguen els coses, però segur que es deu poder canviar, però bé, això és igual) els estàs compartint amb tota la gent que se'ls descarrega, per tant, com més gent tingui els arxius en cert lloc de l'ordinador, més fàcil serà de baixar-los.

Us voldria demanar, si us plau, si podeu compartir els vostres videos de la sèrie, perquè hi ha molt poques fonts de baixada i m'és bastant difícil aconseguir els capítols de la sèrie i també bastant important. Em faríeu un gran favor si els compartíssiu durant un temps.

(Espero que no us molesti la meva demanda).

Moltes gràcies.

PS: No és per fer de pilota :roll: :lol: , però m'agradaria dir, de pas, que m'encanta la idea de recopilar documents en català i, sobretot, parts de la programació de la televisió catalana, especialment els documentals, els quals solen ser interessants, però que mai torno a veure, per no haver grabat.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#19

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 01, 2007 16:57

Primer de tot, benvingut a totsrucs :-)

Pel que fa als capítols, et recomano que te'ls baixis d'un en un. Exceptuant el primer, que el te "bastanta" gent, els altres el tenim 2-4 persones, per tant si te'ls baixes tots a la vegada repartiràs la gent que el te pels diversos fitxers.

Igualment, paciència, que son fitxers que no te massa gent, i pots trigar una miqueta :-)

Weno, els fico en powershare un temps .... a veure si així et va mes ràpid.

Adéu !
Imatge Imatge


Ruck
Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 01, 2007 16:39
Status: Desconnectat

#20

Entrada Autor: Ruck » dl. oct. 01, 2007 17:07

Caram! Quina rapidesa per contestar :D

Moltes gràcies per la benvinguda i per compartir els arxius.

Això de no baixar-los tots de cop, no ho he entès gaire bé, però et faré cas, que jo no hi entenc massa d'eMule :oops: :lol:

Gràcies un altre cop i a reveure :wink:

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#21

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 01, 2007 17:09

Ruck ha escrit:Això de no baixar-los tots de cop, no ho he entès gaire bé, però et faré cas, que jo no hi entenc massa d'eMule :oops: :lol:
En resum, que et baixis els capítols d'un en un, d'aquesta manera t'anirà mes ràpid que si te'ls baixes tots de cop.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon