Sinopsis: Un escriptor narra els seus inicis de joventut, quan l'i tres amics mes, en el transcurs d'un estiu viuen la seva primer aventura, trobant el cos d'altre jove desaparegut enmig del bell paisatge. Basada en el relato "The Bodi" (El Cos) de Stephen King, és un bon exemple de narració cinematogràfica, la qual dóna suport la seva eficàcia en les actuacions d'un jove elenc actoral, especialment la del primerencament desaparegut: River Phoenix.
Compta amb mi (1986)(Stand by me) (DVBrip català-english per Messi20)(TotsRucs.cat).avi
[ed2k-SR] Compta amb mi (1986)(Stand by me)
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k-SR] Compta amb mi (1986)(Stand by me)
fins avui no me'n havia adonat de que estes aquí aquesta peli (gracies naroatna
)
Baixant i gracies!!!

Baixant i gracies!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
baixada i compartint....de fa temps
spk2010,a l'ftp tens una pila de material,si li dones una ullada potser trobaras arxius que t'interessi baixar
spk2010,a l'ftp tens una pila de material,si li dones una ullada potser trobaras arxius que t'interessi baixar

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
si, ja ho sé, però llavors perdre l'esperit del P2P. A més no tinc presa en descarregar. La cua d'arxius que tinc per veurea casa es més llarga que la que tinc a l'eMule per baixar
...però gracies.

...però gracies.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
al contrari,jo baixo una peli per exemple en 30 minuts i directe a l'incoming,un cop finalitzat li dono a carregar de l'apartat compartits,em codifica i hashea l'arxiu i a compartir com a font completaspk2010 ha escrit:si, ja ho sé, però llavors perdre l'esperit del P2P. A més no tinc presa en descarregar. La cua d'arxius que tinc per veurea casa es més llarga que la que tinc a l'eMule per baixar![]()
...però gracies.