Com descarregar coses per l'Emule

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Silvestre Tornasol
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 28, 2023 19:51
Status: Desconnectat

Com descarregar coses per l'Emule

#1

Entrada Autor: Silvestre Tornasol » dl. ago. 28, 2023 19:58

Hola a tots!!

Acabo de descobrir el vostre lloc Web i he quedat fascinat, sempre havia somiat en alguna pàgina on poder trobar les pel·lícules de la meva infància en català. Moltes felicitats pel vostre treball!!!

He intentat descarregar les pel·lícules animades d'Astèrix però no me n'ensurto. Primer de tot he descarregat l'Emule, després he clicat als enllaços de les pel·lícules i se m'han afegit a la llista de descàrregues de l'Emule. Tanmateix, porto una estona esperant però cap de les pel·lícules ha començat la descàrrega. Algú sap si es tracta d'algun problema o simplement he d'esperar a que passi el temps i que algú es connecti per a que jo pugui descarregar les pel·lícules?

Si em poguessiu resoldre els meus dubtes us ho agrairia molt. I repeteixo que enhorabona pel vostre magnífic treball, tan de bo en un futur pugui col·laborar d'alguna forma amb el vostre equip i donar-vos soport!!




ktacrack
Entrades: 45
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 22:14
Status: Desconnectat

Re: Com descarregar coses per l'Emule

#2

Entrada Autor: ktacrack » dt. ago. 29, 2023 8:13

Suposo que et manca afegir servidors per poder-te connectar a algun i llavors començar a buscar fonts. Si a la pestanya de "servers" o "servidors" la tens en blanc, aquest és el problema.

Aquí et deixo una web des d'on pots afegeir els servidors https://www.emule-security.org/serverlist/
Si no, l'enllaç directe seria: ed2k://|serverlist|http://upd.emule-security.org/server.met|/
Veuràs que s'afegiran una sèrie de servidors als que et podràs connectar.

També caldrà que a la pestanya de "Kad" premis el botó de connectar.

Així estaràs connectat a les 2 xarxes o mètodes que fa servir l'emule per compartir arxius.

Per altra banda, l'ideal seria que tinguessis els ports que fa servir el programa oberts a les opcions del router per no tenir problemes de connexió.


sanfaina
Entrades: 50
Membre des de: dc. juny 05, 2019 11:24
Status: Desconnectat

Re: Com descarregar coses per l'Emule

#3

Entrada Autor: sanfaina » dt. ago. 29, 2023 10:13

Només afegir al comentari del company ktacrack, referent a lo d'obrir ports: Abans d'invertir hores i possiblement abandonar per frustració, comprova si disposes d'una connexió que ho permeti. Avui dia, la gran majoria de serveis d'internet s'ofereixen sota l'anomenat "CG-NAT", en que múltiples usuaris comparteixen una IP, i en tal cas, no es pot configurar ports.

Si la teva connexió no permet configurar ports (o no te'n surts, pot ser una mica liat a vegades), simplement amb la resta de les instruccions del company aconseguiràs descarregar i compartir coses, tot i que potser li costi una miqueta més trobar fonts.

Més endavant, quan t'enganxi el tema de la mula, sempre pots mirar de millorar el rendiment trastejant amb els ports del ruter. Alguns proveïdors permeten obrir ports (a vegades demanant-ho et poden facilitar una IP pública, gratuïtament o per un petit cost extra). Si cal, demana ajut i segur que algú et pot assistir.


Autor del tema
Silvestre Tornasol
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 28, 2023 19:51
Status: Desconnectat

Re: Com descarregar coses per l'Emule

#4

Entrada Autor: Silvestre Tornasol » dt. ago. 29, 2023 17:03

He afegit els servidors a través de l’ enllaç que m’has facilitat i he clicat el botó de connectar al Kad i ja se m’han començat a descarregar els arxius.
Mil gràcies!!!!!!!!!!! De debó que admiro moltíssim el vostre treball i esforç!
Si mai teniu intenció d’ampliar el contingut i oferir pel·lícules a 4K jo en tinc una gran col·lecció. No totes tenen doblatge en català però n’hi ha algunes que sí.

Altre cop moltes gràcies!!!

Respon