[ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

[ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#1

Entrada Autor: Pilaf » dl. ago. 15, 2022 0:07

Molt bones a tothom!

Tal com vaig prometre despres de pujar la comedia italiana "Casa't amb una sueca i ja t'ho trobaras" us deixo una petita joia emesa a TV3 el 2 de Novembre de 1988, extreta directament d' una cinta VHS.
Sobren qualificatius per aquesta pel.licula, una de les millors comedies italianes, amb el seu toc tragic, on veurem les vides de 4 amics de tota la vida que es neguen a creixer.
En qualsevol portal de cinema veureu que es una produccio molt ben valorada. Personalment jo li poso un 10.

L'exit que va suscitar va convertir-la en una trilogia. La segona part tambe va ser emesa a TV3 pero no pas la tercera. Malauradament no disposo d' aquesta segona part en catala.

Us deixo l' enllaç (espero que be aquest cop): Amics meus (by Pilaf).mkv

A gaudir-la doncs, i a reveure!
Fitxers adjunts
Ugo Tognazzi, Gastone Moschin, Philippe Noiret, Duilio Del Prete i Adolfo Celi.jpg
Ugo Tognazzi, Gastone Moschin, Philippe Noiret, Duilio Del Prete i Adolfo Celi.jpg (60.99 KiB) Visualitzat 375 cops




rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#2

Entrada Autor: rajoar » dt. ago. 16, 2022 15:55

Moltes gràcies pel treball. És una pel·lícula molt divertida.
Me la estic descarregant, però s'ha quedat parada aprox. al 50%. No sé el perqué no continua la descàrrega...


Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#3

Entrada Autor: Pilaf » dt. ago. 16, 2022 16:48

S'ha aturat senzillament perque de moment ningu mes te aquesta pel.licula i fins que no em conecti a la mula no podras seguir baixant-la.
Espero que la tinguis aviat descarregada i la gaudeixis com jo!


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#4

Entrada Autor: barrufets » dt. ago. 16, 2022 17:29

Eiiiiiii, moltes gràcies! Pots donar més informació de la versió i de la qualitat? Veig que pesa 0'99 GB només.
Sóc un gran fran d'aquesta peli.
Saps que hi ha una versió més llarga? Escenes noves o més allargades, que no estaven incloses a la versió doblada per TV3.
Tinc un muntatge fet amb les escenes noves subtitulades però la qualitat és mitjana.


Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#5

Entrada Autor: Pilaf » dt. ago. 16, 2022 17:46

Versio i qualitat... d' estar per casa :D
No esperis qualitat bluray. Com he comentat a l' inici es tracta d' una grabacio directa d' un VHS quan la van passar per TV3 al 88. Seria potser ideal, pels amants d' aquesta pel.licula i que sapiguen ripejar, muntar i fer un bon treball des d' un punt de vista tecnic, que extreguin l' audio en catala i facin el muntatge en la versio italiana en DVD. Jo disposo de la trilogia pero en italia pero no tinc ni idea de com fer-ho.
I tornant al teu comentari sobre la durada de la pel.licula, tens tota la rao, la versio original italiana consta de 140 minuts mentre que la versio que vam veure a TV3 nomes en te 102. De n'hi do la retallada... Sera questio de donar-li un cop d' ull aquesta nit a la versio original perque es per mi la millor comedia que he vist mai.
Gracies per la informacio, Barrufets!!


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Amics meus (1975) de Mario Monicelli

#6

Entrada Autor: barrufets » dt. ago. 16, 2022 18:00

OK merci!
A veure si apareix algun fan i en fa un bon muntatge. Sempre sóc partidari de la v.o.s. però s'ha de reconèixer que aquest doblatge és excel·lent. Lluís Marco doblant el comte Mascetti és boníssim.
La retallada no era tan bèstia, potser són uns 10 o 15 minuts extra en total. Són escenes més llargues que no aporten massa, i alguna curta de nova.
(el "tiroteig" del final és molt més llarg, una escena nova on el Sassaroli es tira un pet dins del cotxe, etc).
Crec que als DVDs italians apareix la versió llarga. Van anunciar un estoig de col·leccionista amb les tres pelis i un disc d'extres, però al final el disc d'extres no va sortir!

Respon