[ED2K]Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

[ED2K]Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

#1

Entrada Autor: Hakyra » dc. març 23, 2022 17:10

Imatge

Sobre aquest release:
- Versió Blu-ray de Infilitrat al KKKlan (Blackkklansman).
- L'àudio en català surt d'una grabació feta per Adriamichi de la 2 al 2022 que molt amablament m'ha cedit perque pogués muntar-la amb el BD.
- Consideravem per perdut el doblatge ja que TVE no va ni avisar que la donarien doblada, el doblatge es de Televisió Espanyola i no es troba enlloc.

Notes: no faig 4K perque és va editar en 2K i després la van pasar a 4K, es veu força malament s'ha de dir.

Sinopsi:
Un detectiu afroamericà a Colorado Springs, a l'estat de Colorado, s'infiltra en el grup local del Ku Klux Klan i aconsegueix ascendir en les seves files.

Dades de la publicació:
Vídeo: 1920x804 H264 8bit 18Mbps 25FPS

Àudios:
- Català [HDTVRip][AC-3 2.0 384Kbps][Source: .ts de LA 2 HD grabat per Adriàmichi, gràcies!!]
- Castellano [BDRip][AC-3 5.1 640Kbps][Source: Blu-ray Espanyol del 2018, cedit per Adrià, Gràcies!!]
- English [BDRip][AC-3 5.1 640Kbps][Ripejat per treure espai]

Subtítols:
- Català [Forçats][creats per mi, he copiat els estils del Blu-ray]
- Castellano [Forzados]
- Castellano [Completos]
- English [Full]
- English [SDH]

Mida: 18.4GB [H264 8bit]
Duració: 2:09h
Agraïments: A l'adriamichi per el .ts i a l'Adrià per pasar-me el doblatge en castellà

ED2K:
Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][BA5B04B9][Adriamichi+Hakyra][TotsRucs].mkv
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 26, 2022 4:53, en total s’ha editat 1 vegada.


𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

#2

Entrada Autor: Ferriol » dc. març 23, 2022 18:55

Molt bona pel·lícula, gràcies
PD
Jo també em vaig sorprendre quan la sentire en català... :-O
Salut i sort
Imatge


rosencratz
Entrades: 68
Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
Status: Desconnectat

Re: Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

#3

Entrada Autor: rosencratz » dj. març 24, 2022 21:29

Hola!
un dubte que poso aquí però és més general. Últimament veig que les pel·lícules tenen una mida considerable, hem passat de descarregar pel·lis que feien, no sé, 4 o 5 GB a que en facin 18, com aquesta. A mi això em tira enrere, no la puc tenir compartida a l'emule perquè amb poques pel·lis em carrego l'espai disponible. Tinc coses compartides de fa anys que no trec per militància, perquè vull tenir compartit tot el que pugui en català a l'emule, però aquests arxius tan grans... Suposo que deu ser per una qüestió de qualitat de vídeo, etc, no hi entenc gens però sí que em sap greu perquè és material que deixo de baixar i compartir. No hi hauria una solució intermitja? ;)


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

#4

Entrada Autor: Ferriol » dv. març 25, 2022 11:06

Hola rosencratz,
És un tema ja bastant debatut i recorrent. :|

Cada vegada la gent té televisors més grans i suposo que la cosa va per aquí...
Els que tenim tv "petits" (28-32") no sé jo si notem gaire la diferència entre un arxiu de 4Gb o un de 18Gb... però, crec, que els que en tenen un de 50 ó 60", sí.

És potestat del ripejador fer-los d'una mida o una altra, i fer varies versions comporta moltes més hores de feina.
Aviam si surt algú que disposi de temps i que pugui fer el que demanes, versions intermèdies :wink:
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: Infiltrat al KKKlan (2018)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit.25FPS][18.4GB][Adriamichi+Hakyra]

#5

Entrada Autor: Hakyra » ds. març 26, 2022 2:34

rosencratz ha escrit:
dj. març 24, 2022 21:29
Hola!
un dubte que poso aquí però és més general. Últimament veig que les pel·lícules tenen una mida considerable, hem passat de descarregar pel·lis que feien, no sé, 4 o 5 GB a que en facin 18, com aquesta. A mi això em tira enrere, no la puc tenir compartida a l'emule perquè amb poques pel·lis em carrego l'espai disponible. Tinc coses compartides de fa anys que no trec per militància, perquè vull tenir compartit tot el que pugui en català a l'emule, però aquests arxius tan grans... Suposo que deu ser per una qüestió de qualitat de vídeo, etc, no hi entenc gens però sí que em sap greu perquè és material que deixo de baixar i compartir. No hi hauria una solució intermitja? ;)
Bones, t'ho explico perque jo tambe em trobava en aquesta situació quan vaig començar a fer muntatges:

Imatges en RAW:
Blu-ray [30GB][Tal qual està al disc:]
Imatge

Imatge

Imatge


Aquest encode [16.9GB]
Imatge

Imatge

Imatge


Els encodes que es feien fa 6-7 anys en 1080p en aquesta web aprox, vamos els micro 1080p: [2.35GB]
Imatge

Imatge

Imatge
Et faig 2 comparatives agafant les 3 imatges:
Imatge

Imatge

Per això fem els encodes així, no busquem que ocupi, busquem que es vegin bé, per això si a vegades el tamany és dispara, perque per preservar certs detalls hem de encodificar el video a una qualitat superior, o arreglar problemes amb l'arxiu original, com és el cas de Tarzan, el qual vaig aplicar una fina capa de gra perque el master del Blu-ray tenia moltíssim blocking.
Si veus que un arxiu ocupa molt es que segurament li hem aplicat gra per arreglar la qualitat del original, l'original es molt punyetero (com l'ou de l'àngel), la peli dura moltíssim(els Jocs de la Fam) o tots 2 alhora (com Troia)

També prefereixo fer les pelis en bona qualitat, i vaig decidir fa temps sacrificar el tamany, prefereixo que les veieu en bona qualitat abans que malament...
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon