[ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso


Ed_Carnby
Entrades: 8
Membre des de: dv. maig 14, 2021 10:05
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#31

Entrada Autor: Ed_Carnby » dl. maig 08, 2023 12:06

Hola Hakyra, Adrià05 i Sondela89,

Moltes gràcies per la feina que feu amb tanta cura, cosa que ens permet preservar en condicions els doblatges catalans. Us volia comentar que els dos fitxers que parteixen del màster 4k del 2020 de "Les dues torres" comença amb l'àudio tallat. Hi ha uns segons de silenci abans que entri tallada la música. Potser és un problema meu, però amb la pista en anglès no em passa. Si hi voleu donar un cop d'ull...



Avatar de l’usuari

Darley
Entrades: 28
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#32

Entrada Autor: Darley » dc. maig 10, 2023 19:55

A la versió del bluray original també passa...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#33

Entrada Autor: Hakyra » dj. maig 11, 2023 0:46

Ed_Carnby ha escrit:
dl. maig 08, 2023 12:06
Hola Hakyra, Adrià05 i Sondela89,

Moltes gràcies per la feina que feu amb tanta cura, cosa que ens permet preservar en condicions els doblatges catalans. Us volia comentar que els dos fitxers que parteixen del màster 4k del 2020 de "Les dues torres" comença amb l'àudio tallat. Hi ha uns segons de silenci abans que entri tallada la música. Potser és un problema meu, però amb la pista en anglès no em passa. Si hi voleu donar un cop d'ull...
Li he donat una ullada, el DVD del 2003 no té aquest problema ni Rakuten, he redescarregat l'àudio de Prime tal qual està als seus servidors, i sembla ser l'únic amb aquest problema.
- No es algo que estigui capacitat per arreglar sense recomprimir l'àudio i que em quedi bé.

En tot cas deixaré que l'Adrià respongui i sigui ell qui decideixi ja que va ser ell qui va fer tot el muntatge, jo només li vaig pagar els àudios en català i vaig extreure l'àudio del VHS :D
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon