Direcció: Howard McCain
País: USA, Alemanya .
Any: 2008.
Durada: 115 minuts.
Gènere: Ciència-ficció | Aventures | Acció.
Guió: Dirk Blackman i Howard McCain
Producció: Chris Roberts, Kia Jam i Christopher Eberts
Música: Geoff Zanelli
Fotografia: Pierre Gill
Intèrprets: Jim Caviezel (Kainan), Sophia Myles (Freya), Jack Huston (Wulfric), Rom Perlman (Gunnar), John Hurt (Rothgar)
Sinopsi:
Una nau espacial s'estrella en un planeta. L'únic supervivent és Kainan (Jim Caviezel), un guerrer que ha portat amb ell a Moorwen, una monstruosa criatura decidida a venjar la mort de la seva raça. Quan Kainan surt de la seva nau disposat a destruir a la bèstia, es dóna compte que ha aterrat a la Terra en plena època dels víkings.
Dades tècniques:
Vídeo: BDrip, 2300 kbps, 25 fps, 1280 x 544 (16:9), x264
Àudio: (extret del dvdrip original creat per PIZARRIN) Tot el mèrit per a ell
- Català, AC3, 5.1 384kbps, 48kHz.
- Anglès, AC3, 5.1 384kbps, 48kHz.
Mida: 2,34 Gb
enllaç:
Outlander 720p català-english
Es el meu primer post, per a fer-ho be he copiat l'estructura d'un post a l'atzar, del "spk2010" crec, i he posat les dades d'aquesta pel.li, espero que no us molesti i que us agradi, la meva connexió puja a uns 200kb, però treure per unes dies allò que tinc compartint i així penso la podrem compartir ràpid, una abraçada!
[ed2k] Outlander (2008) BDrip HD 720p + DVD (cat-eng)
Re: [ed2k] Outlander (2008) BDrip HD 720p + DVD (cat-eng)
Gràcies McFlai, baixant. 

Una salutació, PIZARRÍN.
Re: [ed2k] Outlander (2008) BDrip HD 720p + DVD (cat-eng)
McFlai, t'agraeixo molt aquesta aportació a la nostra videoteca HD.
Volia demanar-te per futures pelis si podries aportar també l'audio castellà (fer un triaudio). Últimament en PIZARRIN sol fer els muntatges en cat-esp-eng i m'encanten. Només era una petició. No vull que t'ho prenguis com una ofensa al teu treball. És genial el que feu nois. Si fos una mica espabilat m'ensenyaria a ficar el 3er idioma, en lloc de demanar-ho. Estic desitjant que es descarregui per fer unes crispetes i veure-la. Salut!
Volia demanar-te per futures pelis si podries aportar també l'audio castellà (fer un triaudio). Últimament en PIZARRIN sol fer els muntatges en cat-esp-eng i m'encanten. Només era una petició. No vull que t'ho prenguis com una ofensa al teu treball. És genial el que feu nois. Si fos una mica espabilat m'ensenyaria a ficar el 3er idioma, en lloc de demanar-ho. Estic desitjant que es descarregui per fer unes crispetes i veure-la. Salut!