Director: Masahiro Hosoda
Sinopsi: En aquest món, hi ha déus que creen la vida i les estrelles. Però també hi ha déus que destrueixen la vida i les estrelles. Bils és un d'un d'aquests: el déu de la destrucció que manté el balanç de l'univers. Uns anys després de la feroç batalla contra Majin Buu, Bils es desperta i surt a la recerca d'en Goku per enfrontar-s'hi. El rei Kai adverteix en Goku que eviti aquesta confrontació. Però en Goku fa massa que no lluita contra un nou oponent, i l'emoció del nou repte fa que decideixi enfrontar-se contra el déu. Arriba el moment dels més poderosos. Hi ha algú a la Terra que pugui detenir el déu de la Destrucció?
Audio: V.O. japonès
Subtítols: Català, castellano, english i japonès
Duració: 1:25:07
Ocupa 1,61 GB

ed2k:
Bola de Drac Z, la batalla dels Déus (V.O.S.C.)
Descàrrega directa: MEGA
pujant...
Els subtítols en català els he traduït jo mateix dels subtítols en castellà ja que d'anglès no en se gaire. Al Blu-ray només hi venen els de japonès i d'anglès. Els de castellà ho ha traduït un amic sudamericà, ja ho notareu XD. Espero que en gaudiu ja que he trigat tres dies a fer-ho traient temps d'on no en tinc.
Si hi trobeu alguna errada o alguna expressió errònia us prego que em dispenseu ja que sempre he viscut en un entorn 100% castellà i fa només 3 anys que parlo català, quan vaig comprendre que és la llengua d'aquest país i que cal emprar-la en tot per evitar que desaparegui el seu ús social.
Salut i independència companys! Que la gaudiu