TV3 en 16:9?

Per parlar de les vostres sèries/pel·lícules/programes de TV preferits

Moderadors: xordi, Petiso


rvg
Entrades: 327
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró
Status: Desconnectat

Re: TV3 en 16:9?

#16

Entrada Autor: rvg » dj. set. 11, 2008 22:59

És uan gran noticia encara que fotin el logo al mig de l'iimatge. Es cert, que fent el Zoom amb un televisó 16:9, era una delicia veure la gran pel·lícula, suposo que amb l'apagada analogica també han volgut fer l'apagada 4:3



Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: TV3 en 16:9?

#17

Entrada Autor: Ayu » dj. set. 11, 2008 23:22

Jo estic d'acord amb el que diu el conrad dels programes d'informació.
A veure, tinguent televisor 16:9 prefereixo que ho emetin tot en 16:9, però en aquests programes, com el TN, o es fa un pla massa proper, enfocat gairebé només la cara, o s'obre massa l'angle. Totes dues opcions queden horribles, però sens dubte és molt pitjor el pla proper de càmera que és el que opta per fer TV3 (com a mínim als programes que he vist (El Club i el temps).

De totes maneres ja dic que m'agrada que ho emetin tot en 16:9.
Imatge

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: TV3 en 16:9?

#18

Entrada Autor: huGas.cat » dv. set. 12, 2008 6:43

Ayu ha escrit:A veure, tinguent televisor 16:9 prefereixo que ho emetin tot en 16:9, però en aquests programes, com el TN, o es fa un pla massa proper, enfocat gairebé només la cara, o s'obre massa l'angle. Totes dues opcions queden horribles, però sens dubte és molt pitjor el pla proper de càmera que és el que opta per fer TV3 (com a mínim als programes que he vist (El Club i el temps).
Sí, això que dius dels angles és veritat. Sembla que no s'adonin que el 16:9 és un format més llarg i que, per tant, als costats hi ha d'haver més imatge. I ells el que fan, és un zoom. Per tant, en els seus 16:9 quasi es veu la mateix en una 4:3 retallada que en una 16:9. Tanquen massa el zoom.

Però jo crec que si fessin un pla correcte, podria quedar prou bé, com la BBC News.

Crec que haurem d'escriure un correu al 5430 parlant d'això. I el mateix amb la mosca: és més gran en 16:9 que no pas en 4:3. I hauríen de tenir el mateix tamany.

Salut!
Gerard
Imatge

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: TV3 en 16:9?

#19

Entrada Autor: huGas.cat » dv. set. 12, 2008 20:55

Doncs sembla que la cosa s'anima! La pel·lícula "La casa dels esperits" s'està emeten en 16:9 real.

Però la qualitat és bastant dolentota...

Salut!
Gerard
Imatge

Respon